Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto.html)
-   -   passat 1,9 tdi-nu porneste (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto/328020-passat-1-9-tdi-porneste.html)

covesanu 18-07-12 10:14

passat 1,9 tdi-nu porneste
 
buna ziua,
Am o problema cu un vw passat din 1999, motor 1,9 tdi 110cp .Problema este ca s-a rupt cureaua la alternator, si dupa ce a fost inlocuita cureaua nu mai vrea sa porneasca.A fost verificata distributiea si este la semne, a fost pus testerul pe ea si nu da nimic eroare.Ce se putea intampla dupa ce s-a rupt cureaua la alternator?

covesanu 18-07-12 11:51

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Am facut o scanare la masina si am descoperit pana la urma :
8 coduri de defecte
00765 - Potentiometru pentru traducator de miscare-G149-[in pompa]
35-10 - - - intermitent
00539 - Senzor temperatura combustibil -G81-
30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
01268 - Regulator de debit -N146-
35-00 - -
01268 - Regulator de debit -N146-
27-00 - semnal implauzibil
00668 - Tensiune linia 30
27-00 - semnal implauzibil
01237 - Supapa deconectare combustibil-N109-
31-00 - Circ.deschis sau scurt la masă
01266 - Releu bujii incandescente-J52-
31-10 - Circ.deschis sau scurt la masă - intermitent
00542 - Senzor cu deplasare ac -G80-
30-00 - Circ.deschis sau scurt la plus
Starea -Gata de funcție-: N/A
Ma poate ajuta cineva? Masina nu mai porneste

silviu.o 18-07-12 13:50

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Primul lucru care ar trebui sa il verifici e daca au recuperat toate bucatile din cureaua de la alternator sau a ramas vreo una care poate bloca cumva motorul. Eu am vazut un caz asemanator la peugeotul partener al unui prieten la care s-a rupt cureaua de auziliare, am inlocuit-o si dupa aia tot nu pornea. In final dupa doua zile de incercari am descoperit un fragment din cureaua rupta care ramase prins sub unul din pinioanele de la distributie, blocand motorul :sad:

covesanu 18-07-12 14:28

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Am desfacut toate mufele de la senzori de pe la motor, dam dat cu sprei de contacte, am lasat mufa scoasa de la senzorul de temperatura, si masina a pornit pentru putin timp si s-a oprit. Si acum nu mai porneste iar.Am verificat toate sigurantele (si alea mari de jos, si sunt bune.Se pare ca masina a luat apa in trecut ca are mult nisip pe sunb bord si se vad si fire cam opxidate. Am dat si pe la relee cu sprei.Intrebare: Electrovalva de pe pompa trebuie sa ramana cuplata? Ca eu o aud ca se cupleaza si supa cateva secunde si se decupleaza.Curent la ea am si pe contact si daca dau la automat.

covesanu 19-07-12 08:47

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Am mai incercat si azi si cu mufa scoasa la senzorul de temperatura si daca il ajut din acceleratie porneste , dar pentru putin timp si moare.
Am mai facut o scanare dupa ce am scos surubul ala din pompa de injectie care are cele 2 oringuri pe el.
Si nu mai am atatea eroori:
5 coduri de defecte

00522 - Senzor temperatura lichid răcire -G62-
30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
00542 - Senzor cu deplasare ac -G80-
30-00 - Circ.deschis sau scurt la plus
01265 - Supapa recirculare gaze evacuare-N18-
31-00 - Circ.deschis sau scurt la masă
00519 - Senzor presiune galerie admisie-G71-
31-00 - Circ.deschis sau scurt la masă
00527 - Senzor de temperatura galerie admisie-G72-
30-00 - Circ.deschis sau scurt la plus

Starea -Gata de funcție-: N/A

silviu.o 20-07-12 06:25

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Quote:

Originally Posted by covesanu (Post 5106835)
Electrovalva de pe pompa trebuie sa ramana cuplata? Ca eu o aud ca se cupleaza si supa cateva secunde si se decupleaza.Curent la ea am si pe contact si daca dau la automat.

Asa e la toate masinile, cupleaza un pic ca sa iti dea combustibilul necesar pornirii si dupa aia decupleza pana la pornirea motorului.

covesanu 20-07-12 10:09

Re: passat 1,9 tdi-nu porneste
 
Am verificat in dimineata asta si am si pe pinul de la ecu nr 2 daca este mufa bagata am si acolo12v.Am mai facut o scanare:

Vineri,20,Julie,2012,08:55:30:55062
Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-018-AFN.lbl
Număr VAG: 038 906 018 P
Componentă și/sau versiune: 1,9l R4 EDC 00SG 1629
Codare soft: 00002
Număr atelier: WSC 05314
7 coduri de defecte

00527 - Senzor de temperatura galerie admisie-G72-
30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
01262 - Supapa electro-pneumatica-N75-pentru presiune turbo
31-10 - Circ.deschis sau scurt la masă - intermitent
00542 - Senzor cu deplasare ac -G80-
30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent
01269 - Electroventil pentru inceput de injectie -N108-
31-00 - Circ.deschis sau scurt la masă
00765 - Potentiometru pentru traducator de miscare-G149-[in pompa]
35-10 - - - intermitent
01268 - Regulator de debit -N146-
27-00 - semnal implauzibil
00777 - Senzor pentru pozitia pedalei de acceleratie -G79-
28-00 - Scurt la plus

Starea -Gata de funcție-: N/A
Cred ca trimit pompa la cineva sa vada de ea.


All times are GMT +2. The time now is 12:19.

- Copyright 2024 4Tuning