09-12-11, 23:05
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
|
|
|
20-12-11, 20:28
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Jul 2010
Posts: 32
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
salut!frumasa masina..unde ai scurtat si intarit amortizoarele??as fii si eu interesat sa urmez aceleasi operatii
|
|
|
21-12-11, 19:32
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Amortizoarele sunt intarite si scurtate la Brasov.
|
|
|
18-04-12, 13:43
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
|
|
|
18-04-12, 13:45
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
jantele alea pe fata stau super bine...s-a latit mai mult acartamentul acum...cred ca e destul de stabila in curbe si la viraje.
|
|
|
18-04-12, 17:08
|
#21
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 517
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
arata bestial jantele si strut bar'u ala cred ca e destul de util , eu stiu de la mine cand am pus pe spate
spor la modificari !
|
|
|
24-10-12, 20:08
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
N-am mai scris de ceva vreme p'aici.
Intre timp, masina a suferit ceva modificari, minore ce e drept, printre care: bad-boy capota, evacuare inox (eliminat detenta+toba sport), podea capitonata cu pasla.
La capitolul jante: pe cele de iarna le-am "personalizat", iar, din vara, noua configuratie de roti va fi: 15 inch, 6j, et 35, incaltate cu 175/55 R15.
PS: Stiu, calitatea pozelor lasa de dorit.
|
|
|
31-10-12, 16:44
|
#23
|
Stage 4
Join Date: Mar 2012
Posts: 263
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
poti sa explici te rog cum ai montat bara de rigidizare pe spate, si ce materiale ai folosit?
|
|
|
03-11-12, 14:49
|
#24
|
Stock
Join Date: Nov 2012
Posts: 3
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Quote:
Originally Posted by Agilu`
Probleme au fost, dar s-au remediat pe parcurs prin schimbarea chederelor si montarea altor chedere suplimentare.
Mersi!
Nu stiu cat de frumoasa e, dar un lucru e sigur: mai este mult de lucru la ea.
Farurile sunt reglate destul de corect, nu cred ca deranjeaza foarte tare. In plus, s-a mai umblat la becuri, pt ca fluxul de lumina sa fie cat mai aproape de al unui bec cu halogen.
|
salut am si eu o problema
am o nova gti si fimio a dat in maneta de la schimbator si sa dus bila aia in jos si nu mai schimba ce sa fac.plz
|
|
|
03-11-12, 14:52
|
#25
|
Stock
Join Date: Nov 2012
Posts: 3
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Quote:
Originally Posted by Agilu`
Probleme au fost, dar s-au remediat pe parcurs prin schimbarea chederelor si montarea altor chedere suplimentare.
Mersi!
Nu stiu cat de frumoasa e, dar un lucru e sigur: mai este mult de lucru la ea.
Farurile sunt reglate destul de corect, nu cred ca deranjeaza foarte tare. In plus, s-a mai umblat la becuri, pt ca fluxul de lumina sa fie cat mai aproape de al unui bec cu halogen.
|
Quote:
Originally Posted by Agilu`
In cele din urma, m-am decis sa prezint si eu masina: Dacia SuperNova, fabricatie 2002. Foarte multe modificari nu i-au fost aduse, si anume: suspensie sport (arcuri scurtate, amortizoare intarite si scurtate), bara de rigidizare spate, H4 bi-xenon, folii spate, cam astea ar fi. Pe viitor, cu siguranta, vor urma si altele. Si cum o poza face cat o mie de cuvinte, cam asta e masina cu pricina:
Attachment 2191530Attachment 2191531Attachment 2191532Attachment 2191533
Attachment 2191534Attachment 2191535
Plus cateva poze din timpul lucrarilor:
Attachment 2191551Attachment 2191552
Attachment 2191553Attachment 2191554
|
salut am si eu o problema daca poti sa ma ajuti am o nova gti si fimio a batut in maneta de la shimbator si sa dus bila aia in jos si nu mai merge ce sai fac
|
|
|
03-11-12, 21:57
|
#26
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
De ce nu optezi pentru RH-uri?
|
|
|
04-11-12, 11:46
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Quote:
Originally Posted by rss25
poti sa explici te rog cum ai montat bara de rigidizare pe spate, si ce materiale ai folosit?
|
Ai pm!
Quote:
Originally Posted by savu Maryan
salut am si eu o problema
am o nova gti si fimio a dat in maneta de la schimbator si sa dus bila aia in jos si nu mai schimba ce sa fac.plz
|
Zona tehnica e mai la vale, incearca acolo.
Quote:
Originally Posted by Devu
De ce nu optezi pentru RH-uri?
|
Din doua motive:
1. RH-urile sunt semnificativ mai grele in comparatie cu Estoril-urile.
2. Jantele Estoril sunt ceva mai rare decat RH-urile.
In plus, sunt de parere ca vor arata mult mai bine pe masina Estoril-urile full polish decat RH-urile cu buza polish (sau orice alta configuratie).
|
|
|
13-10-13, 20:57
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Oct 2011
Posts: 29
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Nu am mai scris de mult timp aici. Asa ca, sa stergem praful!
La masina s-a lucrat la urmatoarele capitole in ultima vreme:
- tinichigerie/vopsitorie - totala;
- jante 15", anvelope 175/55 R15;
- filtru de aer sport (Green Filters) in carcasa originala.
Poze cu noua vopsea nu am deocamdata, doar cateva din timpul lucrarilor.
Last edited by Agilu`; 13-10-13 at 21:04.
|
|
|
13-10-13, 21:48
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Aug 2012
Posts: 82
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
O prinde bine jantele astea .
|
|
|
13-10-13, 23:44
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 991
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia SuperNova AG 57 AGI
Foarte ingrijita supernova, am vazuto prin parcarea de la strand. Felicitari pentru munca depusa!
|
|
|
|
|