Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

View Poll Results: ce parere avetzi de dacia mea?
dragutza 697 58.97%
merge 270 22.84%
naspha 215 18.19%
Voters: 1182. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-08-05, 18:18   #31
crisz

Stage 1
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 23
Default

penala
crisz is offline  
Old 11-08-05, 19:42   #32
Infiniti G35 Tuner

Stage 2
 
Infiniti G35 Tuner's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 39
Default

nu zic ca nu e frumoasa dar nu e cine stie ce
cum a scris si luca mai umbla la motor
Infiniti G35 Tuner is offline  
Old 16-08-05, 21:42   #33
cristi_ubs

Stage 5
 
cristi_ubs's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 641
Member of:
[RENAULT]
Default

sincer nu imi place masina.Dar daca tie iti place e treaba ta.Si eu am tot dacie dar decat sa fac tunning made Vitan,cu capace pt roti,praguri GTI,si altye ***uri de 2 lei,am preferat sa o las stock.In skimb am umblat pe la motor(kiulasa d1100,cocosate,etc),frane si directie.Si oricum o dacie nu merita sa bagi mii de euro in ea pt un tuning real.Cu banii aia iti poti lua ceva mult mai bun. Oricum dacia nu e facuta de dat in spectacol cu ea asa ca daca vrei sa o folosesti in mod sport lasa-te pagubas,k o faci praf.
__________________
Renault Clio Symbol
WR BLUE MICA PEARL
cristi_ubs is offline  
Old 17-08-05, 11:09   #34
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

dupa mine e o modificare destul de corecta, nu are sigle, stegulete, briz-brizuri, e facuta de cati bani a avut omul, nu sunt deacord ca dak nu bagi j'de mii de euro in masina nu e frumoasa, sau dak e dacie nu o modifici. asta avea omul, dacia, asta a modificat
intr-adevar se mai pot retusa/completa unele lucruri, cum ar fi pleoapele la faruri, evacuare completa in loc de capul ala de... toba, etc
aleks is offline  
Old 17-08-05, 23:31   #35
B-69-TAU

Stage 5
 
B-69-TAU's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,730
Member of:
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"aleks\"
dupa mine e o modificare destul de corecta, nu are sigle, stegulete, briz-brizuri, e facuta de cati bani a avut omul, nu sunt deacord ca dak nu bagi j'de mii de euro in masina nu e frumoasa, sau dak e dacie nu o modifici. asta avea omul, dacia, asta a modificat
intr-adevar se mai pot retusa/completa unele lucruri, cum ar fi pleoapele la faruri, evacuare completa in loc de capul ala de... toba, etc
ms pt parere! si da ai dreptate am sa fac acele mici retusuri dar lumea ce nu intelege ca nu am vrut sa fac tuning a la c&c tuning ci cat mai modest posibil si toate le-am facut cu manuta mea! se pare ca doar uni inteleg asta! apropo tu stii cum se lucreaza in fibra? as vrea sa invat sa lucrez cu ea sa-mi fac eu niste modificari la ea!
__________________
B-69-TAU is offline  
Old 18-08-05, 10:47   #36
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

