servo frana
vreau sa stiu cat costa o servo frana de papuc diesel si daca se potriveste pe o dacie din 99
|
Re: servo frana
Nouă este vreo 400 de lei, SH ar trebui să fie pe jumătate, ba chiar mai puţin.
Se potriveşte pe 1310! |
Re: servo frana
Esti tu sigur? Ai montat vreuna vreodata?
|
Re: servo frana
deci se potriveste sau nu?
|
Re: servo frana
Se potriveste perfect
|
Re: servo frana
servo frana de papuc disel se potriveste pe cn4 intradevar dar ai nevoie si de pompa tot de diesel(ICP ii spune)...dacia din 99,respectiv cn4(zambetu lu iliescu) are pompa DC(dublu circuit)....;)
|
Re: servo frana
De ce ai nevoie de pompa tot de diesel la servo de diesel?
|
Re: servo frana
pt ca dacia din99 are pompa dc....cu 3 conducte mai pe intelesul tuturor....papucul diesel are cu 5conducte adika fiecare roata in parte are conducta ei direct cu presiune din pompa si a 5 a conducta se numeste conducta de supraplin(ai mult lichid pe coloana til da inapoi in vasul din pompa.....ai prea putin si nu este de ajuns unei franari optime isi trage lichid necesar automat din pompa),pe cand la dublu circuit si la simplu circuit se pleaca 2 individuale pt fata si doar una pt spate,in spate pe punte avand repartitorul care face treaba mai departe....;)si app..pompa de diesel pare identica cu una de dacie normala...dar NU ESTE...probeaza una si o sa te comvingi...
|
Re: servo frana
pompa mea are 4 conducte,am cumparat deja servo frana noua,am dat pe ea 160 ron,acum ramane pompa,am observat ca la papuc diesel pompa are tot 4 conducte,dar acum nu stiu daca se potriveste la filetu dupa pompa conductele mele
|
Re: servo frana
2 Attachment(s)
Quote:
I.C.P. inseamna Indicator Cadere Presiune. Si rolul I.C.P.-ului ar fi de a indica printr-un bec, o scadere de presiune intr-un circuit si de a creste presiunea pe franele din spate in caz de presiune scazuta pe circuitul din fata. Ca urmare, eficienta franarii este obtinuta pe rotile din spate. Pentru aceasta I.C.P.-ul poseda un canal si un circuit suplimentar in derivatie, intre el si limitator. Mai jos (prima poza), este o pompa centrala cu dublu circuit, I.C.P. incorporat si by-pass, iar Dacia 1310 fie ea CN3 si CN4 si Dacia 1305 si 1307 varianta diesel au avut din asta, doar ca sunt doua diferente intre ele 1. la diesel diametrul interior este 22,2 mm iar la 1310 de 19 mm (parca), 2. difera borcanul pentru lichidul de franare. Quote:
|
Re: servo frana
va multumesc pt informatii
|
All times are GMT +2. The time now is 07:29. |
- Copyright 2024 4Tuning