RECAROSARE!! HELP
STIE CINEVA CUM SE PROCEDEAZA CU RECAROSAREA???
MULTUMESC |
Re: RECAROSARE!! HELP
Tai seriile de pe maisna inmatriculata....eventual cu tot cu piesa pe care sunt montate...si le pui la maisna neinmatriculata....si s-a recarosat.Mai in gluma mai in serios asta este una dintre variante......sunt o gramada de masini "recarosate" in acest fel.Bineinteles riscurile sunt sa faci puscarie,si tu si tinichigiul care iti face operatiunea...dar totul depinde de cat de bine e facuta lucrarea.
Exista si varianta 2,cea in care urmezi calea legala,cu RAR,service autorizat,taxe si alte nebuneli. |
Re: RECAROSARE!! HELP
DAA:( cred ca raman la cat 2 !
Numai ca e destul de complicat din cate am auzit:(( |
Re: RECAROSARE!! HELP
Quote:
|
Re: RECAROSARE!! HELP
trebuie sa ia doua masini una care este fosta si acutuala care o vrei sa o recarosezi. .cu cele doua acte de provenienta si CI a masini talaon la cea veche te duci la RAR si prezinti problema.
Ei trebuie sa le vada pe amandoua . Trebuie sa fie indentica cu prima.....ca tip. Se indentifica seriile la amandoua. si se fac transcrieriile. Toate aste le gasesti ca informatii la RAR voluntari su pe grivitei ca sa nu mai bati drumul pana acolo. Am eu un tatatie care a facut recarosare la doua masini americane fara prea multa bataie de cap. Are 70 de ani ..ce crde-ti ca ee asa complicat. Cere datele de la RAR si apoi o roaba de acte si GATA. |
Re: RECAROSARE!! HELP
in primul ramnd masina cu care vrei sa recarosezi ( neinscrisa) trebuie sa fie mai noua decat cea inmatriculata , te duci la RAR cu actele la amandoua si iti expui problema , daca iti da acceptul trebe motorul de pe cea inscrisa montat pe cea neinscrisa si deviz de la service agreat rar unde ai facut operatiunea asta , platesti toate taxele aferente recarosarii , iti va face o omologare in circulatie a vehicolului neinmatriculat ( gen ITP ) si treaba e gata !!
|
Re: RECAROSARE!! HELP
Quote:
|
Re: RECAROSARE!! HELP
Recarosare si schimb motor sunt 2 lucruri diferite. Si eu stiam ca trebuie pastrat motorul de pe masina veche. Caroserie de acelasi tip, se refera doar la nr de usi, forma... (daca una e cu trapa alta fara nu se poate face recarosarea?)? Sunt si eu interesat.
|
Re: RECAROSARE!! HELP
mosul meu de care spuneam nu afacut nimic la motor a dus masinile exact asa cum erau ele si iau dat actele cu schimbare de caroseire......a fii cum spune-ti voi o fii trecut si motorul la schimbare mi se pare ilogic ca doar ee piesa de rezerva si nua are de a face cu carosarea....in fine traim in romaniaca si asta ne mananca tot timpul...
|
Re: RECAROSARE!! HELP
chestia e ca nu se poate face si recarosare si remotorizare in acelasi timp, nenea ala de zici tu era tare`n blat de asta nu a trebuit sa schimbe si motoru ma intelegi ??