prea multi snobi pentru gustul meu...
uite aici ce spunea cineva pe 4tuning ( mi-am permis sa copii pt ca mi-era cam lene sa scriu eu din nou cap coada ) pentru inceput, cate ceva despre fibra de sticla - este alcatuita din 3 materiale: 1) stratimatul - este o panza din fibre impletite intre ele; 2) nestrapolul - un lichid mai vascos si 3) intaritorul cu care se amesteca nestrapolul pentru a rezulta o substanta rigidasi care impreuna cu stratimatul alcatuiesc piesele astea cu care se chinuie toata lumea (spoilere, bari, eleroane etc)
pe langa astea ai nevoie de o pensula de 1,5 cm, o sticla de nitrodiluant, o cutie de ceara de parchet, niste pahare de plastic de unica folosinta (alea mai mici, de 200 mililitri) si o carpa moale
ai mai multe variante ca sa faci o bara, un spoiler etc: A) o lucrezi pe toata de la cap la coada folosind un modelaj facut din ipsos, lemn, aluminiu, fier, pal etc (NU PLASTIC!), modelaj pe care il faci pe o bara originala de-a masinii tale; dupa modelajul respectiv faci un mulaj din fibra de sticla, iar de-abia dupa aceea faci bara propriu-zisa, pe care poti sa o faci in asa fel incat sa vina prinsa peste bara originala sau sa tina locul barii originale; B) daca vrei sa faci o copie fidela dupa o bara a cuiva, faci un mulaj dupa bara respectiva - din fibra de sticla - si dupa mulajul asta iti faci o bara; C) daca vrei sa faci doar o prelungire barii initiale sau sa faci modificari mici, nu mai faci nici un mulaj, lucrezi direct pe bara cu fibra de sticla
oricare varianta ai alege, trebuie sa procedezi in felul urmator: pe suprafata pe care vrei sa aplici fibra de sticla trebuie sa dai un strat de ceara de parchet (pe care il aplici cu carpa aia moale de care ti-am zis mai sus), il lasi sa se usuce o ora dupa care mai dai un strat (asta-i ce-am aflat de la altii, dar eu te-as sfatui sa dai 3-4 straturi de ceara si sa acoperi toata suprafata perfect, altfel te chinui sa desprinzi matrita de piesa originala); dupa ce s-a uscat ceara, prepari solutia lichida astfel: la un litru de nestrapol pui 2 dopuri de intaritor (dopuri de coca-cola la 2 litri) dar sa nu prepari mai mult de 200 mililitri deodata pentru ca se intareste foarte repede si ramane inutilizabil (solutia o prepari in paharelele alea de 200 ml)
deci la un pahar de 200 ml de nestrapol pui aproape jumatate de dop, dar sa nu depaseasca jumatate; nestrapolul il amesteci bine in pahar si il intinzi cu pensula pe suprafata data cu ceara (atentie, dupa fiecare pahar de solutie utilizata introduci pensula in nitrodiluant si o cureti de solutie, dupa care iei alt pahar pentru a prepara o noua doza de nestrapol); dupa ce ai dat cu solutie pe suprafata data cu ceara (lucrezi pe portiuni mici, de 10-15 cm patrati) aplici panza de stratimat si bati cu pensula pe panza pana cand se imbiba bine cu solutia, iar daca nu se imbiba suficient mai aplici solutie peste panza si faci tot posibilul sa nu ramana bule mari de aer sub panza
la imbinarile peticelor de panza de stratimat, le suprapui 1-2 centimetri pentru o rezistenta mai buna; ai mare grija sa nu intri in contact direct cu solutia preparata, provoaca niste usturimi care dureaza cateva ore pana la 2-3 zile si lasa si niste iritatii pe piele; incearca sa nu stropesti covoare, mochete, haine sau alte chestii ca nu prea mai ai cum sa le cureti; asa.....dupa ce s-a intarit substanta (o sa observi ca dupa aplicare se incinge foarte tare, iar dupa reactie se raceste, astfel iti dai seama ca s-a uscat) indepartezi forma obtinuta de pe mulaj si te apuci de finisaje cu glaspapir si cu chit auto (ultimul numai daca e necesar)
unii mai folosesc o solutie pentru o separatie mai buna intre mulaj si piesa obtinuta, si anume gel-coat-ul: este un amestec de nestrapol cu pudra de talc, se prepara la fel ca solutia de mai sus si are rolul de a face mai usoara desprinderea celor 2 piese si este si mai usor de slefuit decat nestrapolul simplu; se poate si fara el.
ce-ar mai fi de zis....cand lucrezi bara, ai grija sa nu ramana nici solutie in care nu ai aplicat fibra de stratimat (se crapa foarte usor fara fibra aia) si nici fibra fara nestrapol (nu are nici un pic de rigiditate fara )
aleks is offline  
Old 18-08-05, 10:51   #37
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

ce-ar mai fi de zis....cand lucrezi bara, ai grija sa nu ramana nici solutie in care nu ai aplicat fibra de stratimat (se crapa foarte usor fara fibra aia) si nici fibra fara nestrapol (nu are nici un pic de rigiditate )
mai poti sa-l intrebi si pe dacia mustang, si el isi face acum un spoiler de unul singur, si poate sa-ti spuna de pe unde sa-ti cumperi materiale. eu materialele le aveam de la un prieten, care le fura de la servici de la el, ca faceau croserii din fibra de sticla acolo
aleks is offline  
Old 18-08-05, 14:24   #38
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

tau,ti-a trimis catalin schitele alea?
needBrain is offline  
Old 18-08-05, 14:27   #39
B-69-TAU

Stage 5
 
B-69-TAU's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,730
Member of:
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
Default

merci frumos alex
B-69-TAU is offline  
Old 18-08-05, 19:00   #40
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

o sa cer drepturi de autor pentru textul de mai sus
DaciaMustang is offline  
Old 19-08-05, 08:44   #41
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DaciaMustang\"
o sa cer drepturi de autor pentru textul de mai sus
pai e cel mai simplu logic clar si complet text despre kestia asta, eu nu as fi avut rabdare sa scriu atat, si mi-am permis sa copii ce ai spus tu, sa mai poata citi si altii
aleks is offline  
Old 19-08-05, 17:05   #42
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

pai ce parere sa am, proasta!
e facuta in stilu Vitan Motorsport cu praguri GTI, \"pleope\" si toate celelalte elemente deja enumerate de multi altii inainte. Se poate face si cu o berlina ceva decent si cu bani mai putini dar....
pimp_lex is offline  
Old 09-09-05, 20:16   #43
B-69-TAU

Stage 5
 
B-69-TAU's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,730
Member of:
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
Default noutati la masina!

uite ce face omul cand nu prea are ce face pe acasa, da am dus masina ca aveam ceva pete de rugina cum are tot romanu la dacie si am descoperit ca am mai multa rugina decat ma asteptam! e acuma ce sa fac m-am apucat de reparatie ca vine iarna si daca ma prinde asa am pus-o! acum ma apuc serios de aranjat masina! am scos toate dungile de pe ea si am trecut la fapte....... urmeaaza niste poze care tocmai le-am facut azi.....
B-69-TAU is offline  
Old 09-09-05, 20:19   #44
B-69-TAU

Stage 5
 
B-69-TAU's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,730
Member of:
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
Default

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsci0144_282.jpg
Views:	1067
Size:	195.1 KB
ID:	41062  
B-69-TAU is offline  
Old 09-09-05, 20:22   #45
B-69-TAU

Stage 5
 
B-69-TAU's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,730
Member of:
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
Default

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dsci0145_138.jpg
Views:	857
Size:	133.7 KB
ID:	41063  
B-69-TAU is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -