Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Ploiesti

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-09-07, 12:43   #1
shantzu

Stage 5
 
shantzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 6,372
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[4Rally]
Default MPBZ3 5-7 octombrie 2007

sc AS TOPDM S srl, in colaborare cu Mousaios Auto Club Sportiv si in coorganizare cu ACS MIDNIGHT RACERS ROMANIA, cu sprijinul Primariei Municipiului Buzau anunta:

5 octombrie 2007 - DRIFT
Locatie Targul Dragaica - food&drink, toaleta, DJ
16.00-18.00 confirmare inscrieri
17.00-18.00 acces public
18.00-20.30 concurs
20.30-21.00 free style (cerculete)
21.00 premierea
Taxa participare 0 lei (soferul nu plateste bilet de intrare)
Bilet public 10 lei
6 octombrie 2007 - Salon expo
Locatie Targul Dragaica - food&drink, toaleta, DJ
12.00-16.00 inscriere-aranjare participanti
16.00-21.00 acces public
Taxa participare 0 lei (soferul nu plateste bilet de intrare)
Bilet public 5 lei
7 octombrie 2007 - Accelerare 402 metri
Locatie Soseaua Brailei - food&drink, DJ
10.00-12.00 confirmari preinscrieri
12.00-13.00 verificari tehnice
13.00-17.30 concurs
17.30-18.00 premiere
Taxa participare 40 de lei

Conditii de (pre)inscriere, participare si concurs
DRIFT
- permis de conducere categ. B valabil si mai vechi de un an, in original, ITP valabil (talon in original), RCA valabil, CI/BI in original
- concurentul completeaza electronic fisa de preinscriere si o trimite la adresa de e-mail mpbz@2die4.com pana pe data de 4 octombrie 2007 (sa nu fie vineri dimineata)
- in ziua de 5 octombrie concurentul preinscris se legitimeaza, semneaza fisa completata si pusa la dispozitie de catre organizator, i se acorda un numar de concurs, patrunde in incinta de concurs, i se prezinta modul de punctaj, i se indica traseul si va avea dreptul la o tura de recunoastere insotit de un organizator
- numarul maxim de concurenti este de 10
- nu se fac incadrari
SALON
- orice autoturism care prezinta semne distincte de modificari exterioare/interioare poate participa
- pot participa atat persoane fizice cat si persoane juridice (inclusiv firme distribuitoare de produse auto)
- se va premia cea mai votata masina (de catre public); se organizeaza suplimentar concursuri de burn-out, best exhaust, concursuri ptr. public
- accesul se va face in limita locurilor de expunere disponibile (exprimati-va intentia prin e-mail, nr. de masini, spatiu necesar etc.)
Implicati la organizare vor fi si cei de la 4tuning care vor veni cu unele completari ulterioare
ACCELERARE
- permis de conducere categ. B valabil si mai vechi de un an, in original, ITP valabil (talon in original), RCA valabil, CI/BI in original
- concurentul completeaza electronic fisa de preinscriere si o trimite la adresa de e-mail mpbz@2die4.com pana pe data de 6 octombrie 2007 (sa nu fie duminica dimineata)
- in ziua de 7 octombrie concurentul preinscris se legitimeaza, semneaza fisa completata si pusa la dispozitie de catre organizator, achita taxa de participare, i se acorda un numar de concurs, se face verificarea tehnica a masinii dupa caz sau la solicitarea altor concurenti, se prezinta regulile de concurs si sanctiunile
ATENTIE! Taxa pentru cei care nu se preinscriu este de 50 de lei. Se pot face inscrieri si in ziua de sambata, in cadrul SALONULUI.
- in limita timpului se vor desfasura si curse "la liber"

DATE GENERALE
Se vor acorda premii constand in plachete si diplome (doar locul I)
Castigatorii grupelor de la concursul de accelerare vor desfasura o finala pe sistem eliminatoriu, castigatorul fiind premiat cu 10% net din suma incasata din taxele de participare
Vor exista si alte "stimulente", functie de sponsori, acordate concurentilor participanti la concursurile din cele trei zile.
Documente care stau la baza acestui eveniment: Aviz locatii Primaria Municipiului Buzau, Aprobare Politia Rutiera a mun. Buzau, contract prestari servicii cu Serviciul de Ambulanta Buzau, Aviz ISU, Avizare IJJ, Avizare ARR.
Masuri de securitate: garduri metalice proprii, efective ale Politiei Comunitare, eventual firma de securitate, personal propriu; publicul va fi dispus pe o singura parte
Suprafata Targul Dragaica peste 20.000 m.p. . Stare asfalt buna. Stare asfalt Soseaua Brailei acceptabila (cei care au mai participat aici stiu cum se prezinta)

Voi reveni cu detalii despre locatiile de concurs, dimensiuni si trasee, harti de acces, posibilitate de cazare si alte informatii in curand.

