05-08-14, 02:04
|
#751
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
conducta de benzina de tur de la gtt intr-adevar este de 8mm, sorbul nu are nici o vina, rezervorul de 5 de gtt are antival in el...care se simte, cand aveam in jur de 5 litri in masina si ii dadeam 1 blana si 2 blana si se gatuia pe final era clar ca usor usor trebuia sa ma indrept catre benzinarie , eh am mers si fara antival la basina asta de 5 de o am acum cu motor de logan de 1.4 ..si cu 5 litri in ea la blana se simtea cum se dadea dreacu toata benzina se ducea in spate....deci solutia pt tine este in primul rand sa iti pui un tur mai gros, vezi daca iti mai face asa, dupa nu stiu cat de mult influenteaza lungimea furtunului de vacum de la regulatorul de benzina...eu deobicei il pun la maxim 25-30 cm de furtun, si din poze nu pot sa imi dau seama cum ai pus vacumurile alea din gatul carburatorului, unul am vazut ca se duce in wastegate, unul in regulator ...si mai este unul care?
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
09-08-14, 21:56
|
#752
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
@daciotu96 multumesc!
@B XX ADI am cam rezolvat problemele legate de tur
rezervorul de dacie are antival dar pe partea de sus a rezervorului
deci fix pix...
1 furtun merge in carb, undeva sub clapeta de soc
2 furtun merge spre galeria de admisie, sub carb(la dacie are o "diuza" in furtunul ala ) + T cu furtunas spre pompa de sprit.
3 furtun merge spre regulator
De vreo saptamana lucrez la marirea turului.
Am pus conducta de 8.
Am bagat-o prin masina ca s-o scot pe partea pasagerului ca sa nu trec cu furtun/conducta, sub presiune, peste sau pe langa motor/evacuare.
Am prins regulatorul chiar de carb acum avand furtunul de boost si alimentare carb foarte scurte.
Sorbul este de saviem/raba.
De pornit a pornit, de mers nu stiu inca..... e becul dusmanos, aprins
P.S.: am cumparat kit timonerie cv si rezervorul este negru acum
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
10-08-14, 00:13
|
#753
|
Stage 2
Join Date: Feb 2014
Posts: 67
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
C-am cat hp crezi ca o sa rezulte?
Si motorul o sa fie fiabil adica o sa tina mult?
Te intreb pt ca, cand imi voi lua si eu permisul tot dacie vreau sa -mi cumpar , exact modelul tau , numai ca model cu masca subtire si daia te intreb ca as vrea sa merg si eu pe configuratia asta turbo =D
|
|
|
29-08-14, 10:34
|
#754
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
piesa din puzzle care fugea de tine
|
|
|
29-08-14, 13:21
|
#755
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Pornoooooo
Multumesc mult Bogdane, tie si lui Raul
Acum... sa caut un sudor dispus sa-si bata capu' cu portetrierii mei
@daciotu96 nu stiu cati cai are acum dar, mai bine nu.
Te ajunge prea scump.
Din ce am calculat eu, in jur de 20 mil am bagat, daca nu peste.
La banii aia iti iei un f3n sau mai pui si iei f7p si te doare la salata...
Mai nou tigaia are blow-job
|
|
|
29-08-14, 14:34
|
#756
|
Stage 2
Join Date: Feb 2014
Posts: 67
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Da ai dreptate dar parca e altceva cand vezi inima de dacie originala cu turbo fata de alt motor de pe alta masina...acu nu stiu , io unu asa gandesc
|
|
|
29-08-14, 19:39
|
#757
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Quote:
Originally Posted by bv58bar
..... in jur de 20 mil am bagat, daca nu peste.
|
M-asteptam sa fi fost mult mai mare cheltuiala, da' parca tu n-ai umblat deloc in motor, doar anexe. Oricum, ai tinut din scurt bugetul
|
|
|
30-08-14, 12:39
|
#758
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 687
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Respect pentru ce faci , imi place . Ma tenta la un momentdat si pe mine sa pun turbo pe e36 , el fiind 316 dar m-am decis la un swap , la ceva mai mare , aspirat.
