01-02-11, 00:11
|
#346
|
Virtual Tuner
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
banuiesc, ca n`o sa le vopsesti ca si celelalte...pacat, arata extraordinar cu ele galbene/verzi/fluro...
|
|
|
01-02-11, 00:36
|
#347
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
asa ramane culoarea
|
|
|
01-02-11, 00:41
|
#348
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,802
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Nu sunt cam mari pe 17 pt plecari de loc,demaraj,sau mai mici gen 16,15 nu iti intrau,atingeau in etrieri?
|
|
|
01-02-11, 11:19
|
#349
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by GTXR
Nu sunt cam mari pe 17 pt plecari de loc,demaraj,sau mai mici gen 16,15 nu iti intrau,atingeau in etrieri?
|
Pentru 400 hp cat urmeaza sunt numai bune 17".
|
|
|
01-02-11, 18:25
|
#350
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Viitoarea pompa de benzina, de BMW.
Momentan pe masina e una de VR6 care e pe duca, plus ca nu am fost multumit de adaptarile facute in graba, sa o vad pornita.
|
|
|
01-02-11, 19:10
|
#351
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,576
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Cam ce greutate are o janta, nu ai avut curiozitatea sa pui una pe cantar? Cele pe 15 stiu ca erau f f usoare.
|
|
|
01-02-11, 19:16
|
#352
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
In jur de 7,5 kg are o astfel de janta.
@SGM Ce debit si ce presiune face pompa prezentata de tine?
|
|
|
01-02-11, 19:47
|
#353
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
8.5 kg.
o sa caut despre pompa
|
|
|
01-02-11, 21:24
|
#354
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
8.5 kg.
o sa caut despre pompa
|
Te intreb de pompa pentru ca personal consider ca pentru ce vrei tu sa faci ar fi mult mai buna una externa decat asta submersibila.Am urmarit o perioada un proiect VR6 Turbo oarecum indeaproape,un proiect destul de ambitios cu un target de +600cp si daca vrei pot sa-ti spun ce probleme au fost si in mare cam ce piese s-au montat.Masina de care vorbesc in testele initiale a scos 282cp la o presiune de 0.3Bar.
Ceea ce pot sa-ti spun acum este ca daca pui turbo vei avea mari probleme cu structura de sustinere a motorului.Pe un Golf III VR6 Turbo in primele teste motorul lovea in capota,dupa ce s-a rezolvat problema tampoanelor pe stand era vizibila o anumita deplasare a aripilor....ulterior a inceput sa crape cutia de viteze....si asta cand inca nu se atinsese targetul ....
Sa nu mai spun de faptul ca daca honuiesti blocul si cel care-l face nu respecta inclinatia cilindrilor(asta din varii motive...cum ar fi scule cu o precizie precara ) la cea mai mica deviatie poti sa-ti iei adio de la pistoane dupa cateva sharje....
Eu unul iti spun sincer ca daca vrei 400cp si sa si tina pe acel VR6 trebuie sa te pregatesti sa cheltui cateva mii de euro(4-5000) asta plecand de la premisa ca totul va merge struna si nu vei fi nevoit sa cheltui bani aiurea .
__________________
|
|
|
02-02-11, 12:09
|
#355
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Dupa mine 400 CP pe logan eu cred ca prima data nu cedeaza motorul ci asamblu fata se desprinde ca si la dacia 1310 cealalta dupa mine.Apoi motor cutie de viteze acuma vedem si parerea lui Robert si daca reuseste o sa vedem ce si cum sper sa nu se rupa
|
|
|
02-02-11, 14:22
|
#356
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Aia s-a rupt din cauza impactului
|
|
|
02-02-11, 14:30
|
#357
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
teoretic, practic din cauza inconstientei unora !
|
|
|
02-02-11, 19:13
|
#358
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by GTA
Te intreb de pompa pentru ca personal consider ca pentru ce vrei tu sa faci ar fi mult mai buna una externa decat asta submersibila.Am urmarit o perioada un proiect VR6 Turbo oarecum indeaproape,un proiect destul de ambitios cu un target de +600cp si daca vrei pot sa-ti spun ce probleme au fost si in mare cam ce piese s-au montat.Masina de care vorbesc in testele initiale a scos 282cp la o presiune de 0.3Bar.
Ceea ce pot sa-ti spun acum este ca daca pui turbo vei avea mari probleme cu structura de sustinere a motorului.Pe un Golf III VR6 Turbo in primele teste motorul lovea in capota,dupa ce s-a rezolvat problema tampoanelor pe stand era vizibila o anumita deplasare a aripilor....ulterior a inceput sa crape cutia de viteze....si asta cand inca nu se atinsese targetul ....
Sa nu mai spun de faptul ca daca honuiesti blocul si cel care-l face nu respecta inclinatia cilindrilor(asta din varii motive...cum ar fi scule cu o precizie precara ) la cea mai mica deviatie poti sa-ti iei adio de la pistoane dupa cateva sharje....
Eu unul iti spun sincer ca daca vrei 400cp si sa si tina pe acel VR6 trebuie sa te pregatesti sa cheltui cateva mii de euro(4-5000) asta plecand de la premisa ca totul va merge struna si nu vei fi nevoit sa cheltui bani aiurea .
|
Daca masori o data si tai de 10 ori este posibil sa patesti asa.
Daca ai tampoanele masinii si un motor neechilibrat este posibil sa-ti plece motorul in fata si sa ramana caroseria.
Si ce crezi ca ar rezista mai mult, un cadru motor facut cu cap de la 0 sau 2 suporti de motor cum era pe fosta dacie si care rezistau si la +200 cp?
Cat despre transmisie, am auzit de cutie vr6 syncro care a tinut pana la 415 cp si 500 nm ...
|
|
|
02-02-11, 20:20
|
#359
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Pompa montata
|
|
|
02-02-11, 21:29
|
#360
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
a vazut vreunu dintre voi un VR6 convertit la turbo?
exista in buc un astfel de motor pe un golf 3 4x4 care are cu mult peste 400 de cai in care sa investit mai mult de 5000 mii de euro ideea e ca daca SGM nu face bine cea ce face de ce nu va faceti voi un logan mai tare ca al lui si sai dovediti ca a gresit si gen se va rupe cadru motor se va dezmembra caroseria etc sunt doar niste aberatii si ceva pareri ale voastre despre dacie
si daca lui SGM i se desmembreaza masina lu asta ar trebui sa i se aleaga piesele, table la table,aluminiu la aluminiu, etc
https://www.youtube.com/watch?v=KRcR1hmz4tU
|
|
|
|
|