04-06-12, 17:44
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 563
Member of: [VW]
|
Re: My Japanese Muscle Car
xD eu as fi ramas la 6 in linie dar daca poti procura si monta un v8, fa-o fara sa te uiti in spate, binenteles sa pastrezi si batranelul original xD undeva in garaj
__________________
AG - 92 - KID
|
|
|
04-06-12, 18:31
|
#32
|
Stage 4
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
|
Re: My Japanese Muscle Car
In primul rand ...bravo pt asemenea achizitie.....Eu personal inca nu sunt muscat de febra japonezelor,dar motorul asta ma intriga! Are cumva un turbo acolo sau mi se pare?! ...ma holbez fara rezultat. Oricum, daca are,musai sa faci ceva frumos cu el.
|
|
|
04-06-12, 20:26
|
#33
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by BULLDOG
pe asta ma prefac ca nu am citit-o )
|
Cu masina asta ma refeream:P
Quote:
Originally Posted by tehkid
xD eu as fi ramas la 6 in linie dar daca poti procura si monta un v8, fa-o fara sa te uiti in spate, binenteles sa pastrezi si batranelul original xD undeva in garaj
|
De procurat nu-i greu, l-am gasit deja si se poate monta, dar azi totusi m-am hotarat sa nu-l mai pun, ramane motorul original, mai bineinvestesc in piese originale pt. masina.
Quote:
Originally Posted by ivan_ovidiu
In primul rand ...bravo pt asemenea achizitie.....Eu personal inca nu sunt muscat de febra japonezelor,dar motorul asta ma intriga! Are cumva un turbo acolo sau mi se pare?! ...ma holbez fara rezultat. Oricum, daca are,musai sa faci ceva frumos cu el.
|
Nici eu nu sunt fan japoneze, dar sunt fan masini frumoase si nu are cum sa nu-mi placa asta sau Celica GT sau Skyline Fastback sau Nissan 260ZX, adevarul e ca sunt o droaie de masini superbe de care nici nu am auzit pana acum.
Nu, motorul e aspirat, ziceam in posturile de mai sus, ca aspect se tine aproape de original, motorul m-am decis sa nu-l mai schimb iar interiorul doar reconditionat.
|
|
|
04-06-12, 20:48
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: My Japanese Muscle Car
E o decizie buna pastrarea motorului original, la cat de rara e masina asta... Facut un test de compresie, sa vezi cata viata are in el, daca trebuie, reconditionat, si in rest, ulei, benzina si ce mai trebuie
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
04-06-12, 21:51
|
#35
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 220
|
Re: My Japanese Muscle Car
Felicitari pentru masina! Keep it original !
|
|
|
04-06-12, 22:17
|
#36
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by k.lada
E o decizie buna pastrarea motorului original, la cat de rara e masina asta... Facut un test de compresie, sa vezi cata viata are in el, daca trebuie, reconditionat, si in rest, ulei, benzina si ce mai trebuie
|
Compresie 8.5, e relativ ok, trebuie o segmentare (cred), tacheti noi si reglat totul, cateva mufe distruse de mecanicii romani, bucse si capete de bara, practic o revizie completa. Dupa ce vad ca e totul "la linie" ma apuc de interior/exterior.
Quote:
Originally Posted by pitulaki91
Felicitari pentru masina! Keep it original !
|
Aproape original o sa fie, cel putin cat o sa fie la mine masina voi avea doar jante mai mari putin, schimb oglinzile cu ceva oldschool cromat si atat. De fapt mint, vreau si muzica, dar trebuie sa o ascund bine fara sa modific nimic.
