Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - Oferte Extinse Firme > Firme Servicii Auto

Firme Servicii Auto Tapiterii, Sablari, Vopsitorii, Tractari, etc

Reply
 
Thread Tools
Old 28-11-10, 20:18   #1
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Oricaruia dintre noi ii place sa aiba grija de masina sa, sunt insa unii care inteleg ca la fel cum prietena noastra are nevoie din cand in cand de o vizita la un salon de cosmetica, deci la un profesionist, la fel si masina noastra, ingrijita dealtfel, din timp in timp are nevoie de o vizita la un atelier de DETAILING.

EVOLUTION DETAILING va ofera o gama larga de servicii de Detailing si corectie a vopselei si a altor suprafete ale masinii dvs. pentru ingrijirea si pastrarea acestia in cele mai bune conditii. Ne-am specializat in a oferi cel mai inalt standard in materie de calitate a serviciilor pe care le prestam. Folosim numai produse de cea mai buna calitate de la producatori renumiti din intreaga lume.

Serviciile pe care le oferim depasesc asteptarile Dvs. facandu-va sa reveniti de fiecare data cu placere si incredere, la EVOLUTION DETAILING, un atelier de Detailing “pentru masina ta“!

Pachetele de servicii au preturi cuprinse intre 350 si 1500 Ron in functie de complexitatea serviciilor oferite.

Pachetul Mediu, "Shine Detail" a fost aplicat acestui OPEL VECTRA.

Cu un pret de numai 550 RON, masina a parcurs urmatoarele etape pana la un rezultat fara cusur.





Nici prea murdarica dar nici prea curata....



Chaiar si inainte de a spala masina, se vad, ceva ceva defecte








Un stalp care a incercat sa treaca un pic prea aproape de masina a lasat urmele astea....




Plafonul...



Inainte de spalare

Metoda, 2BM, CG Maxi Suds II, inainte, am pulverizat CG Green Clean, a stat asa vreo 5..7 minute si dupa aceea am limpezit totul foarte bine





Rotile CG Wheel Clean + multe perii si periute + limpezit.





LIQUIDCHILD....



Decontaminata cu Sonus Green, limpezita "doamna" a lasat sa se vada mai multe defecte



Aripa stanga fata, a fost aleasa sa fie cobai...

50/50



Rezultatul final.





Alt 50/50



.....



Starty, un bun prieten a trecut sa vaza progresele...



Ziua I s-a terminat aici. Restul... maine.



8:30, a doua zi a reinceput lucrul, primul element fiind capota.








Aripa Stanga Inainte.



Dupa.



Intregul element.



Usa soferului inainte.



50/50





Mirror Mirror on the door.



Nu am reusit sa obtin o corectie de 100%, dar... asta e rezultatul final pe plafon.



Portbagajul inainte.



50/50.



Si rezultatul final.




O urganta m-a facut sa opresc un pic lucrarea...

Anume asta...





Avand ca si rezultat...



Inapoi la Opel



Se inserase deja asa ca a trebuit sa intram in garaj.



Din cauza ca timpul trecea cam repede, am lasat-o mai moale cu fotografiile si m-am pus pe lucru. Dupa etapa de machine correction, am sigilat toata masina cu DodoJuice Red Mist si la interval de 30 minute am aplicat cate un strat de CG Natural Carnauba Wax Gumele tratate cu CG Natural Shine.

Contraaaripile tratate CG Bare Bones.

Astea sunt rezultatele finale, din pacate numai la lumina garajului....





Reflexie.




Aceasta corectie a durat doua zile, ai a presupus peste 15 ore de lucru efectiv.


Oricand aveti nevoie de Polish, polish faruri, reparatii zgarieturi, curatare tapiserii, tratamente pentru piele, pregatire pentru iarna/vara, apelati cu incredere la

EVOLUTION DETAILING =Craiova=

Str. Gheorghe Chitu nr 41 (incinta CarFashion)
Tel contact : 0755/800.741
0762/144.967
E-mail :Evolution_detailing@yahoo.com
__________________

'95 Subaru Impreza WRX GC8
'96 Renault Megane Coach
'95 Honda Civic EG9

www.EvolutionDetailing.ro - polish, reconditionari faruri, tratamente interioare si multe altele.

Last edited by Bass-Evolution; 28-11-10 at 20:21.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 30-11-10, 22:32   #2
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Work in progress.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC07256.JPG
Views:	99
Size:	2.48 MB
ID:	1763387  
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 15:54   #3
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Cateva poze cu starea initiala.