Contact:
mpbz@2die4.com
0723.299.973

Cei care vor participa au vb cu droopy , si probabil s-au si inscris
Sper sa facem o coloana de cateva masini smechere si mai putin smechere pana acolo , care sa nu se destrame pe drum (sanse minime )

Am preluat tot de aici
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	hd5a.jpg
Views:	61
Size:	313.1 KB
ID:	342484   Click image for larger version

Name:	hd5b.jpg
Views:	54
Size:	289.5 KB
ID:	342485  
shantzu is offline  
Old 12-09-07, 12:48   #2
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Am o rugaminte. Nu fortati nota la conditiile de participare. Fara actele mentionate in original nu se pot inscrie masini, conform avizului Serviciului de Politie Rutiera Buzau. Conditiile zonei de concurs, in special la liniute sunt asa cum sunt, cu drum de oras, spectatori la 5 metri de masini. Un gard si o bordura nu fac mare lucru. Va multumesc de intelegere!
Numarul maxim de concurenti admisi in fiecare clasa/grupa este de 16. Sortarea se va face, daca este cazul, in functie de data trimiterii fiselor de preinscriere in format electronic. Identic si la drift, doar ca acolo vom lua in considerare primele 10 auto cu tractiune spate.
DragosT is offline  
Old 12-09-07, 12:50   #3
shantzu

Stage 5
 
shantzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 6,372
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Castigatorii editiei anterioare, din septembrie 2006 partea de accelerare vor avea taxa de participare din acest an 0 lei: Florin Margarit, Marius Epuras, Bogdan Niculescu, Gabriel Dochia, Liviu Zamfir, Gabriel Tudora, Daniel Nyika, Adrian Grigore, Robert Sandu
Grupele vor fii pe baza unui poll cu doua variante. grupe LR fara coeficienti de tractiune ori raport masa/cp plus coeficientii cunoscuti ai LR pentru echipamente suplimentare.
shantzu is offline  
Old 12-09-07, 13:17   #4
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Prezent si anul asta la start... (poate pic in grupa cu Renault-urile 5 Turbo... ), desi nu cred.
Oricum, important e sa participi, nu sa si cashtigi.
DONU' is offline  
Old 13-09-07, 01:00   #5
Pitu

Stage 5
 
Pitu's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 3,747
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

castigatorii de acum 2 editii nu beneficiaza de reducere ?)
Pitu is offline  
Old 13-09-07, 09:17   #6
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Quote:
Originally Posted by Pitu View Post
castigatorii de acum 2 editii nu beneficiaza de reducere ?)
Nu, ca nu mai ramane nimic din premiul final. Iar gratuitatea pentru cei de acum o editie nu se "imprumuta". Vrem si noi sa vedem inca o data la lucru campionii. In aprilie nu s-a platit taxa
DragosT is offline  
Old 13-09-07, 10:04   #7
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

da donule, asa zic si eu.
tre is offline  
Old 13-09-07, 10:20   #8
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Te bagi si tu Tre'-ule? Participant?
DONU' is offline  
Old 13-09-07, 11:42   #9
PH86MIN

Stage 5
 
PH86MIN's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,406
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Ca spectator,nu participa nimeni??
PH86MIN is offline  
Old 13-09-07, 12:01   #10
ven`u

Stage 5
 
ven`u's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,069
Member of:
[Opel]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

ba da ba da mergi minule ?
ven`u is offline  
Old 13-09-07, 14:26   #11
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

ma bag dar iar ma dau doar de 2-3 ori?
tre is offline  
Old 13-09-07, 15:43   #12
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,210
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Daca dumnezeu tine cu mine s-ar putea sa ne dam la libere!
Skma is offline  
Old 13-09-07, 15:58   #13
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

atentionarea cu privire la numarul maxim de concurenti in grupa/clasa este cat se poate de serioasa, precum si aceea ca, in cazul in care intr-o grupa/clasa se vor inscrie mai mult de 16 masini, vom actiona la excluderea celor care au trimis cel mai tarziu fisa de preinscriere.

ca o informatie suplimentara, incadrarile aproape sigur (fara a mai efectua vreun poll - dar el va fi) vor fi realizate conform standardelor LR plus coeficientii de T, K, NO2, 8v->16v, fara cei de tractiune, neprobati in vreo cursa pana acum.
DragosT is offline  
Old 13-09-07, 16:49   #14
tng
Observator 4tuning

Stage 5
 
tng's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,931
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[Virtual Tuning]
[Opel]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

s-au afisat grupele? .... cat conteaza turbo,nos, 8v...16v ... ? unde se incadreaza fiecare..
tng is offline  
Old 13-09-07, 17:24   #15
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: MPBZ3 5-7 octombrie 2007

Varianta 1: Grupe LR (cai putere)


"A1 75cp (max 100cp)
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP

Mentiune. Atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficientul respectiv si se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp."



Varianta 2: Clase (raport masa / cp)


"Clasa A: 11,00-10,00

Clasa B: 9,99-9,00

Clasa C: 8,99-8,00

Clasa D: 7,99-7,00

Clasa E: 6,99-6,00

Clasa F: 5,99-5,00

ClasaG: 4,99-4,00

ClasaH: 3,99-3,00

SuperCar: 2,99->



Mentiune. Atunci cand se stabilesc clasele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficientul respectiv, masa proprie fiind imaprtita la caii putere astfel rezultati.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp."
DragosT is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -