Salutare.
Stiu ce o sa ziceti cand o sa vedeti topicul - are 16 ani, nu stie nimic despre masini...etc. Nu e chiar asa. Am pasiunea asta de muult timp. Prima data cand am facut cunostinta cu masinile a fost la varsta de 5ani cand tata a inceput sa imi aduca revista "Autoshow" . Ce vremuri...
Oricum sa nu mai delirez. Masina mea a fost masina tatalui meu. Acesta a cumparat-o in 1989, masina fiind fabricata in 1988. A avut motorul de 1300cmc si 55cp dar pe parcursul timpului ea a primit upgrade-uri si downgrade-uri. In 1992 primise un carb. dublu-corp Webber (care a fost dat jos in 1995 din cauza consumului de peste 12%).
La momentul de fata , masina este intr-o stare destul de rea. Motorul este destul de degradat (din cauza ca ea a fost lasata in garaj sa zaca mai bine de 3ani). In anul 2008 , am scos masina din garaj si am incercat sa o fac functionala. A trebuit sa ii schimb : bujii, garnituri, bucse, placute de frana + ulei si lichid de frana. Masina a mers pana ieri - si incapatanata cum e ea...a refuzat sa mai mearga. I-am schimbat bujiile, bateria, i-am pus benzina (am crezut ca nu are) - pana la urma i s-a ars electromotorul (cred ca de la bateria de 100mAh
) . Oricum, masina va reveni pe drumuri...am planuri mari pentru ea, nu o sa il las pe tata sa o dea la fier-vechi (mai ales ca masina are doar 124mii km, si are rugina doar pe aripile fata - pe dedesubt a fost antifonata + data cu vaselina,la fel si pe contra-aripi , la interior cu grund + vopsea cauciucata(antifon))
La momentul de fata, masina arata asa...electromotorul este ars, iar eu + tata incercam sa il reparam - se pare ca are carbunii + 2lipituri duse
Eu am in minte o restaurare completa (cu o vopsea metalizata - albastru sau argintiu) - roti (negre sau albe) + un motor - 1.4T(de pe Renault5) sau daca gasesc un motor gordini de 1.6 (dar asta cand o sa am bani)