03-12-11, 15:42
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
ms mult thomas.singurul care ma ajuti.oare ce m-as face fara tine?
|
nu stiu...cred ca nimic )) nu ai pentru ce, daca nu te descurci singur, ma anunti si iti arat cum sa face.
|
|
|
03-12-11, 17:50
|
#92
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 167
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
tipsu de finala e original borla/ ?
|
|
|
03-12-11, 20:12
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by AG-03-CFN
tipsu de finala e original borla/ ?
|
da...sunt ale lui Vandam, si e original
|
|
|
03-12-11, 21:33
|
#94
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 167
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
cat vrea pe el ... PM
|
|
|
11-03-12, 12:00
|
#95
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by AG-03-CFN
cat vrea pe el ... PM
|
salut la toata lumea.imi pare rau ca nu am mai zis nimic despre masina,dar m-am, angajat si lucrez mereu,nu am avut timp pentru nimic.masina sta.trebuie sa ii fac itp si asigurare
__________________
simplitatea!!!cel mai extravagant stil!
|
|
|
11-03-12, 12:33
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 482
Member of: [DACIA] [SEAT]
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
salut la toata lumea.imi pare rau ca nu am mai zis nimic despre masina,dar m-am, angajat si lucrez mereu,nu am avut timp pentru nimic.masina sta.trebuie sa ii fac itp si asigurare
|
pai...iti urez serviciu usor si spor
succes la itp, mai vorbim pe pm
|
|
|
05-04-12, 22:26
|
#97
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by cata50
pai...iti urez serviciu usor si spor
succes la itp, mai vorbim pe pm
|
salutare la toti.masina are itp si asigurare.deja am inceput sa o scot pe fiecare seara la plimbarici ....a primit niste boxe noi ...are toba normala acum ca a trebuit sa fac itp...nu stiu ce alte noutati despre masina sa ma spun ...va voi tine la curent
|
|
|
08-04-12, 12:05
|
#98
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
salutare la toti.masina are itp si asigurare.deja am inceput sa o scot pe fiecare seara la plimbarici ....a primit niste boxe noi ...are toba normala acum ca a trebuit sa fac itp...nu stiu ce alte noutati despre masina sa ma spun ...va voi tine la curent
|
am pus toba din nou pe ea....nu am rabdat fara ea..o sa pun astazi un filmulet ..cu toate ca dupa ce am pus-o nu imi mai place...nu suna cum trebuie,parca este tractor...o sa fac alta ca la carte saptamana viitoare.va salut.o zi buna!
|
|
|
08-04-12, 12:08
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
bravo...asteptam filmul!
|
|
|
08-04-12, 12:09
|
#100
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere
bravo...asteptam filmul!
|
tu ce mai faci?mai esti prin valcea?
|
|
|
08-04-12, 12:11
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
tu ce mai faci?mai esti prin valcea?
|
Da sunt chiar acasa acum...adica pe fiecare weekend poate ma dai si pe mine o tura cu dacia )
|
|
|
08-04-12, 12:15
|
#102
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere
Da sunt chiar acasa acum...adica pe fiecare weekend poate ma dai si pe mine o tura cu dacia )
|
te dau ...lasa-mi id cv
|
|
|
08-04-12, 18:49
|
#103
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
te dau ...lasa-mi id cv
|
asa cum am promis ...video....s-a cam oprit camera de cateva ori ca a ramas fara baterie dar in fine!cum am spus...parca nu imi mai place cum se aude...si parca se aude mai tare la relantii decat turata.
|
|
|
09-04-12, 20:57
|
#104
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 113
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
asa cum am promis ...video....s-a cam oprit camera de cateva ori ca a ramas fara baterie dar in fine!cum am spus...parca nu imi mai place cum se aude...si parca se aude mai tare la relantii decat turata.
|
bun...am reglat astazi tachetii si nu mai tacane,am umblat pe la avans dar nu am rezolvat mare lucru ....am o ´´problema´´ daca se poate spune asa.mai demult am facut un sens giratoriu cu frana de mana si dupa aceea am mai tras odata frana de mana si a facut poc trosc nu stiu ce pe acol.am zis ca a sarit cablul de la frana de mana ,am tras pe dreapta si m-am uitat .era totul ok.am plecat si dupa 15 minute am ramas fara frana de picior apasam pedala si se oprea peste 50 m.am ajuns acasa am desfacut tamburul am zis ca poate e cv pe acolo....toate bune am aerisit franele si am rezolvat .trb e ca de atunci nu mai am frane la fel ca inainte..inainte apasam putin pe pedala si masina frana,acum trebuie sa fac toata cursa la pedala ca sa franeze putin si daca apas cativa milimetri mai mult,mai tare nu stiu cum sa explic atunci franeaza detot .intrebarea mea este ..pot sa repar ceva sau ce trebuie sa fac ca sa am frane ca inainte..apas putin pe pedala franeaza putin ,apas mai mult faraneaza mai mult.nu ca acum sa fac toata cursa la pedala ca sa pot frana!si inca cv ,de atunci cu frana de mana imi sta becul mereu aprins in bord ca si cum as avea frana de mana actionata ....am scos mufa de la senzorul de pe pompa si functioneaza bine cu ea scoasa adica se stinge becul cand nu este actionata,am schimbat si senzorul si aceasi chestie cu mufa bagata in senzor sta mereu aprins cu ea scoasa functioneaza cum trebuie.multumesc anticipat si sper ca am reusit sa explic cum trebuie.
|
|
|
11-04-12, 01:43
|
#105
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: VL-04-KIR Dacia 1310 Li
Quote:
Originally Posted by bennu
bun...am reglat astazi tachetii si nu mai tacane,am umblat pe la avans dar nu am rezolvat mare lucru ....am o ´´problema´´ daca se poate spune asa.mai demult am facut un sens giratoriu cu frana de mana si dupa aceea am mai tras odata frana de mana si a facut poc trosc nu stiu ce pe acol.am zis ca a sarit cablul de la frana de mana ,am tras pe dreapta si m-am uitat .era totul ok.am plecat si dupa 15 minute am ramas fara frana de picior apasam pedala si se oprea peste 50 m.am ajuns acasa am desfacut tamburul am zis ca poate e cv pe acolo....toate bune am aerisit franele si am rezolvat .trb e ca de atunci nu mai am frane la fel ca inainte..inainte apasam putin pe pedala si masina frana,acum trebuie sa fac toata cursa la pedala ca sa franeze putin si daca apas cativa milimetri mai mult,mai tare nu stiu cum sa explic atunci franeaza detot .intrebarea mea este ..pot sa repar ceva sau ce trebuie sa fac ca sa am frane ca inainte..apas putin pe pedala franeaza putin ,apas mai mult faraneaza mai mult.nu ca acum sa fac toata cursa la pedala ca sa pot frana!si inca cv ,de atunci cu frana de mana imi sta becul mereu aprins in bord ca si cum as avea frana de mana actionata ....am scos mufa de la senzorul de pe pompa si functioneaza bine cu ea scoasa adica se stinge becul cand nu este actionata,am schimbat si senzorul si aceasi chestie cu mufa bagata in senzor sta mereu aprins cu ea scoasa functioneaza cum trebuie.multumesc anticipat si sper ca am reusit sa explic cum trebuie.
|
Posibil sa fie din repartitor problema cu franele ,cam aceeasi problema am avuto si eu tot ma trageam cu frana de mana pana mi sa muiat odata pedala nu i-am dat de cap pana cand am strambat puntea. Am aerisit cu masina suspendata.Deatunci numai am probleme ,am frane bune.
|
|
|
|
|