dar trebuie motorul de pe masina veche montat pe cea noua cu care recarosezi , altfel nu se mai cheama recarosare si inmatriculare !! |
Re: RECAROSARE!! HELP
Quote:
Eu am trecut personal prin acest proces si este destul de simplu, fara mare bataie de cap. Masina avariata - fabricatie 06/2001. Noua masina - fabricatie 12/2000 (aceasi culoare si transmisie) Trebuiesc urmariti urmatori pasi (poate gresesc minor la ordinea lor, dar incearca la un birou de copiat acte, ei iti vor da complet toate detalile) : 1. Mergi la un birou de copiat acte unde se deschide un dosar. 2. Mergi la RAR, parca trebuie facuta o cerere, platita o taxa de aprox 500 ron, dupa care iti vor cere sa duci masina avariata pentru poze. La mine masina fiind avariata serios, am "motivat" sensibil pe cineva de la ei sa vina sa ii faca poze. 3. Te intorci la ei cu noua masina pentru indentificare (parca intri si pe rampa unde se verifica noxe, frane etc.) 4. Ai nevoie de o factura de la un reprezentant legal al producatorului si acceptat de RAR prin care sa ateste ca s-a facut recarosarea la ei. Lista celor autorizati o gasesti afisata la RAR (probabil si pe net) deobicei sunt reprezentantele de la fiecare producator. Se obtine relativ usor, singura chestie este sa te intalegi cu cei de la service la suma pe care ti-o vor factura deoarece de regula vei avea de platit tva-ul aferent + o mica atentie. 5. Urmeaza schimbarea motorului. Legea spune ca motorul de pe cea avariata trebuie sa ajunga pe masina noua doar din simplul motiv ca Recarosarea si Remotorizarea sunt doua procese independente care trebuiesc facute succesiv. Daca este mai bun cel vechi, se renteaza sa faci schimbul lui. In caz contrar, daca te intalege respectivul de la RAR, pe masina noua ramane acelasi motor, urmand dupa recarosare sa faci si o remotorizare (fizic nu se modifica nimic, doar se va trece in carte noua seria a motorului ) 6. Cei de la Rar iti vor elibera noua carte a autovehicului cu noua serie de sasiu cat si seria veche motor. 6. Gasesti un centru Remat, unde ai nevoie sa iti elibereze un certificat de distrugere a vechii masini. O mica atentie si il vei obtine sau daca masina donatoare este avariata total si chiar nu mai ai nevoie de ea iti vor platii cantitatea de fier rezultata (se plateste la kg) 7. Cu actele eliberate mai sus mergi la primarie unde o vei radia pe cea veche si te vei impune cu cea noua. 8. Cu toate actele obtinute mergi la politie unde iti vor elibera noul talon. Obs. Toata treaba poate fi foarte usoara sau greoaie in functie de doi factori cheie : 1. Daca ai o persoana intalegatoare la RAR 2. Sa fie dispusi cei de la reprezentant sa iti ofere factura de recarosare. La mine a durat cam 2 saptamani tot procesul si ca bani am cheltuit in jur de 500 euro. Succes. |
Re: RECAROSARE!! HELP
Ce simplu si explicat si ...................succes.Asa este lista o gasesti pe RAR ....web page...la recarosarii.
|
Re: RECAROSARE!! HELP
3 Attachment(s)
Deci eu anul trecut am inmatriculat o masina in fine un bmw 316 si anul asta am avut accident cu ea lateral si nu se mai poate repara! am cumparat altul din germina exact modelul acela numai ca culoarea difera! asi dori sa-l recarosez ca alta sulutie inafara de taxa nu am(si inca odata nu mai platesc! anul trecut le-am platit!) dar insa din cate am inteles trebuie si motor schimbat:( ce a ce n-as vrea sa fac sa umlu la motor!
Eventulal Mihai 1 poti sa-mi dai si mie numarul de telefon de la mosul acela sa vb cu el sa vad cum a procedat! Eu din cate stiu trebuie mers la servise autorizat rar care are autorizatie si pentru recarosare si ei sa faca treaba ( eu asti vrea doar in documente sa facem lucrul ecesta nu si recarosat real ! ) DACA AVETI PE CINEVA CUNOSTINTE DIN BV SAU INPREJURIMI CINE STIE SI POATE SA-MI REZOLVE SI MIE ASI FII TARE RECUNOSCATOR!! VA MULTUMESC! |
Re: RECAROSARE!! HELP
Quote:
|
Re: RECAROSARE!! HELP
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:35. |
- Copyright 2024 4Tuning