28-01-11, 17:06
|
#331
|
Stock
Join Date: Oct 2010
Posts: 1
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Avand in vedere target-ul de 400 de cp cu turbosuflanta, ce metoda de scadere a rap. de comprimare vei folosi?Banuiesc ca rap. actual de 10:1 (daca nu gresesc) este mult prea mare.Aceeasi ca la e30?Felicitari pentru masina!
|
|
|
29-01-11, 23:01
|
#332
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
O sa folosesc alte pistoane sau o garnitura de chiulasa mai groasa. Gasesc eu o solutie.
|
|
|
30-01-11, 00:03
|
#333
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by UniculSGM
O sa folosesc alte pistoane sau o garnitura de chiulasa mai groasa. Gasesc eu o solutie.
|
Pistoane....cu garnitura aia nu vei face altceva decat sa-ti dai de lucru permanent.Si cum ti-am spus si in PM,grija mare unde honuiesti blocul pentru noile pistoane,din cauza inclinatiei cilindrilor este destul de dificil sa honuiesti si sa nu ai probleme ulterior.
Sincer,personal ma idoiesc ca vor incapea sub capota toate cele necesare pentru a face un VR6 Turbo pe acest Logan.
__________________
|
|
|
30-01-11, 02:14
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,004
Member of: [FORD] [VW]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Nu te supara...care inclinatie a pistoanelor???? :-S
|
|
|
30-01-11, 05:41
|
#335
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by Sebastian.C
Nu te supara...care inclinatie a pistoanelor???? :-S
|
Nu ma supar...am spus inclinatia "cilindrilor"...e o diferenta intre pistoane si cilindri cu toate ca inclinatia este aceeasi.
|
|
|
30-01-11, 09:44
|
#337
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by GTA
Pistoane....cu garnitura aia nu vei face altceva decat sa-ti dai de lucru permanent.Si cum ti-am spus si in PM,grija mare unde honuiesti blocul pentru noile pistoane,din cauza inclinatiei cilindrilor este destul de dificil sa honuiesti si sa nu ai probleme ulterior.
Sincer,personal ma idoiesc ca vor incapea sub capota toate cele necesare pentru a face un VR6 Turbo pe acest Logan.
|
Nu este deloc dificil, atat timp cat sti ce sa ceri si ai un meserias bun. Stiu ca cilindrii au 15' inclinatie.
Eu sper sa incapa, daca nu, NU
|
|
|
30-01-11, 12:44
|
#338
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 2,585
Member of: [BMW] [Street 4 Cars]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
felicitari pt tot ce ai realizat si la masina asta si pt ca tu alaturi de altii ,ati ridicat numele DACIA la nivel de masini care se pot modifica si care sa fie foarte competitive cu multe masini cu renume.
__________________
Piese Bmw E30 E32 E34 E36 E39 E46
Faruri,motoare,stopuri,tobe,scaune,geamuri,volane, bandouri,proiectoare,capote,aripi,discuri de frana,jante aliaj 15,16,17,18,plastice interior-motor,praguri,bari fata spate,geamuri,oglinzi,cauciucuri,butoane,OBC-uri,difuzoare,filtre de aer,semnalizari,fete de usi,arcuri,amortizoare,carlige remorcare....
alexandruozn - idmess
0762472558 mobil 23/24h
|
|
|
30-01-11, 22:16
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Sunt multe masini care au raport de compresie 10.2:1 - 10.5:1 si au turbo.
Nova FLY a mers si cu 1.2 bar si 10:1 raport de compresie, cu electronica stock si inteleg ca nu a facut probleme. Atat timp cat electronica si amestecul sunt bune, nu vad de ce ar fi probleme.
Ma rog, nu sunt expert in motoare turbo, sunt la primul proiect ... SGM stie mai bine.
|
|
|
31-01-11, 20:06
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
fiat gp 14 tjet are compresia 10,5 si e turbo si 120 cp
|
|
|
31-01-11, 21:32
|
#341
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 231
Member of: [RENAULT] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
De ce ai ales VR6 si nu V6 de Renault (Laguna)?
|
|
|
31-01-11, 21:36
|
#342
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Mi-am achizitionat ATS DTC 17, ET 20, astfel cred ca am satisfacut coprofagii de pe DaciaClub care aveau o problema ca sunt imprumutate cele galbene.
Distantierele din aluminiu 4x100, 15 mm grosime, gaura de centrare 60.1 sunt de vanzare la 200 lei ambele.
Last edited by UniculSGM; 31-01-11 at 21:49.
|
|
|
31-01-11, 21:40
|
#343
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Quote:
Originally Posted by bogdyMND
De ce ai ales VR6 si nu V6 de Renault (Laguna)?
|
Se gasesc mult mai usor piese de performanta pentru VR6 (de ex kituri turbo) plus ca este un motor ieftin la achizitie si se gaseste usor.
|
|
|
31-01-11, 21:55
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 453
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
jantele astea sunt cele folosite si la Dacia LOGAN CUP ?
|
|
|
31-01-11, 22:25
|
#345
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: B 3(0)4 SGM - the comeback
Da, numai ca sunt pe 15 la cupa
|
|
|
|
|