nu e bine sa o accelerezi imediat dupa pornirea la rece...dauneaza motorului,se strica cuzinetii.o stiu pe pielea mea
si app iti merge rau motorul,la mine cu soclul tras sta la 1100ture si merge in parametri ca si cum ar fi motorul cald...daca o accelerez nu da in nas
probabil ca volanta ta nu are 5mm grosime si d-aia merge rotund iar treaba cu relantiul... in functie de cat trag socul sta si la 1500 nu cred ca are rost sa comparam s-a umblat mult pre mult in motor ca sa vorbim de parametri standard
Ce pornire ai la masina la a mea daca ii tag soclu, nu mai are nevoie de pedale, dand la pedale se duce benzina din carburator, asa se face vara cand nu e soclu tras, acum fiecare stie ce are sub capota
Operatiunea mu-cin-ceai: dupa ce au dat mucii pe dinafara zilele trecute am zis sa desfac si sa curat carbelitorul. Preventiv i-am pus un separator de muci de Oltcit primit de la domnul Dvl si pentru ca e criza si benzina e scumpa i-am pus jiclor de 110 in locul celui de 127 iar cel de 127 l-am mutat pe a 2-a camera in locul celui de 135 biggrin.gif merge binisor dar daca ii trac 2 mm socul merge si mai bine pe semne ca jiclorul de 170 de aer e cam maricel am sa il schimb maine cu unul de 150 sau de 145 sa vad ce zice
detalii detalii... acum sunt in eco mode merg doar pe prima camera... am si pt a 2-a camera jiclor de 100 dar nu am niciunul mic de aer... trebuie sa caut prin borcane ca stiu sigur ca aveam 145 si 150 de aer
Cati km ai cu setul asta?
Nu de alta, dar camasile din teava de sonda sunt cunoscute ca mancatoare de segmenti ... Sunt bune pentru aplicatii cu presiuni mari / ture multe. Pentru masinile de zi cu zi nu prea sunt indicate ... Parerea mea.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world