dupa ce a fost pe mana lu' Bamby 4 ani XBM-u a ajuns acum pe mana lu' Brosco.de cand a luat-o sta omul numai cu capul in ea.au fost schimbate pana acum ciolanele spate,etrierele,bieleta CV,schimbatorul,cutia a fost schimbata si ea fiindca a ei huruia,aceasta fiind desfacuta in prealabil si schimbate toate semeringurile ca sa nu mai piarda ulei.tamburii spate cu excentric au fost inlocuiti cu fostii tamburi de pe AYG acestia fiind cu autoreglabil si toate garniturile ce tin de sist de franare au fost schimbate.
in momentul de fata se lucreaza la motor.arborele a fost rectificat(multumiri lui ABG),cuzineti palier,biela,semilune,segmenti noi,supapele au fost si ele inlocuite tot cu unele noi si patul la supape refacut+un carb si un delco si acestea noi.
poze din timpul curatarii blocului motor(BLOC FLAMBAT............:P),vopsirii compartimentului motor si blocul vopsit asteptand noile piese sa fie montate!
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
Re: AG-01-XBM
Quote:
Originally Posted by bolidu'
dupa ce a fost pe mana lu' Bamby 4 ani XBM-u a ajuns acum pe mana lu' Brosco.de cand a luat-o sta omul numai cu capul in ea.au fost schimbate pana acum ciolanele spate,etrierele,bieleta CV,schimbatorul,cutia a fost schimbata si ea fiindca a ei huruia,aceasta fiind desfacuta in prealabil si schimbate toate semeringurile ca sa nu mai piarda ulei.tamburii spate cu excentric au fost inlocuiti cu fostii tamburi de pe AYG acestia fiind cu autoreglabil si toate garniturile ce tin de sist de franare au fost schimbate.
in momentul de fata se lucreaza la motor.arborele a fost rectificat(multumiri lui ABG),cuzineti palier,biela,semilune,segmenti noi,supapele au fost si ele inlocuite tot cu unele noi si patul la supape refacut+un carb si un delco si acestea noi.
poze din timpul curatarii blocului motor(BLOC FLAMBAT............:P),vopsirii compartimentului motor si blocul vopsit asteptand noile piese sa fie montate!
nenea bolibu specifica fostii tamburi care au fost pe B-11-AYG...nu tamburii de pe AYG ca nu i-am dat pe cei de renou ia-ti dat foc la motor? de ce?
am dat foc la blocu motor pentru a se curata mai bine,sa se arda tot uleiul si carcalacii de prin el.metoda a dat roade ,blocul ramanand doar afumat ,dar splat cu benzina a iesit bec dupa care a fost vopsit!
noi poze cu baia de ulei,suportii de motor,capacul culbutorilor si ceasurile modificate cu turometru de VW!!!!
in sfarsit masina este gata!aseara motorul a fost pornit....suntem foarte multumiti de cum a iesit.mai este de umblat un pic pe fata si gata!
cateva poze de pe parcursul lucrarii.asa ca le las pe ele sa vorbeasca!o sa urmeze si un filmulet cu prima pornire de aseara.