Quote:
Originally Posted by IF85BVA
Foarte interesant, as vrea sa o si vad mergand, macar un filmulet.
|
Deci, masina aia s-a facut prin 2005, in Constanta. Motorul a pornit dar masina nu s-a miscat nici macar un metru cu forte proprii. Motorul era de 2500 cc, aspirat. De iesit pe strada in halul ala, nici nu mai zic. Imediat apoi proprietarul a plecat din tara. Masina a ramas in garaj, vreo 2 ani, dupa care o ruda a proprietarului (plecat in strainatate) a demontat totul, dand caroseria (compromisa) la fier vechi/remat. Motorul a ramas in garaj pana prin 2008 cand a fost vandut unei persoane din Oradea.
A mai existat o Dacie prin Timisoara, facuta la sfarsitula nilor '90, de un profesor universitatr, nu stiu cu ce scop. Omologata. Motor de 2700 cc, aspirat. Raportul capacitate, consum/putere era foarte mare (randament mic), deci cand s-a dus cu ea la niste curse de accelerare, nu prea a reusit mare lucru pentru ca a intrat la clasa greilor si totusi avea putere mica.
Atat va mai spun, nu ceea ce exista pe forum este tot ceea ce se intampla cu Daciile. Sunt multe persoane care lucreaza in umbra si cele mai multe proiecte interesante nu sunt prezentate pe forum (stiu foarte multe exemple). Se lucreaza in umbra la o dacie V6 Turbo, de vreo 250 CP. Atat am avut de spus.
Spor la treaba si fa ceva bun. ininte de toate te-as sfatui sa termini tinichigeria. Nu arunca un motor mai potent pe o caroserie "subreda" chiar daca are doar mici defecte. Spoor!