28-06-12, 23:15
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 655
|
Re: dacia 1300'71 retro
Totusi daca e s-o iei logic, cu un dublu corp, amestecul e mai bogat, deci motorul ar trebui sa dea un randament mai bun, pe toata plaja de turatii. Daca domnul de care zici tu, o calca inainte si acum merge la consum, atunci da, poti scoate un consum mai mic, dar daca conduci in acelasi regim, aceiasi masina, nu are cum sa scoti un consum mai mic cu dublu corp.
__________________
“On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And then you go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.” (Ayrton Senna)
if it ain`t broke, fix it 'til it is
|
|
|
29-06-12, 05:06
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: dacia 1300'71 retro
Amestecul la dublucorp, daca e reglat bine, nu este mai bogat. Daca ar fi mai bogat, nu ar iesii gazele. In ralantiu, daca carburatorul este reglat calumea, lambda se invarte in jurul valorii de 1. Fata de carburatorul monocorp, formarea amestecului este identica, pana in faza deschiderii corpului nr 2, cand amestecul sufera o mica imbogatire, ca sa nu dea in "nas".
Jicloarele in mod normal si cel mai uzual sunt mai mici decat ar fi la un monocorp, deoarece in loc de o sectiune de curgere, avem doua, si in unele cazuri, de ex carburatorul de Lada, pentru a se asigura o oarecare economie, carburatorul are diametrul la corpul nr1 mai mic, de ex in loc de 32 /32 este 28/34.
Astfel, comparat cu un monocorp, la acelasi regim poti scoate consum asemanator, sau mai mic decat cu monocorpul, iar cand vorbim de regimuri inalte, consumul clar ca este mai mic ca si in cazul monocorpului (binenteles, vorbesc de un carburator reglat ca la carte cu jicloare corespunzatoare, nu gaurite/marite cu burghiul, dupa cum recomanda cineva de pe-aici )
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
29-06-12, 08:47
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: dacia 1300'71 retro
Quote:
Originally Posted by Marica
De consumat, iti dai seama ca papa putin mai mult weberu dublu corp, dar e evident ca nu se compara cu solexul. Daca vrei sa traga putin mai bine, pune weber, daca vrei sa o faci de uzina, pune solex. In momentul asta ce ai pe masina? Cum se comporta?
|
masina se comporta ff bineam mers cu ea aproximativ 50 km de cam am luat.o,trage,nu se pune problema k nu trage,va fi folosita ca masina de sambata duminica,cel mult 2000 km pe an
Quote:
Originally Posted by cata_golf
eu cred ca daca merge frumos,doar pe prima camera,dublucorpul consuma mai putin , fiindca pe prima camera e posibil sa aiba jicloare mai mici decat un carb monocorp....multi de pe aici care au dublu,spun ca la un mers linistit consuma mai putin dublucorp decat monocorp..
|
fapt ce ma mirat si pe mine cand am luat carburatorul de la mosulet mi.a zis k dacioara lui 1100 nu consuma mai mult de 6litri la 100 de km,eu nu l.am crezut si mi.a facut proba,am facut pariu cu el,am bagat 6 litri si am mers aproximativ 94 de km am ramas uimit!
Quote:
Originally Posted by Christnacht
Salut
Tot respectul pentru munca pe care o depui! Ma bucur cand vad ca mai sunt oameni care isi iubesc dacioarele 1300. Imi aduc aminte cu o mare bucurie cat de mult imi iubeam si eu masinuta 1310 ( era an fabricatie 1999 ), toata ziua eram la bibilit ... si cu asta actuala si mai fanatic sunt )
Sanatate si mult spor in tot ce ti-ai propus!
|
multumesc
Quote:
Originally Posted by Marica
Ce vorbesti ma? Cum sa consume un dublu corp mai putin decat un carb normal?
1 la mana, jicloarele sunt standardizate, iar un dublu corp niciodata n-o sa aiba jicloare cu gaura mai mica decat unul normal.
2 la mana, daca-ti pui dublu corp, nu mergi la consum, il pui sa simti diferenta, adica tre` calcata.
|
dak mergem la viteza de croaziera nu cred k manca mai mult,ba chiar mai putin,dar si cand e calcata(rare ori,nu am luat.o sa o fac de curse) manca mai mult pe mine ma intereseaza la viteaza de croaziera
Quote:
Originally Posted by cata_golf
Parerea unui domn de pe un topic vecin , care si-a pus dublu corp pe a sa dacie :P
Eu pana acum doar diesel am avut in familie,deci nu vorbesc din proprie experienta...
|
Quote:
Originally Posted by Marica
Eu am dublu corp pe masina si stiu ce vorbesc.
|
Quote:
Originally Posted by Marica
Totusi daca e s-o iei logic, cu un dublu corp, amestecul e mai bogat, deci motorul ar trebui sa dea un randament mai bun, pe toata plaja de turatii. Daca domnul de care zici tu, o calca inainte si acum merge la consum, atunci da, poti scoate un consum mai mic, dar daca conduci in acelasi regim, aceiasi masina, nu are cum sa scoti un consum mai mic cu dublu corp.
|
Quote:
Originally Posted by k.lada
Amestecul la dublucorp, daca e reglat bine, nu este mai bogat. Daca ar fi mai bogat, nu ar iesii gazele. In ralantiu, daca carburatorul este reglat calumea, lambda se invarte in jurul valorii de 1. Fata de carburatorul monocorp, formarea amestecului este identica, pana in faza deschiderii corpului nr 2, cand amestecul sufera o mica imbogatire, ca sa nu dea in "nas".
Jicloarele in mod normal si cel mai uzual sunt mai mici decat ar fi la un monocorp, deoarece in loc de o sectiune de curgere, avem doua, si in unele cazuri, de ex carburatorul de Lada, pentru a se asigura o oarecare economie, carburatorul are diametrul la corpul nr1 mai mic, de ex in loc de 32 /32 este 28/34.
Astfel, comparat cu un monocorp, la acelasi regim poti scoate consum asemanator, sau mai mic decat cu monocorpul, iar cand vorbim de regimuri inalte, consumul clar ca este mai mic ca si in cazul monocorpului (binenteles, vorbesc de un carburator reglat ca la carte cu jicloare corespunzatoare, nu gaurite/marite cu burghiul, dupa cum recomanda cineva de pe-aici )
|
este ff posibil sa manance mai putin,foi face o incercare week-ul asta dak am timp sa cel viitor si va spun care este diferenta!
|
|
|
29-06-12, 08:51
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: dacia 1300'71 retro
am uitat sa va intreb ce vopsea sa iau pe baza de apa sau diluant,k trebuie sa dau comanda la uzina!
(pe mine ma intereseaza sa fie cat mai durabila pe masina,adik mai de calitate)
|
|
|
29-06-12, 09:27
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 963
Member of: [VW]
|
Re: dacia 1300'71 retro
Quote:
Originally Posted by sorin100
am uitat sa va intreb ce vopsea sa iau pe baza de apa sau diluant,k trebuie sa dau comanda la uzina!
(pe mine ma intereseaza sa fie cat mai durabila pe masina,adik mai de calitate)
|
Ia vopsea pe baza de diluant,nici sa nu te gandesti la vopsea pe baza de apa,am avut la atelierul unde fac practica,un mercedes vopsit cu vopsea pe baza de apa acum 6 ani, si vopseaua a facut reactie cu lacul , si in final,a trebuit data jos toata vopseaua de pe masina si revopsita (cu vopsea pe baza de diluant de aceasta data )....iar din ce am auzit eu,parerea multor tinichigii,este superioara vopseaua pe baza de diluant,cea pe baza de apa a fost facuta pentru protejarea mediului...
__________________
Vw Golf mk2 1.6TD 70 CP 1991.
Vw Golf mk3 1.9D 64 CP 1993.
|
|
|
30-06-12, 07:52
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 563
Member of: [VW]
|
Re: dacia 1300'71 retro
abia astept sa vad cum iese vopseaua app, mergem azi la tara?
|
|
|
01-07-12, 09:54
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: dacia 1300'71 retro
eu deabia astept sa vad cum iese!
kid-ule am ''taiat porcul'' sa vedem ce renaste din el!un turbo cv?!(pacat k nu am facut poze)
saptamana asta daciuta va sta linistita,nimeni nu mai se atinge de ea,momentan lucrez la un alt proiect(aro m59 ims) dar promit k intr.o saptamana se reia munca la ea la matuit vopseaua pe ea pt vopsit,k tot am vopsitorul in curte care se ocupa de M59!
|
|
|
01-07-12, 12:25
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 563
Member of: [VW]
|
Re: dacia 1300'71 retro
am taiat porcul :> bine zis acum asteptam sa vedem cum adunam organele )
|
|
|
02-07-12, 20:00
|
#129
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: dacia 1300'71 retro
in legatura cu carburatorul... eu am un Ozone de lada 1500 pe masina am scos cu el consum 6,7 mixt, acum am pus niste jiglere mai mari putin... sa zic ca am ajuns undeva la 7 dar trage mult mai bine
daca vrei sa o bagi la retromobil baga solexul daca vrei doar sa te bucuri de ea pune-i weberul
|
|
|
02-07-12, 21:20
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,479
|
Re: dacia 1300'71 retro
6,7 ?? 6,7 ??sa nu imi zici ca e consum de oras ala. Da' ce e...diesel...?
|
|
|
04-07-12, 07:58
|
#131
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,711
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: dacia 1300'71 retro
: consum mixt
|
|
|
04-07-12, 10:41
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 563
Member of: [VW]
|
Re: dacia 1300'71 retro
Ieri m-am plimbat cu batrana:X functioneaza si se comporta extraordinar:X
P.S. Felicitari propietarului pentru cartonasul ROZ, sa-l stapanesti sanatos!
|
|
|
04-07-12, 12:10
|
#133
|
Stage 2
Join Date: Apr 2012
Posts: 37
|
Re: dacia 1300'71 retro
baba merge bine,dar mai este de bibilit un pic motorul,in rest totul ok,avem nevoie de forta de munca pt demontarea babei,se ofera cineva?
|
|
|
08-07-12, 15:42
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: dacia 1300'71 retro
am mai facut rost de piese
bobina ducellier
2xreleu ducellier
pompa benzina sobafex
stergator sev marchal
cam atata,in caz k bobina este moarta cum se poate repara,inca nu am pus.o pe masina
saptamana asta cred k mut taraba la tara pt a fi dusa la vopsitor pt a fi ''cosmetizata''
Last edited by sorin100; 08-07-12 at 15:45.
|
|
|
12-07-12, 05:50
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 394
|
Re: dacia 1300'71 retro
se pricepe careva la electromotoare? am dat electromotorul dupa dacia mea 1100 si este o mare problema la el! arunca bendixul in sus dar nu invarte,care este problema?
am verificat carbuni sunt in regula si am curatat electromotorul
|
|
|
|
|