Posesor de bmw e34 din noiembrie anul trecut si am decis sa deschid si eu un thread in cinstea "monstruletului"
E34 520i Vanos,manuala,trapa bipozitionala,fara AC fara geamuri electrice,fara piele ....e stock-stock
)
Foarte fumos modelul, m-am indragostit la prima vedere,desi are cateva probleme care incet incet sper sa le rezolv.
Probleme si constatari initiale :
1 Parbriz fisurat
2 rugina pe aripile din spate
3 pragurile mancate de rugina pe interior
4 evacuarea este legata cu sarma
5 directia troncane
6 vibratii laterale la franare
7 bat tachetii
8 rugina la imbinarea din puntea spate..se mai tine doar intrun surub din 3
9 torpedoul este inchis cu un surub
10 nu prinde frana de mana
11 faza scurta ..inexistenta nu pot sa ved mai mult de 3 metri pe intuneric bezna
12 aripa fata stanga este cu valuri - fostul proprietar a incercat sa darame un stalpisor cu ea
)
13 volanul are joc mai mare decat este indicat(geometria este facuta recent)
14 conductele de benzina ruginite
15 rugina intre toba intermediara si finala
Cateodata mai ales cand merg intra 1 si a 2 trage treptat daca apas aceleratia incet si constant.
Am schimbat uleiul,filtru de benzina,aer,ulei.
Acum o luna am schimbat toata directia si saptamana trecuta parbrizul.Am facut o asigurare noua (o gramada de bani pentru 6 luni).
In acest moment masina e la tinichigiu pentru praguri ,aripa stanga fata si sudat puntea spate.
Cateva probleme urgente de rezolvat ar cam fi : vibrarea la franare,de schimbat franele,tachetii .
O alta problema a fii la Activated-carbon filter , este un cilindru chiar langa filtrul de aer care are un cablu care intra intrun "stecher" chiar langa carcasa de la filtru si acesta ticaie..intruna...si consuma bateria . Dupa cautari asa am inteles ca se numeste cilindrul acela (Activated-carbon filter) din care ies 2 conducte paralele. Daca are cineva vreo idee..
O sa adaug si niste poze imediat