13-10-11, 23:17
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
VW Golf 3 - 1.9TDI AFN, pompa rotativa, 110cp la baza
|
|
|
14-10-11, 01:47
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 858
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Felicitari merge si arata super tare !!!
|
|
|
14-10-11, 13:48
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Gorgeous din toate punctele de vedere
|
|
|
14-10-11, 17:54
|
#4
|
Stock
Join Date: Dec 2010
Posts: 2
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
interesant, 80 hp pierdere in transmisie si roti.........
|
|
|
14-10-11, 21:57
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Quote:
Originally Posted by acamus
interesant, 80 hp pierdere in transmisie si roti.........
|
Alte doua fise cu pierderi semnificativ mai mici, diferenta de putere la volanta fiind in jur de 10-12cp:
|
|
|
18-10-11, 10:32
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,843
Member of: [VW]
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
frumos
|
|
|
25-10-11, 23:55
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Senzatia mea este ca acele grafice sunt glume de neluat in seama.
Va rog sa verificati matematic rezultatele obtinute si sa vedeti daca afisarea este corecta.
Pentru sprijin cultural dar mai ales tehnic folositi documentatia de aici:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html
Eu nu comentez de masina si de felul cum functioneaza, habar nu am comentez graficele care ... concluzile le poate trage oricine cu buna vointa.
|
|
|
26-10-11, 00:27
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Te rog sa dezbati mai in detaliu. Ce anume este gluma? Nu vreau sa-ti citesc biblia, nu ma intereseaza si nu vreau sa-ti comentez ipotezele. Vreau doar sa vii cu argumente ca standul nostru nu masoara corect, si, eventual, contra cost, sa-l faci tu sa masoare asa cum ar trebui, daca e cazul.
|
|
|
26-10-11, 00:32
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Nu am nimic cu standul vostru, sau cu felul in care masoara, doar ca graficele expuse sunt ... si nici cu masina nu am e posibil sa mearga excelent.
Totusi pentru cultura ta generala fa-ti timp si lectureaza ce e scris la Biblia Dyno https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...yno-bible.html, iar daca poti pune acolo o "virgula" insemna ca am gresit.
Acolo ai posibilitatea sa inveti cum sa verifici dyno daca arata corect sau nu.
Aplica formulele si atat am de spus, nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, sperand ca am putut sa fiu de ajutor.
|
|
|
26-10-11, 00:39
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Ok, ai ceva impotriva graficelor expuse. Totusi, daca sa presupunem ca standul nu ar masura corect, deh, nu e mustang, e maha, cam ce putere ar avea acel golf tdi care scoate 13s pe 400m? Asta asa, ca sa-mi fac si eu o parere despre cat de rau ma minte standul asta.
Si cum as putea influenta eu rezultatul masuratorii? Asta chiar ma intereseaza...
Last edited by bitnet; 26-10-11 at 00:42.
|
|
|
26-10-11, 00:44
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Daca Sebastian se refera la ce cred eu, cel mai usor de verificat este ultimul grafic. La 3100 rot/min, momentul e de 525 Nm, iar puterea ar trebui sa fie, conform formulei (Cuplu [Nm] x turatia [rot/min] / 7123), 228.49 HP. Conform graficului, este de 220 HP. Se poate sa fie din cauza vreunei filtrari sau corectii ?
|
|
|
26-10-11, 00:53
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Graficul nu a fost supus niciunei filtrari sau corectii.De cele mai multe ori, daca nu chiar de fiecare data, masurarea puterii s-a facut de fata cu clientul. Si sa vreau, nu stiu ce sa fac sa arate altfel decat arata standul asta.
|
|
|
26-10-11, 01:02
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Diferenta aia de la 228cp la 220cp se poate datora poate si din faptul ca turatia nu a fost calibrata foarte bine.
|
|
|
26-10-11, 01:10
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Daca Sebastian se refera la ce cred eu, cel mai usor de verificat este ultimul grafic. La 3100 rot/min, momentul e de 525 Nm, iar puterea ar trebui sa fie, conform formulei (Cuplu [Nm] x turatia [rot/min] / 7123), 228.49 HP. Conform graficului, este de 220 HP. Se poate sa fie din cauza vreunei filtrari sau corectii ?
|
Verifica te rog si la 4565 RPM si spune-mi ce rezultat iti da!
|
|
|
26-10-11, 01:13
|
#15
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 230
|
Re: VW Golf 3 - 1.9TDI by Powertech Buzau
pe partea de low-cost, baietii de la buzau sunt cei mai buni din tara.
cu un buget corect, nimic extravagant, baietii iti pot face un stg.3 foarte rau si nu cu f multi bani. ma repet cu un buget CORECT.
ps: nu am facut masina la ei, dar data viitoare sigur o sa apelez la ei. au demonstrat deja asta, faptul ca merita sa le calci pragul.
|
|
|
|
|