Multumesc!Am mai ridicat masina vreo 2cm de fata ca sa pot urca pe aparat sa fac unghiurile si am plecat in plimbari,dupa 2300km nu pot sa zic decat ca noua suspensie e mult mai confortabila decat cea fixa.Consumul a fost unul de 6,8l\100km la viteze de 100-110km\h pe tara si 130-140km\h pe autostrazi.
__________________
D.R.T Motorsport
2.0 16v F4R 730 engine|KW v1 Coilovers|BORLA exhaust 50mm|Logan VAN front brake calipers|ZIMMERMANN front brake discs 259mm ventilated & perforated|FERODO Premier front brake pads|R19 rear brake calipers|OEM R19 rear brake discs 240mm|OEM R19 rear brake pads|MOTUL brake fluid|ATS DTC 15' rims yellow edition
La serviceul ala din curte de la Colhoz (vis a vis de oyl company).Au aparat bun pot urca pe el si masini mai joase iar ca pret e 85ron(sub celelante serviceuri cu pretentii de la noi din oras)
Merci!Tot nu ai renuntat la spoilerele alea de Veyron?Macar bine ca ai masina aceeasi culoare acum si ai scapat de negru ala de pe capota si spoiler.Niste arcuri dalea cand pui si tu?
Sa vezi ce frumos miroase,merge pus si in masina pe post de deodorant.Azi pe cand caram tamburii in casa am constatat ca am scapat si de vreo 10-15kg fiind mult mai grei decat fuzetele cu disc.
Nu cred ca am castigat mare lucru,cele 10-15kg se compenseaza cu faptul ca am eu 90 .0-100 n-am masurat pentru ca inca mai am ceva fieratanii prin portbagaj de care trebuie sa scap.