Referitor la ce spune daciotu' ... mergi pe aspirat , te duce ceva mai ieftin si din moment ce abia iei permisul... ia'o mai usor asa...treptat
Multa bafta cu dacioara , urmaresc si eu
__________________
LRV
|
|
|
30-08-14, 13:08
|
#759
|
Stage 2
Join Date: Feb 2014
Posts: 67
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Ai dreptate sprite dar ma unge pe suflet bov'ul de la turbo mai ales la dacie
|
|
|
15-09-14, 22:52
|
#760
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
@sprite, multumesc
@Muttley, motorul e stoc
Nota de plata e asa "mica" pt ca multe piese s-a nimerit sa le gasesc sau mai bine zis, ele m-au gasit pe mine
intre timp...
Un filmulet cu bow-ul https://www.youtube.com/watch?v=zllg...ature=youtu.be
Am mutat pompa+filtru benzina afara, deasupra puntii si tot se aude in masina
Am taiat putin din bratul central punte spate, ca mi-a atins in tabla
Completat valvolina, 250ml..... curge la o planetara si cautator
Reglat amestec si mi-au iesit bujiile caramizii.... acum am pornire ok
https://www.youtube.com/watch?v=G3Ydap_ek_E
Modificat scut, ca nu mai mergea pus de intercooler
Am fost pana la mare si sunt dezamagit de cutie...
Treptele 2 si 3 parca sunt "dezechilibrate" sau au "8".... nu stiu cum sa zic, rontaie intermitent si da contre si motorului...
Am tot crezut ca sunt planetarele de vina dar 1-4-5 nu face
La drumul asta m-a lasat si termocupla, noua, si n-am fost pe faza
l-am fiert putin.... cam 200ml antigel dat pe jos
Rotile spate freaca in aripi, in fiecare curba...cu bagaje nu prea grele
Partea buna e ca freaca egal, stanga dreapta
Pe la 120-130 se ridica de fata....simt ca volanul se usureaza maxim...
Totu' e misto
ps: tot da in nas dupa blanite mai lungi
gen 1-2-3....da in nas
|
|
|
16-09-14, 11:32
|
#761
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Quote:
Originally Posted by bv58bar
|
Cauta un loc mai ferit de priviri sa-i dai.
Doamna de pe trotuar, aia de la intrarea din bloc... e usor sa anunte pe cine nu trebuie si sa le dea numarul masinii.
De obicei astia-s foarte teritoriali, cand le strici "karma" cartierului si le fragilizezi siguranta "copilasilor", devin extrem de agresivi. Combina asta cu faptu' ca inculpatul e-ntr-o Dacie veche si ai toate sansele sa fii cautat pentru declaratii.
E doar o parere.
|
|
|
11-10-14, 21:12
|
#762
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Pun aici pozele de la Rasnov, sa se pastreze cat de cat calitatea
Cea cu Yokohama n-am idee ce s-a intamplat cu ea. A disparut
Last edited by rob3rt0; 11-10-14 at 21:25.
|
|
|
20-10-14, 00:07
|
#763
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
@Muttley ai dreptate!
aia a fost facuta la insistentele celor ce m-au ajutat cu scutul...
de obicei teste/filmulete fac pe o strada pustie, intre niste hale...
@rob3rt0 multumesc pt poze
am mai pus si eu cateva jos
in alta dezordine de idei:
1.rugina a inceput si fie o crima
asa ca m-am apucat de sudat, personal
urmeaza sa schimb suportul ciolanului, weekend-ul viitor
daca totul merge bine, iarna asta, voi mai reparara si lonjeronul dreapta si ce voi mai gasi pe acolo
am rezolvat, momentan, infiltratiile de apa la podea sofer
2.am spalat instalatia de racire si bagat un antigel ce a ramas la culoare
3.am pus o electrovalva pe jiglerul de relanti.... degeaba
4.am primit un intercooler mai mare....trebuie spalat dar nu stiu cu ce
s-a prelins ulei pe el + praf.... zici ca e dat cu vaselina si s-a intarit
tot ramane fara benzina la forja mai lunga
desi are traseu de 8, sorb de 8, pompa noua de gtt, regulator pus langa carb...
ma gandesc sa mai pun o pompa pe traseu
cine a mai facut asta, unde a pus pompa a2a?
|
|
|
20-10-14, 21:49
|
#764
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
Fa altceva,iesi cu masina la drum intins da blana si cand a murit o tii in continuare turata si iei contactul,tragi pe dreapta si desfaci capacul la carburator si te uiti ce gasesti in el,poate nu ramai fara benzina...
|
|
|
20-10-14, 21:56
|
#765
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310 tlx 1987 BV
daca nu reduc(ca am incercat) da rateu in admisie.
din cate stiu eu, rateu in admisie = amestec sarac, deci no gas...
|
|
|
|
|