Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
ai doar 3 conducte la frana? vad ca una are doar capac ) si cred, corectati-ma daca gresesc, aia lipsa e exact backup-ul acela ai repartitor de 1.3 in spate? cu 1 conducta? si la pompa cum ai facut sa nu rasufle?
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by tehkid
ai doar 3 conducte la frana? vad ca una are doar capac ) si cred, corectati-ma daca gresesc, aia lipsa e exact backup-ul acela ai repartitor de 1.3 in spate? cu 1 conducta? si la pompa cum ai facut sa nu rasufle?
Da' ce ma, repartitoarele se iau in functie de motoare ? Adica eu am repartitor de 1.4, aia cu cele de 1.6 trebuie sa isi cumpere repartitor de 1.6 ?! )
__________________
Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business ! New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by tehkid
ai doar 3 conducte la frana? vad ca una are doar capac ) si cred, corectati-ma daca gresesc, aia lipsa e exact backup-ul acela ai repartitor de 1.3 in spate? cu 1 conducta? si la pompa cum ai facut sa nu rasufle?
Am repartitor cu o conducta (pana va venii unul reglabil in interior), iar conducta astupata e cea pentru retur la repartitorul cu 2 conducte, iar ca dop am taiat un minidisc, de tabla de aluminiu de 3mm.
Quote:
Originally Posted by bigathebest
de ce nu ai pastrat porcusorul..??..nu iti placea cum mergea.?
Cat m-am tot chinuit cu el, nu am reusit sa-l fac sa mearga si sa raspunda la acceleratie asa cum vreau eu, poate ii dau de cap anu' asta....
__________________ Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie ! Dacia 1410 Sport Old School
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
incearca si ai sa vezi cat tine axa daca ii faci prea stransi cand se va incalzi chiulasa cei vedea ca ai niste dilatari inegale si te trezesti ca nu mai inchid supapele...
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by julaikos
incearca si ai sa vezi cat tine axa daca ii faci prea stransi cand se va incalzi chiulasa cei vedea ca ai niste dilatari inegale si te trezesti ca nu mai inchid supapele...
nu este asa. la mine axa are ridicare mai mare si totodata mai multe grade, si eu merg cu 0.10 cu 0.25. deoarece supapele stau mai mult timp in contact cu aerul rece (amestec carburant) si totodata cu gazele arse!
p.s. si la mine mai au 1 mm supapele pana cand ating pistoanele!
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
nu conteaza cata ridicare are axa,jocul acela se regleaza pentru atunci cand axa este in zona de palier liniar sau cum sa-i zic,cand teoretic nu trebuie sa atinga nimic...
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by julaikos
nu conteaza cata ridicare are axa,jocul acela se regleaza pentru atunci cand axa este in zona de palier liniar sau cum sa-i zic,cand teoretic nu trebuie sa atinga nimic...
nu, jocul acela se regleaza deoarece supapa se incalzeste si se dilata, iar cand se dilata daca nu ar fi joc atinge in culbutor si se deschide putin.
acuma ce spui tu... probabil unu dintre noi nu a inteles ceva...
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
credeam ca a ramas valabil ce am scris si cu un post mai sus,ca se incalzeste chiulasa si toate piesele fiind materiale diferite cu diferite alungiri specifice la cald modifica diversele jocuri pe acolo...
ideea este ca nu numai coada la supapa se incalzeste si se dilata si doar de asta se tine acel joc,ar insemna ca la rece sa-ti cloncane motorul si dupa ce se incalzeste sa dispara orice joc,nu e chiar asa...in fine,0.10 e prea putin si creste probabilitatea ca supapa sa nu se mai inchida corect