04-08-12, 09:42
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
B-45-LCP
Povestea ei.
A venit in familie ca o troaca acum 8 ani plina saraca de gauri. Situatia financiara de atunci a permis doar carpirea lor.
Cam dupa 2 ani a venit randul meu sa am grija de ea. Dar aveam o grija, stiam ca o sa ma lase caroseria candva cu toate ca mecanica a fost mereu perfecta, e si ce sa vezi acel moment a venit. Asa ca deoarece si masina a avut grija de mine atatia ani e randul meu acuma sa ii intorc favoarea.
Intre timp a mai suferit cateva modificari si acuma incep altele.
Planuri sunt destule dar finante mai slabut fiind masina de weekend iar cea de zi cu zi trebuie si aceea ingrijita.
|
|
|
04-08-12, 10:31
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: B-45-LCP
Misto
Ma bucur sa mai vad o ochelarista pe aici
Cum e sau cum a fost(parca erau de vanzare intr-un timp) cu carburatoarele alea?
|
|
|
04-08-12, 10:45
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by bv58bar
Misto
Ma bucur sa mai vad o ochelarista pe aici
Cum e sau cum a fost(parca erau de vanzare intr-un timp) cu carburatoarele alea?
|
Erau destul de bune au ajuns la iasi pe 1100 acum vreo 3 luni.
In alta ordine de idei planurile sunt:
- Schimbat lonjeroane fata, contraaripi , masca fata , aripi fata, podea fata, fusta spate, praguri, usi fata spate , capota 1300. ( achizitionate deja )
- Intarit caroserie pe suduri, deja inceput lucru la traversa intre lonjeroane cu tabla galvanizata de 1.5.
- Intarit amortizoare ? unde si cum vom vedea.
- Mecanica in 4 prezoane, discuri ventilate fata spate.( achzitionata deja)
- Motor gama vag sau renault(cel mai posibil) vedem cand ajungem la sfarsit deoarece va fi turbo si vag are un mic avantaj ( dezavantaj posibilitate limitata cutie si planetare).
- Timp executie lucrare - 1 an ( se lucreaza doar in weekend )
Last edited by khael1001; 04-08-12 at 11:03.
|
|
|
04-08-12, 11:15
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,111
Member of: [RENAULT]
|
Re: B-45-LCP
Succes!
Alt proiect indraznet...Sa pastrezi farurile rotunde!
|
|
|
04-08-12, 11:25
|
#5
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 287
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Mult success!
Pastreaza la exterior cat mai mult forma originala a masinii
|
|
|
04-08-12, 11:57
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by ovy_geo93
Mult success!
Pastreaza la exterior cat mai mult forma originala a masinii
|
Nici nu imi trece prin cap altceva.
Am achizitionat deja masca 4 faruri ingropata.
Dar se dovedeste destul de dificil gasirea barelor de 1310 cromate in stare buna.
|
|
|
04-08-12, 15:04
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: B-45-LCP
planetare iti pui de disel...??..sau cele de dacie cu bucsa aceea??
|
|
|
04-08-12, 15:31
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Nu stiu, sa vad ce motorizare aleg vw sau renault in cazul asta cumpar de diesel.
|
|
|
04-08-12, 21:49
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Tu esti baiat destept, du-te si ia-ti o masina cu tabla buna, nu te mai prosti.
De exemplu, stiu eu una de prin '79, prin DB, o da la un pret super ok, am vazut-o live, imbalsamata de cand e ea cu grasime prin portiere, traverse si lonjeroane. Te ajunge de 14 ori mai ieftin decat o reparatie, iar calitatea nu se mai discuta. Una e fabrica, alta e reparatia.
O treci pe 4 faruri, trebuie doar modificate aripile parca. Pui stopuri mari, trebuie doar decupata fusta spate. Bagi yale de 1310, trebuie niste gauri sub manere. Maruntisuri, faci 1310 din ea in 2 zile. Restul pieselor le dai la fier vechi.
Au sa apara onanistii obisnuiti, ca e blasfemie ce am scris, ca 1300 e ca ursu' panda, ocrotit prin lege, ca tre' salvate voucerele. Sa le dau la mure, si numai de 1300 sa aiba parte pana crapa.
Daca vrei info despre tigaia aia, da semn pe PM.
Bafta!
______________
PS: discuri ventilate pe spate trebuie de la 500 cai in sus, in conditii de circuit. Parerea mea.
|
|
|
04-08-12, 21:51
|
#10
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: B-45-LCP
Vad ca pompa de frana si servo frana sunt deja de Diesel, asta e un lucru bun, insa nu vad rostu discurilor ventilate pe spate...
Ce dimensiune au discurile? Atat cele fata cat si cele spate, sunt de Nova cumva?
