Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Colt Legislativ (https://forum.4tuning.ro/221-colt-legislativ.html)
-   -   Do It Yourself: cum sa recuperezi taxa auto (https://forum.4tuning.ro/221-colt-legislativ/297059-do-it-yourself-recuperezi-taxa-auto.html)

Hondarul 05-01-12 15:52

Do It Yourself: cum sa recuperezi taxa auto
 
5 Attachment(s)
Am observat că o mare parte din membrii forumului se întreabă cum se poate recupera taxa de poluare auto și ce acte sunt necesare acestui demers.
Consider că e timpul să “contribui” cu ceva redactând un DIY simplu și ușor de urmat pentru recuperarea taxei de poluare (achitată din anul 2008 până în prezent).


Încep prin a menționa că sunt de profesie inginer, nu avocat :) iar experiența mea se limitează la acest proces. Documentele atașate postului sunt din dosarul procesului meu și pot fi foarte ușor adaptate oricui îi sunt utile.


Aceștia sunt pașii necesari:

1. Se face o cerere simplă la Administrația Finanțelor Publice din orașul unde s-a plătit taxa prin care se cere restituirea taxei de poluare de către ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI .............. (orașul unde s-a plătit taxa în cazul de față – orașul Petroșani). Subsemnatul…., posesor al auto…, vă rog să-mi restituiți taxa de poluare achitată la înscrierea auto personal întrucât contravine legislației Uniunii Europene. Data și semnătura. Răspunsul va fi unul de genul următor: VEZI ATASAMENT RASPUNS FINANTE.JPG


2. La pasul 2 sunt două posibilități:
a ) Dacă aveti în posesie decizia de calcul a taxei de înmatriculare se trece la pasul 3.
b ) Dacă nu aveți această decizie se cere prin cerere scrisă o copie a deciziei de calcul tot de la ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI ..........................
În decizia de calcul se găsește exact calculul făcut de Administrația Financiară când s-a plătit taxa de poluare.

VEZI ATASAMENT CALCUL TAXA