Starea normala as zice pentru o masina in conditiile de afara.





M-a uimit totusi starea jantelor, incredibil de mudare in comparatie cu starea generala a masinii.



Pe cuvantul tau…















Ploaia se oprise de ceva vreme cand mi-am dat seama despre asta, mai mult decat atat parea ca va iesi si soarele. Numai bine.

Proprietarul mi-a povestit ceva despre o “pregatire de dealer” de care masina beneficiase inainte de livrare… Oh boy… not again !!!

Pregatire de dealer, orice ar insemna asta in limba lor probabil ca include si ceva protectie asa ca trebuia musai data jos inainte de a putea face orice altceva. Asa ca primul lucru pe care l-am factut, am aplicat Green Clean de la CG in dilutie 2/1 pe intreaga masina. De doua ori ca sa fiu sigur.









Don’t cry, everything’s gonna be just fine.



Toata viata am fost un agitator, asa ca dupa de am lasat APC-ul sa lucreze un pic, inarmat cu o pensula de detailing am agitat un pic APC-ul in zonele unde era nesesar.

Pe masca si grila fata.





Grila din bara fata.



La gura de umplere a rezervorului de benzina.



Emblemele de pe hayon.



Ahaaa, va zica bi turbo…

Chederele geamurilor.



Buun, Roti. Da, roti.



CG Wheel Cleaner dilutie tot 1 la 2.



5 min pauza pana a “activat” Wheel Cleaner-ul.



Dupa care, am inceput curatarea completa a intregii roti.

Pe fata jantei si pe cauciuc, am folosit o perie mai mare ci peri mai lungi ca sa acopere o suprafata mai mare si pentru a nu deteriora in vreun fel janta.







Partea din spatele jantei a urmat la interogatoriu.

“Ia zi-mi de ce te-ai murdarit ?!”



De praf de placate de frana sa traiti.



Brakes.



A rezultat ceva de genul acesta “Curat murdar coane Fanica.”



Limpezit.





Dupa ce am terminat partea de roti/comtraaripi am limpezit toata masina.



Metoda 2BM si CG Maxi Suds II, pentru a spala intreaga masina.





Iarasi limpezit.







Sonus Verde (ultra fine) am folosit pentru decontaminare.



Dupa intreaga capota si bara fata.



Nu e mare deazstrul mi-am zis si am continuat cu plafonul, unde s-a petrcut urmatorul fenomen…
Dupa numai un sfert din suprafata plafonului…



Ma rog, am continuat cu intreaga masina, fara ca vreun alt element sa fie aproape macar ca si contaminare de plafon…

Limpezit iar si uscat.
Am folosit prosoape din microfibra si pistolul cu aer comprimat pentru zonele unde apa refuza dintr-un motiv sau altul sa dispara.







Curat CURAT coane Fanica.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 15:54   #4
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Iesise déjà soarele, dar am considerat ca e mai bine pentru orice eventualitate sa ne bagam in garaj unde am inceput inspectia vopselei.

Pe capota.



Cam aceasta a fost cea mai degradata zona a masinii.

Ok Test Area. Aripa dreapta spate. Am zis sa incep cu o combinatie mai moale sa vad ce iese. PO85RD si Pad Mirka.

50/50.



Buun, deci merge asa.

Am continuat cu aceasta combinatie pe toata masina. Iar ca finish am folosit 106FA pe un pad Albastru de la 3M.

Rezul tat final fara LSP pe aripa cu pricina.





Daca tot a iesit soarele, l-am “prins” intr-o poza, dupa 106FA, dar inainte de IPA.



Distractia a continuat pe restul masinii.

Capota. Inainte.



Capota. Dupa. Am incercat ca de data asta sa nu va mai plictisesc cu multe 50/50-uri.



Sealant of choice DoDoJuice Red Mist.



Aplicat in doua straturi pe intreaga masina a lasat un aspect de wet. Mi-a placut foarte tare cum a reactionat la masina asta.







Buffin dupa Red Mist.



Putin soare pe aripa dreapta fata.



Reflexie.



Contraaripile tratate cu CG BareBones. CG Natural Shine pe cauciucuri si elementele de plastic negru, iar pana cand aceta a lucrat un pic pe unde a fost aplicat, am tratat parbrizul si geamurile fata cu RainX.