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
04-08-12, 22:18
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Ignora ce am scris, nu ma uitasem la poze initial, vad ca deja te-ai apucat s-o repari p-asta.
Referitor la frane... Tre' respectata o proportie intre fata si spate. Gen cazul tau - pui pe spate ventilate (ma rog, prea putin conteaza) si etrierii aia imensi de fata pe spate. Aplicand proportia aia, ti-ar trebui niste discuri mult mai mari in diametru pe fata. Sau niste etrieri cu niste pistoane imense, ceea ce nu vad ca ar fi cazul la tine.
Dau exemplul 12G, care mi se pare prea rezonabil: discuri de acelasi diametru fata-spate, 228mm, DAR... etrieri de 54 pe fata si 36 pe spate.
Ori la tine par la fel fata-spate, si ai s-o-ntorci la prima pedala mai serioasa.
Edit: mi se pare sau CHIAR AI frane identice fata-spate, cu etrieri de Nova???
Last edited by Muttley; 04-08-12 at 22:21.
|
|
|
04-08-12, 23:44
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 380
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
da , din ce apare in poze atat fata cat si spatele au discuri de 238mm cu etrieri de nova
|
|
|
05-08-12, 00:05
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by Muttley
Ignora ce am scris, nu ma uitasem la poze initial, vad ca deja te-ai apucat s-o repari p-asta.
Referitor la frane... Tre' respectata o proportie intre fata si spate. Gen cazul tau - pui pe spate ventilate (ma rog, prea putin conteaza) si etrierii aia imensi de fata pe spate. Aplicand proportia aia, ti-ar trebui niste discuri mult mai mari in diametru pe fata. Sau niste etrieri cu niste pistoane imense, ceea ce nu vad ca ar fi cazul la tine.
Dau exemplul 12G, care mi se pare prea rezonabil: discuri de acelasi diametru fata-spate, 228mm, DAR... etrieri de 54 pe fata si 36 pe spate.
Ori la tine par la fel fata-spate, si ai s-o-ntorci la prima pedala mai serioasa.
Edit: mi se pare sau CHIAR AI frane identice fata-spate, cu etrieri de Nova???
|
Tu nu stiu daca iti mai aduci aminte dar candva am mai postat pe forum cand imi faceam galeria pentru 2 carfill si sunt genul care pun osul la munca pana iese bine.
Caroseria e in stare foarte proasta, am cautat o caroserie dispus sa dau 1000e pe ea, doar pe carcasa restul nu conta, vreo 3 luni si nu am gasit nici una acceptabila.
Dupa nervi si faptul ca nu mai exista dacii acceptabile am luat aceasta hotarare.
Legat de frane am mai multe variante ( vreau sa pot pastra si roti pe 13 deci ies din discutie discuri mai mari )
Fata
- ramane asa cu etrieri si discuri 238
Spate
- frana de mana hidraulica cu etrieri fata si discuri ventilate 238 mm - pana acuma asta e cea aleasa
- frana de mana hidraulica cu etrieri fata si discuri pline 238 mm?
- frana de mana hidraulica si etrieri spate cu 2 pistonase 35mm discuri pline 238 mm?
Leagat de spate ma gandeam ca pot sa jonglez din repartitor presiunea trimisa la etrieri.
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Vad ca pompa de frana si servo frana sunt deja de Diesel, asta e un lucru bun, insa nu vad rostu discurilor ventilate pe spate...
?
|
Momentan o sa ramana pompa de diesel ( care de altfel face treba buna ) pana sau daca o sa gasesc una cu pistonasul interior mai mare .
Last edited by khael1001; 05-08-12 at 00:21.
|
|
|
05-08-12, 08:06
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by khael1001
- ... etrieri spate cu 2 pistonase 35mm discuri pline 238 mm?
|
Eu asa as face.
Quote:
Originally Posted by khael1001
Leagat de spate ma gandeam ca pot sa jonglez din repartitor presiunea trimisa la etrieri.
|
Nu ma lua prea in serios, vorbesc doar din presupuneri, insa nu cred ca limitatorul de dacie are atata precizie, fiabilitate, marja de lucru.
|
|
|
05-08-12, 10:48
|
#15
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B-45-LCP
Salut domnu'.ma bucur ca ai postat masina pana la urma sa mai vada si ochiul altora ce faci.
Legat de frane tare imi e ca pe langa cele spuse de Muttley, cu pompa de diesel pedala o sa coboare mult mai jos.in caz ca pui pompa cu diametru mai mare se rezolva problema. Vrei neaparat frana de mana hidraulica? Stiu niste masini usor de gasit care au discuri ventilate de fabrica pe spate.pacat ca le-am gasit dupa ce mi-am pus discurile pline pe spate ca imi puneam ventilate.
succes si spor la treaba!
Last edited by bolidu'; 05-08-12 at 10:51.
|
|
|
|
|