Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Evenimente Legal Racing

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-13, 19:56   #16
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - Septembrie

Acum vom folosi acest topic pentru informatii generale dar vom deschide un mic subforum pe 4tuning cand are sa fie cazul.

Suprafata de rulare este foarte buna din punct de vedere al planeitatii si al aderentei.
Asfalt aviatic de pista turnat de cca un an de zile, foarte rugos si fara praf.
Suprafata de doreste a fi tratata pe cca 40-50m de la start.
Latimea suprafetei asfaltate 45
Latimea unui culoar de concurs 15.5m
Se vor face pe fiecare parte cate doua culoare: culoar netratat si culoar tratat.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130731_102936.jpg
Views:	132
Size:	3.54 MB
ID:	2827590   Click image for larger version

Name:	lc7-z.jpg
Views:	125
Size:	174.1 KB
ID:	2827591   Click image for larger version

Name:	20130731_202003.jpg
Views:	165
Size:	2.41 MB
ID:	2827592  

__________________
Campionat National Circuit-Viteza 2016
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 02-08-13, 07:43   #17
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - Septembrie

shita
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SEBY_baneasa 01.08_schema 1.jpg
Views:	154
Size:	204.8 KB
ID:	2828679  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-08-13, 07:29   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - Septembrie

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
VHT prezent?
Imediat ce toate actele sunt perfectate si ma refer la amanunte tehnice deoarece aprobarea este obtinuta deja se procedeaza la importul de lipici.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lc7-z.jpg
Views:	105
Size:	174.1 KB
ID:	2829203  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-08-13, 18:48   #19
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Regulamentul si grupele le posteaza cineva?
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-13, 20:07   #20
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

15. Clase

Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :



A – sub 90cp

B – intre 90 si 115cp

C – intre 115 si 150cp

D – intre 150 si 200cp

E – intre 200 si 250cp

F – intre 250 si 300cp

G – intre 300 si 375cp

H – intre 375 si 425cp

I – intre 425 si 525cp

J – peste 525cp



Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.

Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.



16. Mod de incadrare in clase



- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)



Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)

Pentru compresor sau N2O – 1.3





- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)



Tractiune fata - 0.95

Motor central - 1.15

Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

Jeep/SUV – 0.85

VAN – 0.75 (microbuze)



Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf

P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei

Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase

Pe facebook sunt mai multe date si se actualizeaza mai repede fiid mai multi admini.
https://www.facebook.com/events/392765574167765/
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 12-08-13 at 20:09.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-08-13, 22:10   #21
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Deci ramanem la grupele vechi... Bafta pt realizarea unui eveniment bun !
serban_pc is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 13:20   #22
nae_parnaie

Stage 2
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 58
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Daca blocul este de la un motor cu X cp si chiulasa + admisia + managementul de la un alt motor cu Y cp, se face media intre puterile motoarelor donatoare sau se ia cea mai mare/cea mai mica putere? Mentionez ca acest combo a fost facut pt marirea cilindreei si pt a obtine un motor care sa incapa sub capota, rezultatnd o putere mai mica fata de cea a motorului de la care am luat blocul.
Multumesc anticipat.

Last edited by nae_parnaie; 16-08-13 at 13:23.
nae_parnaie is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 14:00   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Poti sa fi putin mai exact sa ne spui, daca nu e un secret care este motorul de baza si ce s-a montat pe el?
Cu siguranta stabilim o masura corecta, impreuna.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 20:56   #24
nae_parnaie

Stage 2
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 58
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Salut,
bloc motor: 2006 fiat 1.4 90cp
chiulasa + admisie + management: 1997 fiat 1.2 86cp
modificarile au fost facute pt ca motorul original avea distributie variabila si clapeta actionata electric ceea ce facea extrem de dificil swap-ul.
In rest absolut nicio modificare inafara de evacuare gen "serpi".
Intreb pt ca sunt la limita celor 90cp si in functie de clasa in care sunt incadrat o sa vin sau nu.
nae_parnaie is offline   Reply With Quote
Old 16-08-13, 23:19   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

OK si care valoare de putere te-ar coafa mai bine?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-08-13, 20:37   #26
nae_parnaie

Stage 2
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 58
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Eu vreau sa fiu incadrat la grupa A, se poate sau nu?
nae_parnaie is offline   Reply With Quote
Old 17-08-13, 20:51   #27
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Pai cu 90 de cai intri la A, nu inteleg de ce-ti faci probleme. Chiar daca puneai motorul complet de 1.4, tot la A erai.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 17-08-13, 22:19   #28
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

90 e aceeasi treaba cu sub 90 ?
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 17-08-13, 22:43   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Clase

Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :



A – sub 90cp

B – intre 90 si 115cp

C – intre 115 si 150cp

D – intre 150 si 200cp

E – intre 200 si 250cp

F – intre 250 si 300cp

G – intre 300 si 375cp

H – intre 375 si 425cp

I – intre 425 si 525cp

J – peste 525cp



Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.

Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.



16. Mod de incadrare in clase



- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)



Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)

Pentru compresor sau N2O – 1.3





- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)



Tractiune fata - 0.95

Motor central - 1.15

Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

Jeep/SUV – 0.85

VAN – 0.75 (microbuze)



Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf

P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei

Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-08-13, 23:16   #30
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: DRAG RACING AEROPORT BANEASA BUCURESTI - 15 Septembrie

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
90 e aceeasi treaba cu sub 90 ?
Nu cred ca exista motor care sa aiba 90 fix. Oricum, in cazul tractiunii fata, puterea se inmulteste cu 0,95.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -