11-08-13, 18:21
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 416
Member of: [DACIA]
|
Re: my vauxhall victor super
Uite cateva modele care eu cred ca s-ar potrivi pe masina ta.Orice model ai alege cred ca trebuie sa fie maxim pe 15,cu buza si sa aiba latimea cel putin 7J.
Last edited by dan.moraru; 11-08-13 at 18:23.
|
|
|
11-08-13, 18:34
|
#32
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
Quote:
Originally Posted by dan.moraru
Uite cateva modele care eu cred ca s-ar potrivi pe masina ta.Orice model ai alege cred ca trebuie sa fie maxim pe 15,cu buza si sa aiba latimea cel putin 7J.
|
sunt frumoase, mai ales ultimele., o sa le iau pe astea ca nu mai pot intoarce omul inapoi ca le am comandat deja de la bistrita prin curier, daca dupa ce le reconditionez nici astea n o sa mi convina.. iau altele, dar cred ca vor iesi bine dupa ce le voi face miezul rosu ca masina si buzele polisate, ca le are destul de mari buzele. si sunt pe 15, bag anvelope cat mai mari si late posibil pe spate si ceva mai inguste pe fata...problema este cu garda ca nu stiu cum s-o cobor, am citit pe mai toate forumurile ca nu e indicat sa tai din arcuri...
|
|
|
11-08-13, 22:02
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 416
Member of: [DACIA]
|
Re: my vauxhall victor super
Poti taia din arcuri cu conditia sa scurtezi tija amortizoarelor si sa le intaresti sau cauti arcuri sport de la alte masini care se potrivesc la masina ta.Pune o poza cu arcurile fata si spate date jos de pe masina si poate iti spune cineva ce arcuri sport se potrivesc.Chiar daca gasesti arcuri sport care se potrivesc tot trebuie scurtate si intarite amortizoarele.Era cineva aici pe forum din Bucuresti care se ocupa cu scurtat si intarit amortizoare,intai gasesti arcuri si dupa aia ii poti face o vizita.
|
|
|
13-08-13, 20:06
|
#34
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
noile jante!!!!!!
|
|
|
13-08-13, 22:01
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: my vauxhall victor super
Quote:
Originally Posted by stallion
..........
.......... si sunt pe 15, bag anvelope cat mai mari si late posibil pe spate si ceva mai inguste pe fata...problema este cu garda ca nu stiu cum s-o cobor, am citit pe mai toate forumurile ca nu e indicat sa tai din arcuri...
|
In pozele din 2009 masina nu pare prea ridicata, eu nu cred ca e cazul sa cobori garda la sol. Pune motorul pe ea, iesi o tura cu ea si vezi cum se mai ''aseaza'' arcurile, si hotarasti pe urma daca e cazul sa le modifici. Eu am observat la masina mea ca daca o ridic pe cric, dupa ce o las jos, masina ramane mai ridicata cu 2-3 cm decat e normal. Abia dupa ce trec peste o cale ferata din vecinatate sau dupa ce franez brusc revine la normal...
Ai grija ce dimensiune de cauciucuri pui, pt ca daca au talon prea mic diametrul rotii s-ar putea sa fie mai mic decat diametrul rotilor originale si atunci ramane gol mare intre roata si aripa, iar daca talonul este prea mare masina va sta si mai sus de la sol si s-ar putea sa frece pe aripi la viraje.
(vezi Calculator jante si anvelope ca sa vezi ce dimensiuni sunt echivalente ca diametru, in functie de latime si talon.)
|
|
|
13-08-13, 22:30
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
|
Re: my vauxhall victor super
jantele din ultima poza sunt wolfrace si se invart fericite pe un ford capri mk3,cat despre noile jante se putea si mai clasic dar e mult mai bine decat ororile alea.arcurile le poti comprima la cuptor trebuie doar sa stii cat vrei s-o lasi.intai incalta jantele pune motorul si pe urma poti incepe calculele.masina e frumoasa era si mai frumoasa daca lasai capota cum era dar e doar o parere strict personala sper sa nu te superi.
|
|
|
26-08-13, 03:01
|
#37
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: my vauxhall victor super
Daca nu ma insel masina pe spate are foi de arc si ca sa o lasi mai jos se construieste un suport special.Cat despre arcuri comprimate nu este indicat pentru ca otelul se decaleste si devine foarte casant.Mai bine incerci o adaptare de la alta masina.Noile jante vor veni foarte bine.Ca o alta idee masina fiind in 4 usi ai putea renunta la manerele de pe usile spate asa vei da impresia de coupe.In rest pastreaza cat mai mult nichel.Masina trebuie sa aibe aspect de muscle.Succes in continuare.
__________________
REN-u' !
|
|
|
26-08-13, 19:26
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
[QUOTE=BlueAngel;5557291]Daca nu ma insel masina pe spate are foi de arc si ca sa o lasi mai jos se construieste un suport special.Cat despre arcuri comprimate nu este indicat pentru ca otelul se decaleste si devine foarte casant.Mai bine incerci o adaptare de la alta masina.Noile jante vor veni foarte bine.Ca o alta idee masina fiind in 4 usi ai putea renunta la manerele de pe usile spate asa vei da impresia de coupe.In rest pastreaza cat mai mult nichel.Masina trebuie sa aibe aspect de muscle.Succes in continuare.[/QUOTE
nu are foi de arc pe spate, tot arcuri cu amortizoare normale are, si e buna ideea fara manere la usi pe spate dar cam tarziu acum ca raman cu gaurile alea acolo. voi cauta niste arcuri mai mici dar asta dupa ce voi pune noile roti si ma voi plimba putin cu ea, cum am mentionat si baiatul de mai sus arcurile se mai lasa dupa ce o plimbi putin ca masina e statuta fara motor de doi ani....multumesc pt urare...
|
|
|
26-08-13, 20:05
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
|
Re: my vauxhall victor super
Nu mai bine il vinzi ?
Sunt interesat
|
|
|
26-08-13, 20:12
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
Quote:
Originally Posted by compozite
Nu mai bine il vinzi ?
Sunt interesat
|
10 ani am trecut pe langa masina asta si mi am dorit-o.. deci nu o vand, doar daca voi castiga la loto si imi voi lua un ss camaro sau un impala, atunci ti as da-o...
|
|
|
26-08-13, 22:47
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
|
Re: my vauxhall victor super
Quote:
Originally Posted by stallion
10 ani am trecut pe langa masina asta si mi am dorit-o.. deci nu o vand, doar daca voi castiga la loto si imi voi lua un ss camaro sau un impala, atunci ti as da-o...
|
Pacat ! spor la ce ii faci tu acolo
|
|
|
28-08-13, 05:29
|
#42
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: my vauxhall victor super
Hehe, vad ca apare si masina mea pe acolo la recomandari de jante :P. As avea si eu o mica recomandare- Ai putea vopsi ramele usilor negre. Nu e mare chestie dar deobicei cam asa vin din fabrica si ar arata mult mai bine. Cel putin asa e la a mea . Spor la treaba cu noile jante.
|
|
|
01-09-13, 17:46
|
#43
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
Quote:
Originally Posted by edwscho
Hehe, vad ca apare si masina mea pe acolo la recomandari de jante :P. As avea si eu o mica recomandare- Ai putea vopsi ramele usilor negre. Nu e mare chestie dar deobicei cam asa vin din fabrica si ar arata mult mai bine. Cel putin asa e la a mea . Spor la treaba cu noile jante.
|
multumesc.
|
|
|
01-09-13, 17:50
|
#44
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 48
|
Re: my vauxhall victor super
acum am terminat si reconditionarea noilor jante, trebuie sa cumpar anvelope acum si sa le pun pe masina ( jantele le am facut singur, polish, vopsea, lac, etc)
|
|
|
01-09-13, 19:31
|
#45
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: my vauxhall victor super
cred ca ai putea sa te apuci de Rk jante, foarte fain ti-au iesit
Masina asta nu era abandonata pe trotuar la o intersectie in bucale ? si era rosie.. ??
Am vazut-o acum 5 ani si am pozat-o
daca ai nevoie de ceva arcuri, nu ezita sa ma cauti, am o selectie de cateva seturi de arcuri pt masini medii/mari, doar sa-mi spui ce diametru preferi si inaltime cat de cat comparabil cu ale tale, dupa ce le demontezi eventual.
|
|
|
|
|