dupa multi, mult prea multi, foarte multi bani investiti, timp pierdut si nervi mancati este aproape gata
in mare: tinichigeria refacuta, schimbat stalpi, contra stalpi, contra aripi, rama luneta, oala roata de rezerva
antifonat interior, dedesubt, motor, portbagaj, usi imbracate in antifon
2 baxuri de vata minerala in interior pe podea, in usi, pe plafon, in portbagaj
spate pus la linie cu stopuri pe dinauntru puse, usa benzina pe aripa spate stanga, capota prelungita peste faruri, masca modificata, faruri clare, semnale clare, triple albe transparente, aeroterma urs, consola urs pusa pe bordul de dacie, culoarea alb 10 + portocaliu fosforescent (plafonul)
partea cea mai buna: motor renault 5 alpine aspirat, pistoane forjate, pompa de benzina electrica, un carburator dublu corp (deocamdata)
daca ar fi sa o iau de la capat singurul lucru pe care l as pune ar fi motorul
urmeaza: suspensia coborata, fuzete, portfuzete, tamburi implicit jante (asta la urmatoarele fonduri)
poze ->>>