Quote:
Originally Posted by Ja_Rule
Personal nu ma intereseaza daca ai castigat sau ai pierdut cursa aia, pt mine esti un bun concurent, atunci cand sti sa si pierzi ... dar topicul asta este al daciei TM 02 KRF, nu un loc unde sa`ti prezinti propriul palmares si orgoliu` ... daca ai ceva cu care sa ajuti evolutia unei dacii, esti primit cu bratele deschise...
|
faceam o comparatie directa pe pista intre un 1.8 kr de care zicea soosy si un 2.0 8v AGG, nu are nici o treaba cu palmaresul meu sau orgoliul, multi vorbesc aici doar de dragul de a vorbi si nu de dragul de a ajuta, mai mult 90% habar nu au cum arata un motor ABF sau KR si nu ma refer la cum arata pe din afara...
avand in vedere ca dacia asta are inima de vw fi sigur ca o sa fie ajutat cand este nevoie.
@soosy : voi vreti totul sa va fie pus pe tava... ce rost are sa bagi bani intr-u 8v cand poti pune un 16v si ai terminat treaba...
dar 16v-u nu-l gasesti pe toate gardurile, plus cine stie ce complicatii sau alte modificari apareau daca monta 16v, sau la asta nu va ganditi, sa fie power ca altceva nu conteaza... mentalitate de 2 bani
nu vreau sa fac un versus 16v cu 8v, ambele motoare sunt stralucite, omul a ales 8v si cred ca a avut motive bune, eu vreau doar sa ii ridic moralul pe care voi incercati sa-l bagati in pamant
on topic: tmkrf scuze ca nu am mai dat semn de viata sa vedem cu instalatia electrica, am avut ceva probleme cu suspensia fata (drumurile noastre toate .... ) si a trebuit sa o inlocuiesc.
daca nu ai rezolvat problema pe maine cred ca am ceva timp liber, da un telefon si vorbim
toate cele bune!! si hai cu el o data ca e plin de "pisicutze" la iveco