Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-13, 23:05   #601
kosty123

Stage 4
 
kosty123's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 194
Member of:
[VW]
Talking Re: DJ 02 NUE

O masina simpla si frumoasa
kosty123 is offline   Reply With Quote
Old 01-09-13, 23:43   #602
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: DJ 02 NUE

Quote:
Originally Posted by A.Rredman View Post
Cu placere, dar nu mai am poze recente cu masina. E la 250 de km de mine.
Atunci nu se īnchide pānă nu "plăteşti ultima rată" şi anume să ne prezinţi nişte poze cu maşina.
Cānd mai ai drum acasă, bag-o īntr-un mic shooting foto.
__________________
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ۩۞۩ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 07-09-13, 13:26   #603
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

Am mai facut cateva poze azi (cam din acelasi unghi), dar pentru ca nu am avut o camera foarte buna, le-am editat putin. Cam asa arata masina in momentul de fata.

Practic nu s-a mai facut nimic altceva in afara de intretinerea ei: un ulei bun, placute de frana noi, verificare a tot ce inseamna articulatie, bucsa, furtunase, coliere, lichid de racire, instalatie electrica, becuri, beculete, zorzonele.
O sa ii dau si o ceara, inainte sa se instaleze toamna bine, un ulei in praguri, cauciucuri de iarna. Totul pentru o stare tehnica si optica buna.

Motorul merge excelent, carburatorul dublucorp de Lada nu da semne de oboseala ( cu toate ca a mai fost plimbat pe cateva masini, deh, lucru rusesc).

Pe stock mai am: amortizoare intarite si scurtate, arcuri de nova in stare foarte buna, aprindere completa de golf 2, cauciucuri Toyo de 205/60, o capota fata in stare foarte buna(cu exceptia unei mici indoturi pe partea stanga), carburator dublu de nova + galerie de admsie si o pompa de benzina electrica si alte maruntisuri.

Poate ca odata si odata o sa ii mai fac un set de mici imbunatatiri, dar momentan nu este timp. Ma gandesc sa ii gasesc un garaj, o pun pe butuci si trag prelata pe ea. O tin cativa ani buni si dupa mai vedem.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0820.JPG
Views:	170
Size:	2.27 MB
ID:	2850600   Click image for larger version

Name:	IMG_0821.JPG
Views:	119
Size:	2.30 MB
ID:	2850601   Click image for larger version

Name:	IMG_0831.JPG
Views:	70
Size:	1.13 MB
ID:	2850603  

Click image for larger version

Name:	IMG_0835.JPG
Views:	197
Size:	1.79 MB
ID:	2850604   Click image for larger version

Name:	IMG_0832.JPG
Views:	115
Size:	1.66 MB
ID:	2850605  
A.Rredman is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 12:06   #604
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

Am mai dat si eu un pic praful jos de pe masina....dupa aproape un an de cand nu a mai fost miscata. Am ales sa o folosesc ca masina de concediu...pentru ca am vrut sa ma deconectez total (terapie antistress).

Intre timp au aparut primele si singurele puncte de rugina (la pasajul de la aripa dreapta spate si in partea inferioara a aripii stanga fata). Asta nu este o problema, pentru ca in rest caroseria este tun. Are totusi 19 ani.

Intre timp i-am facut o revizie completa:

- schimbat rulmentii fata-spate
- garnituri frane, curatare pistonase si aerisire sistem de franare
- am verificat tot ce tine de articulatii, suspensie, bucsi. etc
- am schimbat furtune coapte de alimentare si de la racire
- am inlocuit rotorul de la electromotor care a crapat intre timp
- am revopsit bratele de la stergatoare, oglinzile si jantele pisate de caini
- interior plastice.

Mai am de schimbat:

- pompa de apa, curea, radiator
- rezervor
- coaja bord, plastice de interior
- alte rahaturi.
- fete de usi

In prezent am evitat sa merg mai departe cu modificarile, timpul a fost foarte scurt...dar mi-am facut un plan de termen lung care implica si revopsirea totala a caroseriei, revizie completa motor si o serie de noi modificari.

In concediu masina a functionat ireprosabil....se intinde bine la drum, cu majoritatea depasirilor in treapta a 5-a in care s-a dus pana aproape de 5000 rpm (pe drumurile care au permis lucrul asta, fara prostii).

Intre timp, caut o masina pentru un nou proiect, dar la asta sigur nu o sa renunt.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	photo 1.JPG
Views:	125
Size:	1.62 MB
ID:	3019226   Click image for larger version

Name:	photo 2.JPG
Views:	62
Size:	931.7 KB
ID:	3019227   Click image for larger version

Name:	10557011_336982599790005_4246050824736860873_o.jpg
Views:	103
Size:	61.4 KB
ID:	3019228  

Click image for larger version

Name:	10401535_337381976416734_734852204679118227_n.jpg
Views:	274
Size:	257.3 KB
ID:	3019229  
A.Rredman is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 15:45   #605
ovy_geo93

Stage 4
 
ovy_geo93's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 287
Member of:
[DACIA]
Default Re: DJ 02 NUE

chiar ma intrebam zilele astea de masina;ma bucur ca inca ai grija de ea!
ovy_geo93 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 19:00   #606
Bogdani14

Stage 4
 
Bogdani14's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 196
Smile Re: DJ 02 NUE

Frumoasa masina.Felicitari!Cand sta mai mult ai garaj prelata ceva?Ca vad ca arata perfect.
Stiu ca intr-un timp ii luasei aprindere de golf 2 si vad ca nu ai mai puso.Nu era buna?Am luat si eu de curand o aprindere de golf 2 de la un baiat tot din Dolj cu o dacie 1300 rosie ,are instalatia electrica facuta dar mai sunt 3 fire care duc la bobina si nu stiu cum sa le conectez,poate stii u.. Bafta cu masinuta!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10444505_1450974311836460_200136406943023295_n.jpg
Views:	59
Size:	140.2 KB
ID:	3019322  
Bogdani14 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-14, 09:33   #607
jack daniels

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 806
Default Re: DJ 02 NUE

Quote:
Originally Posted by A.Rredman View Post
....
Intre timp, caut o masina pentru un nou proiect, dar la asta sigur nu o sa renunt.
Te intereseaza?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	verde.jpg
Views:	294
Size:	93.1 KB
ID:	3019785  
jack daniels is offline   Reply With Quote
Old 20-08-14, 10:08   #608
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

Quote:
Originally Posted by Bogdani14 View Post
Frumoasa masina.Felicitari!Cand sta mai mult ai garaj prelata ceva?Ca vad ca arata perfect.
Stiu ca intr-un timp ii luasei aprindere de golf 2 si vad ca nu ai mai puso.Nu era buna?Am luat si eu de curand o aprindere de golf 2 de la un baiat tot din Dolj cu o dacie 1300 rosie ,are instalatia electrica facuta dar mai sunt 3 fire care duc la bobina si nu stiu cum sa le conectez,poate stii u.. Bafta cu masinuta!!
Din pacate nu sta in garaj...sta la soare in fata blocului.
Apropo de aprinderea de golf...inca nu a fost instalata...parca aveam pe undeva un desen...dar nu e mare lucru, cand o sa o gasesc o sa o postez.

Merci.

Jack daniels, eu caut o straineza mai veche...un rechin, Mercedes sau ceva de genul. La capitolul Dacia...ma multumesc cu ce am in dotare. Merci.
A.Rredman is offline   Reply With Quote
Old 22-08-14, 09:44   #609
Auras 26

Stage 5
 
Auras 26's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 437
Member of:
[Hyundai]
Default Re: DJ 02 NUE

Super ingijita arata masina, succes cu toate planurile de viitor si cu dacia !
Auras 26 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-14, 17:43   #610
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

Incerc sa ma pregatesc de iarna....cu toate ca nu cred ca o sa circul foarte mult in perioada asta. Intre timp pompa de apa se indreapta spre un sfarsit sigur.
La inceput (asta vara) s-a rupt ștuțul care directioneaza apa calda spre carburator..asa ca masura temporara am infipt un surub acolo si am anulat traseul...iar a doua simptoma (de acum) a fost de rulment care huruie ingrozitor...sper sa nu se sparga. Defapt mi se "rupe"...oricum trebuie sa-l schimb.

Sambata am fost placut surprins de cat de usor a pornit dupa aproape 3 luni...

Trebuie sa ii mai schimb urmatoarele:

- pompa de apa (mai exista ceva in afara cele de srl-uri?)
- rezervorul...are gauri in partea superioara
- cauciucuri de iarna

Mai este de facut si ITP-ul.

Stiti cumva un depozit de anvelope sh din Craiova? Ma intereseaza niste cauciucuri cat de cat ok...pentru cateva drumuri in perioada asta mai rece. Nu are sens sa iau un set nou.

Aici un mic filmulet:
http://replayapp.com/v/7x5RP7ZKAn/
A.Rredman is offline   Reply With Quote
Old 10-11-14, 19:00   #611
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: DJ 02 NUE

Eu am luat o pompa de apa italieneasca ( Magnatti Mareli), a zis vanzatorul ca e o firma buna.

