ETAPELE PROCESULUI DE RECONDITIONARE
1. SABLAREA: este o etapa foarte importanta fiind cruciala in rezistenta vopselei in timp. Avem disponibile doua tipuri de sablare, FINA (cu fibra de sticla) sau INTENSIVA (alice inox), pe care le aplicam in functie de starea jantelor.
2. SUDURA ARGON: este o etapa optionala pentru adaugarea de material in zonele unde janta a fost lovita sau zgariata serios.
Folosim sudura in mediu protejat cu aluminiu iar finisarea se face manual sau pe strung. NU FOLOSIM CHIT PENTRU FINISARE. Totul este facut pentru o durabilitate in timp si nu doar ca solutie de moment. Chitul auto, de orice tip ar fi el, nu are o rezistenta la vibratiile / actiunile mecanice la care este supusa janta si se va crapa inevitabil.
3. FULLER ELECTROSTATIC: este o etapa specifica atelierului nostru: folosim un strat de nivelare denumit generic "fuller" aplciat tot electrostatic pentru un finisaj superior.
4. CULOAREA: pulberile folosite de noi sunt concepute special pentru industria de jante auto, fiind rezistente la o multitudine de factori externi. NU FOLOSIM VOPSELE FOLOSITE LA VOPSIREA ELECTROSTATICA INDUSTRIALA (termopane, garduri, etc).
5. LAC ELECTROSTATIC: este o etapa optionala, fiind conditionate de culoarea aleasa de client (evident nu poate fi folosit cand se alege o culoarea mata). Suntem probabil singurii care folosim lac aplicat tot electrostatic, fiind la fel de rezistent ca vopseaua electrostatica propriu zisa. Stratul aditional de lac este o protectie in plus a culorii si adauga o stralucire aditionala. De asemenea folosim un strat electrostatic pentru protectia aluminiului polisat (buze, suruburi, etc)