Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-14, 22:56   #46
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

merge si la astea cu injectie directa..de gpl lichid numai ca e vreo 2000 instalatia...europeni,nu autohtoni...
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 04-11-14, 05:51   #47
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

Sigur ca merge, dar costul e prea mare si economia nu e lafel ca la modelel cu injectie in galeria de admisie.
In plus de asta alea merg combinat benzina cu GPL si unde mai pui ca unele din noile maisni cu injectie directa din gama VW au realizat ca ebine sa combine injectia directa cu cea clasica si au cate doua injectoare pe cilindru...
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-12-14, 15:01   #48
petrlucy

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 51
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

Salut SEBASTIAN!
Am citit acest topic si am observat ca vorbesti practic de o optimizare a functionarii motorului cu gpl dupa montarea instalatiei.
Eu am un renault Twingo din 2011 motor 1.2 16v 75 cp, similar cu cel de logan si o instalatie Agc compact cu injectoare Valtek.
Dupa acesata optimizare se poate vorbi de cresterea puterii motorului sau doar de o functionare mai optima si un consum redus de combustibil?
Cat costa o astfel de optimizare? (Daca doresti poti sa raspunzi in privat la aceasta intrebare)
petrlucy is offline   Reply With Quote
Old 22-12-14, 16:47   #49
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

Noi regalam instalatii GPL pe dyno si monitorizam foarte riguros amestecul, chiar comparativ cu cel pe benzina.
In urma unui reglaj corect masina ajunge sa consume litri la suta de km parcursi cam cat consuma si benzina iar putere nu se pierde deloc, iar datorita efectului antidetonant masina castiga de obicei cativa caluti.
In cazul tau nu putem sa iti facem o oferta deoarece nu avem interfata de comunicare-setare pentru instalatia ta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-04-16, 13:27   #50
redteam

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 296
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

Salut Sebastian

La o IMPREZA WRX 2.0 2003 cu ceva modificari (turbina VF43 , injectoare marite , si pompa de benzina marita ) recomanzi GPL ?
Luna viitoare trebuie sa ajung neaparat la tine ptr o resoftare , masina o sti de pe FACEBOOK ID rosu adrian
redteam is offline   Reply With Quote
Old 16-04-16, 16:54   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Mythbusters 5 BENZINA vs GPL

Salut,

Nu pot sa spun ca e recomandat, dar nici nu vad in asta un lucru rau.
Daca configurezi o instalatie corecta si o setezi corect este in regula.
Tu ai nevoie de o instalatie capabila sa alimenteze 400HP si iti recomad instalatie Tomasetto, conroler STAG si injectoare foarte rapide de preferat Hana.
Aditional instalatiei este recomandat si sistemul picurator care se seteaza la cca. 300hp.

Cu o astfel de configuratie si setare corecta pastrezi puterea pe benzina si la GPL iar functionarea este sigura.

Noi te asteptam cu placere, dar daca montezi alte injectoare e bine sa nu mai mergi cu masina, iar daca turbo e altul poti sa mergi cu ea dar foarte cu grija incet, fara accelerari bruste si lungi. Maxim 3000rpm.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -