Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-11, 11:23   #271
bogdanbbx

Stage 2
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 30
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salutare ! Pentru un seat leon 1p din 2009 cu motor 1.4 tsi de 125 cai ,la ce valori as putea sa ajung fara sa afecteze fiabilitatea motorului?La ce pret ajunge si daca softul dual se poate aplica si daca o sa coste ceva in plus?Multumesc anticipat si felicitari pt munca depusa !Numa'bine!
bogdanbbx is offline   Reply With Quote
Old 23-11-11, 14:44   #272
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

In acest moment nu exita disponibilitatea pentru dual soft la modelul tau, dar restul nu reprezinta o problema.

Putem urca puterea cu cca 30cp si cuplul cu cca 50Nm. Asa arata o modificare optima. Costul modificarii este de 349 Euro.
Daca se doreste dyno pentru masinile modificate de noi testarea dubla inainte si dupa modificare costa doar 50 Euro.
Poate ca este interesant sa te uiti si pe aceste produse:
http://www.supersprint.com/en/prod-7...093E280BA.aspx
pe care noi le importam direct sau http://www.millteksport.com/ .

Daca sunt preturi neafisate pe site va rog sa ne contactati, lista nu este completa si nu contine multe din modelel americane si japoneze ce se pot resofta: http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 00:22   #273
zgherlos

Stage 2
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 32
Default Re: Chiptuning by RacingCode

O intrebare : Am o skoda fabia 2 model 2011 - presupun ca va insult cu motorasul meu dar fie - la un 1.2 HTP 60 cp se poate adauga vreo 5-10 cp ? nu de alta dar imi da in nas cand o calc .Exista alte modificari care i le pot aduce pt o marire de putere ?
zgherlos is offline   Reply With Quote
Old 15-12-11, 08:05   #274
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Nu ne jignesti deloc.
Da se poate modifica motorasul tau castiga in mod normal cca 8cp, iar costul este de 299 Euro si se adauga daca se doreste inca 50 Euro pentru testarea dyno inainte si dupa modificare.
Se pot face multe modificari cu siguranta dar eu zic ca softul este suficient pentru inceput.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 13:19   #275
cowboy

Stage 1
 
cowboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 19
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Sunt multe companii care ofera softuri calitative Stage 1 pentru masini de configuratie mecanica stock, dar ce faci atunci cand vrei ceva custom, sau cand ai facut ceva modificari mecanice la masina si ai schimbat sa zicem..o turbina? Evident trebuie soft adecvat. Dar cine sa ti-l faca? Pentru ca aici nu mai e vorba de mape standard sau usor adaptate care se incarca pe masina in 10-15 minute si gata. Aici vine necesitatea de soft cu adevarat custom, dezvoltat si testat din aproape in aproape pe masina in cauza. Iar in aceasta zona déjà cercul tunerilor care pot face asa ceva se strange extrem de mult..in proportie de 90% as zice.. Unii se baga, dar…nu iese ce trebuie, altii spun nu de la inceput. Ajungi sa aflii apoi despre Racing Code, ramai surprins ca softul nu mai e gata in doar 15 minute cum erai obisnuit, ci in 4-5 ore de logare, testare si adaptare pe dyno. In final ramai surprins ca ai obtinut ceea ce ai cerut si pleci de acolo cu masina setata optim pe cerintele tale.
Credeti ca a fost vorba probabi de vreun Subaru sau Mitsubishi. Nu! A fost vorba de un “simplu” TDI, usor modificat, care “plangea” dupa un soft optim. Sebastian stie care…
Thanks!
cowboy is offline   Reply With Quote
Old 08-01-12, 14:16   #276
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Si noi iti multumim ca ai apelat la noi, sperand sa ai masina pe care ti-o doresti.
Nu pot sa trec mai departe, fara sa subliniez ca ai o masina foarte intretinuta, pe care o cunosti foarte bine si ai stiut excat ce vrei de la ea, in opinia mea ai vrut tot ce este mai bun pentru ea.
Turbina pe care o folosesti acum este perfecta pentru ce ti-ai dorit de la masina:
- o dinamica mai buna,
- dar mai ales buna functionare
- si maxim de fiabilitate.
Masina dezvolta o putere si un cuplu decent, nu scoate fum, iar cand o sa ajungi la ITP ai sa fi surprins ca nimeni nu o sa-ti intoarca spatele cand vine vorba de noxe.
Asa am inteles noi sa modificam dieselurile care circula zi de zi pe strada:
- fara fum
- fara suprasolicitari
- fara probleme de noxe la ITP
- fiabilitate mare.

Last edited by SEBASTIAN; 08-01-12 at 14:18.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-01-12, 14:06   #277
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Skoda Octavia II 1.9 TDI 4x4
Motor de 105 cai putere.
Masurand puterea a obtinut 105PS si 78WBHP.
Modificarile aduse au fost:
- filtru de aer Pipercross panel
- eliminare catalizator
- evacuare libera cu o singura toba
- anulare EGR si clapeta de oprire motor.
- turbo vnt... va (cel care vine pe modele tdi de 1.9l si 150cp)





Vrem sa spune din start ca nu e vorba de o modificare extrema, este o masina care trebuie sa se miste mai bine.
In acest an proprietarul s-a hotarat sa schimbe turbina.
A cumparat o turbina noua marca turbonetics capabila de 220cp conform spuselor producatorului.
Proprietarul insa a facut aceasta alegere pentru inca putina putere si mai mult pentru fiabilitate.
In urma ajustarii softului masina functioneaza perfect cu cca 175cp, fara sa dea fum, iar presiunea maxima de supraalimantare este oprita la doar 1.5 bari.

Last edited by SEBASTIAN; 20-01-12 at 14:08. Reason: copletare tehnica
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 01:46   #278
alecsutzyu

Stage 2
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 42
Default Re: Chiptuning by RacingCode

salut. am vazut ca a mai intrebat cineva in legatura cu un seat leon 1.4tsi. as vrea sa stiu daca ati reusit sa faceti un soft dual pentru aceasta motorizare?
ar fi vreo crestere de putere in urma montarii unei evacuari cap-coada supersprint,miltek sau blue flame impreuna cu softul dumneavoastra?
va multumesc.
alecsutzyu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 07:01   #279
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salut,

Sigur ca putem modifica modelul tau si asta intr-un mod foarte inteligent.
O modificare standard aduce un aport de 50-55Nm si 30cp sau mai mult.
Pentru schimbarea de softuri trebuie sa verificam versiunea exacta de soft care o are ecu in acest moment.
Modificarea este bine de facut pe dyno astfel incat sa se faca toate corectiile si ajustarile care se impun la un astfel de model.
Pretul si alte amnunte le vei primi prin mesaj privat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-02-12, 08:17   #280
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

INFINITI EX35 - reprezinta o noua masina din gama NISSAN - INFINITI setata de noi.
Desi ar fi trebuit sa fie o operatie rapida fara prea multe peripetii aceasta masina ne-a chinuit putin chiar daca nu era prima de genul acesta.
Am estimat un timp de lucru efectiv de cca doua ore iar masina nu a putut fi gata mai devreme de 6 ore.
Acesta este chiptuningul CUSTOM pe care noi il practicam in mod constant zi de zi la sediul nostru cat si la sediul unor colaboratori.

Daca ar fi fost un soft deja facut, montat pe aceasta masina rezultatul ar fi fost catastrofal.
Un custom tuning are rolul de a seta fin masina astfel incat modificarile facute in soft sa se potriveasca manusa pe exemplarul in lucru.
Aportul de putere nu este unul semnificativ dar daca vorbim calitativ este clar ca trebuie sa ne mandrim cu asta, acum masina este setata perfect pentru piata din Romania-Europa. Exemplarul din imaginile noastre fiind importat din USA.

Ne bucuram ca am reusit sa ne trecem in portofoliu inca o masina de acest gen, pentru care modificarea o facem acum promotional la doar 250 Euro.
Pretul include si dyno .

Daca ai o masina din aceasta gama nu ezita sa ne contactezi.
Poate fi si in garantie, garantam faptul ca interventia nu se vede la nici un service INFINITI-NISSAN.


Last edited by SEBASTIAN; 11-02-12 at 08:19.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 21:41   #281
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Va asteptam cu modelele BMW care "beneficiaza de sistemul antituning".
Multe din noile modele BMW au procesoarele blocate atunci cand este vorba de citirea si scrierea softului.
Noi avem toate sculele necesare sa modificam aceste masini, totul se intampla la sediul nostru din Bucuresti.

Invitatia este valabila si pentru modelele noi ale altor marci care nu se puteau tuna. Avem sculele si cunostintele necesare modificarii acestor modele.

Deasemenea putem anula din soft filtrul de particule la foarte multe modele.
Metionez ca aceasta operatiune nu are repercursiuni negative in functionarea motorului ci dimpotriva doar benefice in acest sens.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-03-12, 08:16   #282
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

test functionare site
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 21:23   #283
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

INFINEON TRICORE



170-175hp reprezinta modificarea optima

[IMG=https://img849.imageshack.us/img849/5157/15032012713.jpg][/IMG]
280-290hp reprezinta modificarea optima
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-03-12, 18:46   #284
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Renault Megane III RS (250psdeclarati>239relevati pe dyno) 295PS/400Nm
Renault Laguna III 2.0 dci 185PS/401Nm
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	31032012770.jpg
Views:	36
Size:	772.3 KB
ID:	2383210   Click image for larger version

Name:	31032012769.jpg
Views:	38
Size:	847.6 KB
ID:	2383211   Click image for larger version

Name:	31032012765.jpg
Views:	49
Size:	457.5 KB
ID:	2383212  

Click image for larger version

Name:	31032012781.jpg
Views:	36
Size:	526.1 KB
ID:	2383213  

Last edited by andi_cimpean; 02-04-12 at 21:51.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-04-12, 17:54   #285
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Nissan 2.0 diesel de 150cp.
Masina avea de serie doar 140cp , iar dupa modificarea optima masina a ajuns la 175cp fara sa dea vre un gram de fum in plus.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	11042012783.jpg
Views:	33
Size:	593.6 KB
ID:	2398145  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -