Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 31-01-11, 23:11   #346
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

banuiesc, ca n`o sa le vopsesti ca si celelalte...pacat, arata extraordinar cu ele galbene/verzi/fluro...
HoricutzWSR is offline  
Old 31-01-11, 23:36   #347
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

asa ramane culoarea
UniculSGM is offline  
Old 31-01-11, 23:41   #348
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Nu sunt cam mari pe 17 pt plecari de loc,demaraj,sau mai mici gen 16,15 nu iti intrau,atingeau in etrieri?
GTXR is offline  
Old 01-02-11, 10:19   #349
RacerJunior

Stage 5
 
RacerJunior's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by GTXR View Post
Nu sunt cam mari pe 17 pt plecari de loc,demaraj,sau mai mici gen 16,15 nu iti intrau,atingeau in etrieri?
Pentru 400 hp cat urmeaza sunt numai bune 17".
RacerJunior is offline  
Old 01-02-11, 17:25   #350
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Viitoarea pompa de benzina, de BMW.

Momentan pe masina e una de VR6 care e pe duca, plus ca nu am fost multumit de adaptarile facute in graba, sa o vad pornita.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	01022011330.jpg
Views:	250
Size:	1.63 MB
ID:	1851318   Click image for larger version

Name:	01022011331.jpg
Views:	202
Size:	1.70 MB
ID:	1851319  
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline  
Old 01-02-11, 18:10   #351
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Cam ce greutate are o janta, nu ai avut curiozitatea sa pui una pe cantar? Cele pe 15 stiu ca erau f f usoare.
Bogyciu is offline  
Old 01-02-11, 18:16   #352
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

In jur de 7,5 kg are o astfel de janta.

@SGM Ce debit si ce presiune face pompa prezentata de tine?
GTA is offline  
Old 01-02-11, 18:47   #353
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

8.5 kg.

o sa caut despre pompa
UniculSGM is offline  
Old 01-02-11, 20:24   #354
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by UniculSGM View Post
8.5 kg.

o sa caut despre pompa
Te intreb de pompa pentru ca personal consider ca pentru ce vrei tu sa faci ar fi mult mai buna una externa decat asta submersibila.Am urmarit o perioada un proiect VR6 Turbo oarecum indeaproape,un proiect destul de ambitios cu un target de +600cp si daca vrei pot sa-ti spun ce probleme au fost si in mare cam ce piese s-au montat.Masina de care vorbesc in testele initiale a scos 282cp la o presiune de 0.3Bar.

Ceea ce pot sa-ti spun acum este ca daca pui turbo vei avea mari probleme cu structura de sustinere a motorului.Pe un Golf III VR6 Turbo in primele teste motorul lovea in capota,dupa ce s-a rezolvat problema tampoanelor pe stand era vizibila o anumita deplasare a aripilor....ulterior a inceput sa crape cutia de viteze....si asta cand inca nu se atinsese targetul ....

Sa nu mai spun de faptul ca daca honuiesti blocul si cel care-l face nu respecta inclinatia cilindrilor(asta din varii motive...cum ar fi scule cu o precizie precara ) la cea mai mica deviatie poti sa-ti iei adio de la pistoane dupa cateva sharje....


Eu unul iti spun sincer ca daca vrei 400cp si sa si tina pe acel VR6 trebuie sa te pregatesti sa cheltui cateva mii de euro(4-5000) asta plecand de la premisa ca totul va merge struna si nu vei fi nevoit sa cheltui bani aiurea .
__________________
GTA is offline  
Old 02-02-11, 11:09   #355
SOLENZAXJG

Stage 5
 
SOLENZAXJG's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,092
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Dupa mine 400 CP pe logan eu cred ca prima data nu cedeaza motorul ci asamblu fata se desprinde ca si la dacia 1310 cealalta dupa mine.Apoi motor cutie de viteze acuma vedem si parerea lui Robert si daca reuseste o sa vedem ce si cum sper sa nu se rupa
SOLENZAXJG is offline  
Old 02-02-11, 13:22   #356
Relu_GTT
Dacia Driver

Stage 5
 
Relu_GTT's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of:
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Aia s-a rupt din cauza impactului
Relu_GTT is offline  
Old 02-02-11, 13:30   #357
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

teoretic, practic din cauza inconstientei unora !
werwceul is offline  
Old 02-02-11, 18:13   #358
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Te intreb de pompa pentru ca personal consider ca pentru ce vrei tu sa faci ar fi mult mai buna una externa decat asta submersibila.Am urmarit o perioada un proiect VR6 Turbo oarecum indeaproape,un proiect destul de ambitios cu un target de +600cp si daca vrei pot sa-ti spun ce probleme au fost si in mare cam ce piese s-au montat.Masina de care vorbesc in testele initiale a scos 282cp la o presiune de 0.3Bar.

Ceea ce pot sa-ti spun acum este ca daca pui turbo vei avea mari probleme cu structura de sustinere a motorului.Pe un Golf III VR6 Turbo in primele teste motorul lovea in capota,dupa ce s-a rezolvat problema tampoanelor pe stand era vizibila o anumita deplasare a aripilor....ulterior a inceput sa crape cutia de viteze....si asta cand inca nu se atinsese targetul ....

Sa nu mai spun de faptul ca daca honuiesti blocul si cel care-l face nu respecta inclinatia cilindrilor(asta din varii motive...cum ar fi scule cu o precizie precara ) la cea mai mica deviatie poti sa-ti iei adio de la pistoane dupa cateva sharje....


Eu unul iti spun sincer ca daca vrei 400cp si sa si tina pe acel VR6 trebuie sa te pregatesti sa cheltui cateva mii de euro(4-5000) asta plecand de la premisa ca totul va merge struna si nu vei fi nevoit sa cheltui bani aiurea .
Daca masori o data si tai de 10 ori este posibil sa patesti asa.

Daca ai tampoanele masinii si un motor neechilibrat este posibil sa-ti plece motorul in fata si sa ramana caroseria.

Si ce crezi ca ar rezista mai mult, un cadru motor facut cu cap de la 0 sau 2 suporti de motor cum era pe fosta dacie si care rezistau si la +200 cp?

Cat despre transmisie, am auzit de cutie vr6 syncro care a tinut pana la 415 cp si 500 nm ...
cheluakame is offline  
Old 02-02-11, 19:20   #359
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

Pompa montata
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	02022011332.jpg
Views:	494
Size:	1.93 MB
ID:	1853819  
UniculSGM is offline  
Old 02-02-11, 20:29   #360
15YFY

Stage 3
 
15YFY's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
Default Re: B 3(0)4 SGM - the comeback

a vazut vreunu dintre voi un VR6 convertit la turbo?
exista in buc un astfel de motor pe un golf 3 4x4 care are cu mult peste 400 de cai in care sa investit mai mult de 5000 mii de euro ideea e ca daca SGM nu face bine cea ce face de ce nu va faceti voi un logan mai tare ca al lui si sai dovediti ca a gresit si gen se va rupe cadru motor se va dezmembra caroseria etc sunt doar niste aberatii si ceva pareri ale voastre despre dacie
si daca lui SGM i se desmembreaza masina lu asta ar trebui sa i se aleaga piesele, table la table,aluminiu la aluminiu, etc



https://www.youtube.com/watch?v=KRcR1hmz4tU
15YFY is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -