Intre timp am vandut jantele pentru ca nu le puteam intretine si ma saturasem sa le sterg de la o zi la alta + ca ma enervam sa trec foarte incet la ralanti la nivel cu liniile de tramvai...
Am schimbat bara fata cu una originala tot de MCV pentru ca am dat peste un caine extrem de prost (a scapat fara probleme... bara era de Turcia, d-aia s-a facut in halul ala) +++ ca o alergam pe camp cand ajungeam la tara (nu puteam face asta cu Schmidt-urile, m-ar fi durut sufletul).
Venit de la mare cu o viteza maxima pe benzina de 155 km/h pe ceas la vale pe A2 (4 oameni, canicula, full bagaje), mi s-a pus pata si ma saturasem de low & veery slow asa ca mi-am ascultat sufletul si am luat masuri
. Victime, un 320i e36 coupe (botul sau la aripa mea spate), un Passat din 2000 1.8 125 cp 4motion, si Loganuri 16v pe paine (a mea e cheala dar cu GPL).
Noul motor-volanta-ambreiaj este de la un 1.6 16v de Logan, cutia este cea de 1.4, omologat la RAR Voluntari (de-aia e inalta
)), la primavara pun suspensia inapoi), iar masina este cheala, fara servo-directie si fara aer-conditionat (personal n-am nevoie, circul rar cu masina asta, mai am una cu servo, aer, draci baltati) si o ador in configuratia asta + GPL.
Ramane sa schimb toata evacuarea caci este ingatuita, am catalizator euro 3 si teava ingusta de 1.4. Va urma o evacuare cu traseu de diametru marit, fara catalizator + serpisori si o admisie mai "sport". Vreau sa schimb si cauciucurile ca nu prea am aderenta. Sunt foarte multumit si acum de cum trage, dar de ce sa nu traga mai bine
? Deocamdata pe parte de motor este "standard" (nu mai e 1.4) dar omologat.
https://www.youtube.com/watch?v=J7qsf...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=oZTGW82RwsQ
Masina arata exact ca in ultima poza iar difuzorul de la bara spate nu mai exista, a zburat de tot... altul nici ca-mi mai iau.. as da' cateva gauri in bara spate, ca la Honde
.