Cat despre cauciucuri, e Craiova plina de ateliere si vulcanizari care vand la second hand. Incearca la Calu' mort sau la Bacriz.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0186.JPG
Views:	57
Size:	2.36 MB
ID:	3046986  
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-14, 19:56   #612
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: DJ 02 NUE

Pfoai ce usor a pornit..si fara soc..
La mine daca nu ii trag socu dupa o noapte nu vrea nici pe dq sa porneasca..e boala ei cred

Cum stai cu caroseria?..ceva inteventi pe viitor?
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 11-11-14, 09:11   #613
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: DJ 02 NUE

Magnetti Marelli este o marcă şmecheră.

Bateria cred că nu iese din iarnă, după felul īn care a īnvārtit.
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 11-11-14, 09:32   #614
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

O sa ma orientez la o pompa de apa buna....cea de pe masina este cea originala. Cred ca ii ajunge si ei din 95 pana acum.

Merci Speed94, o sa caut pe acolo. Nu mai stiu depozitele din Craiova....ajung destul de rar.

R.Equinox,

Masina a pornit relativ usor...dar i-am injectat cu seringa un pic de benzina in carburator...dupa ce i-am amorsat pompa. Problema este ca nu tine benzina in CNC si dupa perioade mai mari de timp, trebuie sa respect ritualul asta. Nu am folosit vreodata șocul...nici nu este tras cablul.

Caroseria este in continuare intr-o stare foarte buna...a aparut de ceva timp un punct de rugina la aripa stanga spate si la imbinarea aripii dreapta cu pragul. Am in plan sa rezolv toate astea...si sa ii dau o vopsea proaspata (probabil vara viitoare). Masina o tin doar pentru plimbari nostalgice de weekend. Pe viitor probabil ca o sa ii mai fac mici modificari...discrete si de bun gust. Nu vreau sa ma complic cu altceva.

Andi...bateria e pe moarte si ea...trebuie sa ma orientez spre ceva mai bun. Cand masina sta atat de mult e normal sa se descarce.
A.Rredman is offline   Reply With Quote
Old 16-03-15, 10:30   #615
A.Rredman

Stage 3
 
A.Rredman's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 89
Default Re: DJ 02 NUE

Revin cu cateva update-uri.

Intre timp masina si-a schimbat oficial propietarul...adica s-a intors la tata, care i-a facut o revizie completa:

- Traseu evacuare nou (mai putin finala)
- bascule si bucsi noi
- cablu de frana de mana nou
- repartitor nou
- electromotor nou
- pompa de apa noua
- curea noua
- radiator + termostat + antigel si apa
- tot ce inseamna furtune de apa, benzina, cabluri
- aprindere Gotronic cu senzor noua (am si un delcou de Golf ca backup)
- bujii Sinterom si fise Champion noi
- ulei + filtru proaspat + flush de 3 minute inainte de schimbul de ulei.
- borne noi
- rezervor + sonda litrometrica noua (care nu functioneaza cum trebuie)
- curatat contacte intre bobina si delco
- curatat carburator + spalare filtru de aer
- ulei proaspat in cutie
- aerisire frane + reglaj
- pompa de benzina noua
- verificat tot ce inseamna element de suspensie, transmisie, franare.
- reglaj culbutori

Am in continuare o problema cu dublucorpul de Lada. Problema este ca nu mai alimenteaza motorul cu benzina. Am verificat tot ce inseamna traseu se alimentare pana la el si tot nu am gasit o solutie. Prima pornire este foarte grea pentru ca nu ajunge benzina. Dupa ce reusesc sa pornesc motorul (a 4-5-a cheie) merge foarte bine pana se incalzeste motorul. Dupa ce masina se pune in miscare, motorul se opreste din senin si da in nas la modul barbar. Daca trag socul merge bine pe termen scurt, iar daca ating pedala de acceleratie se opreste brusc. Interesant a fost ca m-a lasat la 7 km de casa. Am fost nevoit sa blochez socul si sa merg la 3000 rpm constant, numai cu treptele 1 si 2, fara acceleratie.

Tinand cont de toate astea si dupa o scurta discutie cu batranul am hotarat sa renunt la carburator. O sa montez un monocorp nou de 1400 pentru un consum decent si mers linistit, dar imi pare rau ca nu o sa mai aibe acea rezerva de putere.

Ideea generala este ca masina sa functioneze si sa arate impecabil, adica tot ce inseamna frane, motor, consum, etc. S-au dus gandurile de strit reising.

Partea buna este ca dublucorpul a tinut fix cat sa-i fac ITP-ul. Totul a fost foarte bine, mai putin emisiile de monoxid de carbon.

Numai bine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	FullSizeRender.jpg
Views:	56
Size:	1.50 MB
ID:	3082473  
A.Rredman is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -