Quote:
Originally Posted by Geox`
Nu se lasa pana nu scade sub 14 iti zic sigur
|
Uite vedeti cine stie.....dar acum fac un update ca m-am enervat .......nu ma las pana nu scad mult sub 14.......deci nu de genul 13.99.........din pacate anul asta nu am reusit.....desi din punct de vedere mecanic ar fi fost posibil....am scos 14.2 cu gume tari ca piatra si cu 2 trepte de patinaj...si presiune 0.6. Cand am pus slickuri......si am zis ca rup chilotii in doua......s-a rupt cutia.....o data.....si pe urma au inceput .......cutie....cutie....si ultima ambreaj+cutie.
Cand am plecat de la hala spre ultima cursa din sezon.....am dat boost controllerul la maxim....adica mai avea 2 filete si ii cadea surubul....adica ridica aproape de 1.2 bari.Fara sa ma laud.....drumul pana la cursa a fost fantastic.....adica ,acum 2 ani am mai mers cu 1.2, dar nu era nici pe departe ceea ce a fost acum,extrem de violenta si rapida(parerea mea). Se anunta a fi in sfarsit o cursa cum trebuie, cand la o depasire in mare forta....in treapta 5......a inceput sa patineze ambreajul....brusc.....am zis ca doar e incins si isi revine.....gresit total......in orice treapta mai putin 1 si 2 .....daca calcam mai mult de jumatate de acceleratie.....patina grav.Nu am mai avut ocazia sa las ambreajul sa se raceasca.....deoarece imediat dupa inscriere...de fapt la plecarea de la inscriere,care a fost relativ inceata......cutia a cedat....mai exact o siguranta buclucasa.....care era sudata de carcasa sa nu mai sara.......a spart sudura cu totul si s-a imprastiat prin cutie scotand zeci de zgomote metalice.Mentionez ca eram incaltat cu slickuri Yokohama,care nu au fost incalzite in prealabil.
La intoarcere am venit la remorca.....nu e rusinos ca doar e dacie.....si acum is mai ambitios ca oricand sa remediez problema celor 2 piese buclucase.....adica ambreaj si cutie.
Sper ca anul urmator sa nu mai fiu asa de ghinionist.