Rolls-Royce Phantom I din 1925, recarosat în 1934 de către compania belgiană Jonckheere. Exemplar unic
Motor: 6 cilindri in linie, 7668cc (108x139.7 mm), 2 blocuri de câte 3 cilindri fiecare cu o chiulasă comună, construcţie din fontă cu carterul din aluminiu, 2 supape/cilindru, OHV, carburator Rolls-Royce alimentat cu benzină printr-un sistem cu vacuum în loc de pompă, aprindere dubla (2 bujii/cilindru) prin bobină de inducţie şi magnetou
95-108 CP la 2300-2750 rpm (măsurate privat pe dinamometru, prin tradiţie Rolls-Royce nu publică puterea motorului)
Cutie de viteze manuală nesincronizată cu 4 viteze, montată separat de motor
Frâne cu tamburi şi un sistem servo mecanic acţionat de cutia de viteze
Punţi rigide faţă şi spate, arcuri lamelare, amortizoare cu fricţiune
Greutate: ~2000kg (1715 kg fără caroserie)
Viteza maximă: 137-143 km/h
Spatele îl copiază pe cel al modelului Tatra T77 din 1934 deşi Rolls-ul avea motorul în faţă şi nu în spate...
~Nautilus