In imaginea ta e 260-ul..mai rar si mult mai frumos
|
|
|
04-06-12, 22:38
|
#37
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 220
|
Re: My Japanese Muscle Car
E frumos si 280-ul ! Ai putea sa pui oglinzile pe aripi, cred ca da bine dar gusturile nu se discuta!
|
|
|
05-06-12, 11:20
|
#38
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by pitulaki91
E frumos si 280-ul ! Ai putea sa pui oglinzile pe aripi, cred ca da bine dar gusturile nu se discuta!
|
M-am gandit si la varianta asta, si mie imi plac dar depinde ce oglinzi gasesc, si cum folosesc masina in oras o sa fie mai dificil....
|
|
|
08-06-12, 10:05
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: My Japanese Muscle Car
Masina este geniala !
Si eu visez la un 240z(Devil z) de vreo 2 ani , dar nu ma asteptat sa vad un 280z in romania ! Spor la reconditionat , o bijuterie rara!
|
|
|
08-06-12, 14:50
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Sep 2011
Posts: 55
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by Я7B.
Masina este geniala !
|
Asta vroiam sa zic si eu inca de la prima pagina si la fel nici eu nu ma asteptam sa fie unul in romania,mai ales de 20 de ani...cineva probabil s-a distrat cand a ajuns masina la noi ) apoi saraca a fost parasita .Felicitari de masina! personal cand vad cate proiecte interesante sunt pe 4 tuning am o stare de dezamagire fata de mine si de golfuletul meu care e aproape nou p.s buna alegerea facuta cu pastrarea motorului:P
__________________
|
|
|
08-06-12, 19:59
|
#41
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by Я7B.
Masina este geniala !
Si eu visez la un 240z(Devil z) de vreo 2 ani , dar nu ma asteptat sa vad un 280z in romania ! Spor la reconditionat , o bijuterie rara!
|
Crede-ma ca si eu vreau unul, da-s extrem de rare, pe mobile.de parca erau vreo 4....
280-ul cred ca-i singurul din Romania, spor o sa fie din placere, dar din pacate mai trece pana incep sa o fac. Deocamdata o folosesc asa, masina de zi cu zi, problema-i ca consuma cat vrea ea in Cluj )
Quote:
Originally Posted by Ecsodus
Asta vroiam sa zic si eu inca de la prima pagina si la fel nici eu nu ma asteptam sa fie unul in romania,mai ales de 20 de ani...cineva probabil s-a distrat cand a ajuns masina la noi ) apoi saraca a fost parasita .Felicitari de masina! personal cand vad cate proiecte interesante sunt pe 4 tuning am o stare de dezamagire fata de mine si de golfuletul meu care e aproape nou p.s buna alegerea facuta cu pastrarea motorului:P
|
A fost adusa de un nene din Arabia Saudita, condusa o vreme, reparata de toti idiotii apoi vanduta, nedeclarata si vanduta iarasi la cineva care vroia sa o reconditioneze. Masina mergea in 3 pistoane, o groaza de chestii date peste cap consum de 1 galeata/km si slabe sanse de a ajunge undeva cu ea. Nu aveau nici posibilitati si au pus-o de vanzare, uite asa a ajuns la mine.
Ia-ti un Golf 2, si eu am avut unul si-mi pare enorm de rau dupa el:P
Stai linistit ca si eu am masina mai nou (dupa 2000), nu-i pont cu o masina veche sa umbli zilnic.
|
|
|
08-06-12, 22:02
|
#42
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Si totusi nu arata rau cu jante mai mari si putin coborata
|
|
|
14-06-12, 12:25
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Salut
Ce cutie de viteze are bestia ? Poti eventual daca nu e prea mare deranjul sa i-mi faci si mie o poza la cutie cand te bagi pe sub ea data viitoare ?
Multumesc mult,
bafta cu japoneza.
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
14-06-12, 12:47
|
#44
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: My Japanese Muscle Car
mai antilles, m-ai uimit ) am vazut titlul topicului si vad ca e al tau... felicitari de achizitie si spor la restaurat!
|
|
|
14-06-12, 12:58
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 331
|
Re: My Japanese Muscle Car
|
|
|
|
|