Am facut un buffing usor in zonele pe care am aplicat Natural Shine ca sa-I mai iau din elanul sclipitor. Si…
Gata.
Cateva poze de final.









Mi-a placut foarte mult cum fac indicatoarele … aduce aminte de Subaru.

[YOUTUBE]8sFJWAluvcU[/YOUTUBE]



EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 17:57   #5
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Pana la Craciun pachetul de pregatire de iarna ingheata la pretul de 250 Ron si cuprinde :

Spalare Completa
Degresare.
Decontaminare cu Clay.
2 Straturi de Sealant.
Protectie speciala pe cauciucuri si chedere.
Pritectie speciala pe elementele de plastic.
Protectie speciala pe Contra-aripi.
Tratament hidrofob pentru parbriz si geamurile fata.


Evolution Detailing 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 14-12-10, 16:26   #6
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Sambata 11 Decembrie 2010.
Beius / Bihor / Romania.

EVOLUTION DETAILING < --- > VW PASSAT 3B.

Un firg de te patrundea pana in maduva oaselor si o masina care nu fusese spalata de ceva vreme m-au intampinat la Beius. Era trecut de ora 17 cand am bagat masina in garaj pentru a vedea despre ce e vorba.

Passat, albastru, polisat acum ceva vreme dupa spusele proprietarului, spuse confirmate si de hologramele de pe capota. Some cowboy detailer was here. Nimic ireparabil insa. Am inspectat initial masina inainte de a fi spalata sau udata macar. 2 locuri pe capota unde vopseaua lipsea cu desavarsire m-au dus cu gandul la faptul ca probabil elemental respectic a fost revopsit. O zgarietura adanca pe aripa stg fata si cateva mai mici in rest.

Era frig tare de tot, am mai zis…?? Nu e nimic, a fost prea frig ca sa nu aduc aminte de doua ori.

Starea initiala a fost ceva de genul :







Rotile, cu mici diferente au aratat cam asa :



OK.
Degresat. CG Grime Reaper in dilutie 1/1 (foarte concentrat) a fost aplicat pe intreaga masina in 3 straturi.







Timp de 10 minute cat Grime Reaper-ul s-a luat la tranta cu mizeria si grasimile de pe masina, mi-am indreptat atentia catre roti.
De data aceasta am folosit Sonax Full Effect (de care sunt mai mult decat incantat) in dilutie 1/3.



Full Effect, in contact cu orice metal se inroseste, pe discul de frana se vede mai bine decat pe jante care, am constatat cu aceasta ocazie ca nu sunt foarte contaminate cu praf de placate de frana.





Dupa ce si detergentul pentru jante a stat si a lucrat aproximativ 5 minute, am limpezit intreaga masina cu aparatul cu presiune.





CG Maxi Suds II + 2BM + Wash Mitt au terminat treaba cu curatenia.
Din nou limpezit intreaga masina.





Curat dar nu sufficient pentru polish. A urmat decontaminarea cu clay, unde ca de obicei am avut parte de surprize.
Am folosit Clay CG alb (mediu). Si povestea a fost dupa cum urmeaza.
Primul element care a trecut la decontaminat a fost plafonul, unde dupa intreaga suprafata, clay-ul nu a ridicat mai nimic. Zic, uite ma, tot a facut ceva bine nenea ala care a “polishat-o” inainte macar nu mai are contaminanti.





Cine merge sa cumpere carne pentru gratar ??


Pozitia ghiocel 

Eram cat pe aci sa ma las de claying, cand am vazut ca nu are nici un sens, dar am zis sa mai incerc un element.

Portbagajul.



Avand ca rezultat :



Au urmat usile si aripile, cu rezultate la fel de tragice.

Usa soferului :



Aripa stg fata.



Limpezit din nou. De data asta, o masina cu adevarat curata si fara contaminanti.





Am uscat intreaga masina cu lavete de microfibra.



Dupa munca si rasplata



Stiu ca nu are legatura cu munca de detailer, dar am vrut sa vedeti si voi in ce conditii am fost nevoit sa lucrez.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 14-12-10, 16:26   #7
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Paint Inspection.

In zonele cele mai bune, masina arata asa :



In cele rele arata asa :



De data asta am zis ca nu e correct sa aleg eu cine are sa fie cobai asa ca am intrebat si aripa stg fata s-a oferit.

Bun, zis si facut, am delimitat o zona pentru un 50/50 si am inceput testele.

Try ONE.

3M FCP + LC Galben.



Mult mai moale decat ma asteptam, reactia la o singura trecere a fost aceasta :



50/50



Asa stand lucrurile, pe jumatatea celalata a aripii am schimbat pad-ul cu cel portocaliu tot de la LC pentru o corectie mai putin agresiva. Cu aceasta combinatie am obtinut urmatoarele rezultate.







Aceasta fiind combinatia de urmat, am continuat pe restul masinii cu ea.

Usa soferului.





Plafonul.





Atunci s-a produs tragedia…
Mancareeeeeee . . .
(in fotografie, varul meu, victim 2 bucati mari de gratar de porc cu sos de usturoi si iaurt)



Cu greu am revenit la masina. Portbagajul a urmat.

FCP + LC Portocaliu (compounding)



Finish Ultrafina + LC Rosu.



50/50



Daca tot am ajuns la momentul comparatiilor am facut si un film. Partea stg. FCP, Ultrafina si ceara CG Wac 301, partea dreapta neatinsa.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mai e mult ?? (proprietarul)



Capota.



Protectia aleasa de aceasta data a fost CG M-Seal.
Aplicat cu aplicator din mircofibra de la CG.



Beading.



2 Poze de final.







Ningea déjà de 2 ore cand am terminat, era cu mult trecut peste ora 1…

Din nou noapte buna.

Comments welcomed.

EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 19-12-10, 00:29   #8
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Work in progress.



EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 20-12-10, 17:52   #9
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Acum cativa ani, cand Audi sau mai bine zis, grupul VAG a cumparat Lamborghini, toata lumea, unde subsemnez si eu era foarte suparata de ce se va alege de Lambo careia ii va disparea acea gena italiana. Nimeni insa, nu s-a gandit la vremea aceea cat de mult avea de castigat grupul VAG si Audi in speta din aceasta treaba.

La fel cum masini precum Evo sau Impreza STi exista datorita lui Audi, la fel si acest R8 exista strict datorita faptului ca acum Lamborghini este parte din familia VAG.

Un R8, caci despre asa ceva este vorba e un fel de….

V8, 4.2 L FSI.
Putere 420 de cai.
Viteza maxima, undeva peste 300 km/h.
0..100 km/h. in 4 secunde si ceva…
Si toate astea imbracat in piele de cea mai buna calitate, si ascultand muzica la sistemul Bang&Olufsen…

Cred ca e sufficient ca sa va faceti o idee.

Fiind o masina “de sezon” nu s-a mers cu ea de ceva vreme, pana la interventia de fata, proprietarul multumindu-se sa o tina intr-un garaj pana cand vremea va fi ceva mai intelegatoare cu ea.

Vineri. 17 Dec. 2010.
Craiova.
-9 Grade Celsius.
Ora 10.

Asa cum stabilisem cu proprietarul masina a ajuns. Aratand precum urmeaza.



Cateva detalii. Ciudat lucru cum se murdaresc masinile sau mai bine zis supermasinile astea stand in garaj…. Hmmmmm….







Ve Opt Fe Se I..













Si ca sa fie treaba treaba….



Ne-am inteles ! Da ?



What Does This Button Do ??



Pai… ridica eleronul. Nu ?



Si ne arata mizeria de dedesupt…..



De nimica nu sunt bune eleroanele astea, uite mai bine un motor jegos. Da puternic.



Carbonul de la motor, costa in lista de optionale de la Audi 5 mii de eruo… Pe bune !?!?!?
Cu sau fara TVA ?



Ve Opt Fe Se I, in caz ca nu ati inteles.



Chiar si in starea aceasta de murdarie, tot am reusit sa imi fac o idee despre starea vopselei.







Mda… clar.

Ariel.



Michelle.



First Job. Interiorul.





Aspirat.
Degresat.
Curatat pielea cu solutie pentru piele de la SONUS.
3 Straturi de balsam pentru piele de la CG.
Rezultate.





Carbonul de pe panourile usilor si de pe bord polisat si protejat cu ceara.













Motor.
Ve Opt Fe Se I.



APC CG Green Clean in dilutie 1/1.





Daca e pusa la motor, pe placuta asta sigur scrie ceva important, asa ca a trebuit curatata.



Capacele de la Ulei, Lichid de Racire si Lichid de Servo, fiecare dintre ele niste opera de arta, au avut nevoie de atentie speciala, in poza, la interogatoriu Lichidul de Servo Directie.



Dupa ce aproximativ 5 minute APC-ul a lucrat, am agitat toata treaba cu pensula.







Am limpezit foarte bine intreg compartimentul motor, dupa care am uscat totul cu un pistol cu aer cald. Am obtinut urmatorul rezultat.





Ve… stiti voi.



Carbonul de la motor avea cateva swirls asa ca am decis sa le inlatur. Menz PO203S si un pad de Finish de la Mirka au fost suficiente.







Dupa inlaturarea defectelor de pe elementele de carbon si aici am aplicat 2 straturi de CG WAC 301.

Partile de plastic si cauciuc gen furtunase au primit un dressing de la Simoniz, anume Back to Black.

Dupa prima zi de lucru la masina, motorul arata dupa cum urmeaza :







Nu mai zic….



Nighty Night !
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 20-12-10, 17:55   #10
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare




Sambata 18. Dec 2010.
Craiova.
Al dracului de frig, nu stiu cat, dar suficient ca sa inghete robinetul de apa. Motiv pentru care mai bine de jumatate de zi am alergat ca o musca capiata prin tot orasul dupa fitinguri, alte furtune (cel de la garaj era total inutilizabil) si tot felul de chestii de genul asta.

Intr-un tarziu am scos masina afara pentru a o spala.

Frig.



Roti. Sonax Full Effect 1/1.







Eu stiam ca numai mincinosii se inrosesc, dar baietii de la Sonax au alta parere, metalul depus din praful de placate de frana + Full Effect = treaba asta rosie.





Cat timp solutia de jante a lucrat, am curatat cu APC Green Clean toate zonele unde murdaria putea ramane neatinsa de Wash Mitt.











A urmat o perioada de agitatie maxima.








Intre timp, solutia de jante isi facuse efectul. A trebuit si aici agitat cate un pic. No problem.

Partea interioara a jantei.





Partea exterioara.



Arata-mi unde te-ai taiat ! Uite cat sange iti curge.



Si, vorba lui Caragiale, in “O scrisoare pierduta” 2 la Primarie, 3 la Scoala de fete… etc. Tot asa si eu.

Etrierii de frana.

TOTI 6.

2 In fata.



2 In spate.



Si inca 2 tot in spate (cei pentru frana de mana).



Bun. Pana aici e ok.



Limpezim.



A urmat spalatul cu metoda 2BM si CG Maxi Suds II. Pentru cine nu crede, am dovada. Uite !



Iesise un pic un soare cu dinti inainte sa terminam de spalat.





Am limpezit foarte bine si m-am apucat de decontaminat. Sonus verde (Ultrafine) si apa + Maxi Suds ca lubrifiant.

Capota.



Laterala dreapta care a fost identic de contaminata cu cea stanga.



Spatele.



Limpezit din nou si uscat. Unde apa nu a vrut sa iasa am folosit compresorul cu aer.







All about the details….



Nu aeam loc in garaj care era ocupat cu un Q7 care venise la conlantat, asa ca mi-am facut de lucru pe langa masina inarmat doar cu aparatul de fotografiat in cautare de defecte ale vopselei.

Capota.





Aripa stanga spate.



Pe admisia din dreapta am gasit ceva mai urat decat resul masinii.



Tot nu se facuse loc in garaj asa ca am hotarat sa merg in oras sa mananc ceva.. Era ora 17… La 19 cand am revenit, asta era imaginea care m-a intampinat. Ninsese, noroc ca a fost extreme de frig si a fost suficient un suflator de frunze pentru a da jos “neaua” de pe masina.



Odata intrati in garaj am trecut la izolarea zonelor “nevralgice” si credeti-ma, au fost muuulte.





Test Area, aripa dreapta spate.



Hmmm, wich one to use ???



Pad LC portocaliu + Menz S100.

Inainte.



Dupa.





Under LED.



Under Halogen 50/50.

Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 20-12-10, 17:56   #11
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Se vede zgarietura de pe ecranul de protectie al lampii LED. E bine, si asta numai dupa S100, fara ceva care sa rafineze un pic finish-ul.



Aripa intreaga, dupa finish cu pad rosu LC si Menz 106FA.



A urmat usa pasagerului. Era sa zic din dreapta… de parca nu ar fi evident.



50/50



Si sub 1000 W de Halogen.





Working on the rest.



Pentru obtine ca rezultat final.. :




Iarasi se facuse 2 noaptea… Mi-am facut un obicei, prost, din a lucra la ore din astea.
Cam asa arata garajul la ora aceea… Mesy messy messy….



Merg sa ma culc. Si maine e o zi. Si daca stau sa ma gandesc nici fan Audi nu sunt…

Duminica. 19 Dec.
Ora 10.

Buna dimineata.
O luam de unde ramasesem.

Aripa sau capota… la masina asta nu stii niciodata, dreapta fata.

Inainte.



Dupa S100, cu un pic de holograme. No problem, le venim noi de hac.



Hey presto, un pic de rabdare si un pic de 106 FA si….





Restul capotei pe filiera LC portocaliu + S100 si LC rosu + 106FA, au dat urmatoarele rezultate.



Dupa.



Am gasit si niste urme lasate de apa prea contaminata cu toate alea am gasit pe capota.



Dar, fara prea multa parere de rau a trebuit sa le inlatur.



Un 50/50 pe aripa/ sau capota stanga fata.



Am prins o raza de soare pe plafon.

Inainte de corectie.



Dupa corectie.



Imi place foarte mult poza asta.



Reflexie pe plafon.



1000 W pe plafon.



Si cu inca 1000 W pe capota in total 2000 W. Mamaaa, dau discoteca deseara.



Stalpul din stanga.



Usa soferului Dupa.



Au urmat aripa stg spate, barile si cele 2 prize de aer, unde din dorinta de a nu mai sta inca o noapte in garaj am lasat-o ceva mai usor cu pozele.



50/50 pe capacul motorului ca nu stiu cum sa ii zic ca sa fie o denumire corecta.



Si gata, polishing stage done.

LSP.

WAC301 de la CG aplicat cu un applicator din bumbac pe toata masina.



Exceptie au facut prizele de aer care datorita culorii deschise au primit cate 2 straturi de DoDo Juice Diamond White.



Tot la exceptii trebuiesc trecute si jantele care au primit 2 straturi de CG Wheel Guard.



Plafonul si capota fata au primit inainte de WAC 301 un strat de CG M-Seal.



Ornamentele evacuarilor ajutate de AutoSol si Steel Wool au aratat asa.



Vinovatii :



Si datorita lor :



Cauciucurile si elementele din plastic tratate cu CG Natural Shine, Contraaripile CG Bare Bones.

FINAL.










EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 15:15   #12
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Ce inseamna si cum se realizeaza Corectia/Reconditionarea farurilor la EVOLUTION DETAILING



Inspectia Initiala.


Azi avem de lucru la un Audi A6 din 2001. (farurile sunt originale, masina nefiind lovita niciodata).







Aproape 10 ani si peste 250.000 km si-au pus amprenta asupra lor.

RECONDITIONAREA :

1. Decontaminare.

Am folosit Clay Sonus verde, ultrafin.



Decontaminarea se face asemanator vopselei, mai mare atentie trebuind acordata marginilor farului, unde daca atingem cu clay-ul, putem ingloba in acesta mizerie care nu ne intereseaza.

Dupa decontaminarea completa a farului din dreapta, clay-ul a aratat asa :



Ca si lubrifiant, am folosit o solutie pentru curatat geamuri cu cateva picaturi de CG Maxi Suds II.

Este recomandat ca dupa aceasta etapa, intrucat urmeaza sa lucram cu hartii abrazive sa izolam bine zonele din apropierea farului. La masini ca acest A6, un mare avantaj consta in faptul ca ridicarea capotei practic ne scuteste de a izola cam 50% din imprejurimile farului.

Banda Tessa rezistenta la apa a fost folosita in zonele in care vopseaua era aproape de far.



2. Slefuire.

In functie de gradul de deteriorare al farului asupra caruia lucram sau de calitatea rezultatului final pe care vrem sa il obtinem trebuie aleasa granulatia corecta a hartiei abrazive.

In cazul de fata am inceput cu P600 de la Mirka Water resistant.




Prima etapa a fost efectuata cu aceasta granulatie. Udata din abpundenta suprafata farului a urmat aceste faze :





Din timp in timp, recomand sa se inspecteze rezultatul slefuirii. Ideea este aceea de a obtine o suprafata mata si uniforma.



Daca rezulatul obtinut ne multumeste, este timpul sa trecem la o hartie abraziva cu o granulatie mai fina.

La A6 am folosit P1000.





In aceasta etapa, daca wetsanding-ul e facut corect, la ud, ar trebui sa putem vedea sau ca incepem sa vedem interiorul farului.



Dupa uscare, farul trebuie sa capete un aspect mat si bineinteles uniform.




De la hartia abraziva cea mai aspra spre cea mai fina, se pot parcurge oricate etape intermediare, la cazul de fata, am trecut la P2000.



Lucrata in aceeasi maniera, aceasta hartie incepe sa dea fedinitie transparentei farului, lasand ca lupele si oglinzile interioare sa se vada din ce in ce mai bine.








3. Polish-ul.


Desi unanim recunoscuta ca "polisharea farurilor", in cadurul operatiunii de reconditionare, lucrul cu masina nu are decat o parte de vina la redarea aspectului impecabil al farurilor.

In cazul de fata, am folosit un burete abraziv (portocaliu) de la Berner si 3M FCP.
Pentru lucrul acestei paste am folosit metoda zenitului.



Avand ca si rezultat :





Am decis ca mai este necesara inca o trecere cu combinatia de PAD + Pasta + metoda de care aminteam mai sus pentru a obtine urmatoarele rezultate :





4. Redarea stralucirii.

In ultimele forografii din etapa de polish, daca va uitati cu atentie se observa cateva holograme lasate de combinatia agresiva folosita pentru polish. Pentru indepartarea acestora si pentru a obtine un rezultat final perfect este nevoie de inca o etapa si anume a celei de finish.

Am folosit Pad de finish de la Mirka si 3M Ultrafina. Metoda zenitului si de aceasta data.



Au fost suficiente 2 treceri pentru a obtine aceste rezultate :









!!! Pe toata perioada lucrului cu masina trebuie monitorizata atent temperatura farului. Nu trebuie ca acesta sa se incinga in timpul lucrului.


5. Protectia.

O lucrare buna, se defineste prin calitatea optica rezultata si prin durata acesteia in timp. Pentru a asigura o protectie, buna, pentru acest exemplu am folosit M-Seal de la CG.



Aplicat cu un aplicator din microfibra, a fost lasat aproximativ 40 de min sa ajunga la maturitate pana cand am facut buffing-ul.



Dupa buffing, avem rezultatul final :




"Let there be light !"









Craciun Fericit.

Alex.
EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 26-12-10, 00:28   #13
catalin266

Stage 5
 
catalin266's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 324
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

si o lista de preturi nu aveti si voi , ca vreau sa dau masina si ar necesita o curatira totala.
catalin266 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-10, 11:34   #14
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

In linkul de la semnatura, daca cauti, exista o sectiune, numita servicii. Acolo gasesti detaliate pe larg fiecare pachet de servicii in parte.

Daca e vorba strict de o pregatire pentru vanzare, recomand pachetul "Protection Detail".

Pentru orice alte detalii sau informatii iti stau la dispozitie.

Craciun Fericit.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 17:59   #15
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: EVOLUTION DETAILING - Craiova, Polish, Corectie, Faruri, Interioare

Zilele astea la Evolution Detailing, am avut parte numai de faruri faruri si iar reconditionari de faruri.

Cele ale acestui Opel Vectra, mi-au placut cel mai mult. Probabil datorita faptului ca si clientul a fost extrem de multumit(primise un telefon in timp ce lucram la masina lui si probabil de aceea), probabil pentru ca dupa multa vreme a fost suficient de "cald" ca sa pot lucra afara sau poate pentru ca masina era gri.... Nu stiu.


Ideea e urmatoarea :

Opel Vectra C, 220.000 km, atinsa de-a lungul timpului in partea din fata dar nu suficient de tare incat sa fie necesara schimbarea lor, adica, faruri originale. Nici un fel de corectie sau pregatire/protectie anterioare.

Initial au aratat cam asa :







MACRO



Yellow Stuff :



Prin simpla decontaminare cu clay block-ul de la CG am obtinut acest rezultat :





Great stuff this clay block !! Chiar este, acolo unde nici un clay nu face fata, treaba asta se distreaza

A urmat apoi P600, P1000, P1500, P2000, P4000.

Cred ca in timp ce lucram P1000 am facut poza asta, se vede si un pic de Michelle



Anyways, dupa P2000 si uscat, farul arata cam asa :







Cate 2 treceri cu FCP si cate 3 cu Ultrafina, sigilat cu M-Seal au lasat urmatorul rezultat :







Cred totusi ca mi-a placut pentru ca era gri....



EVOLUTION DETAILING 2010.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -