Quote:
Originally Posted by brandex
Ce-mi place cand apar cunoscatorii si dau sfaturi. Un google ar fii mai simplu decat sa sfatuiti oamenii aiurea.
525D este un motor de 2.0 biturbo, implicit impozit si taxe mai mici. Masina datorita celor 2 trbine e misca foarte bine, lipsa de LAG la plecare, schimbare trepte etc.
530D este un motor de 3.0 d, taxe si impozit mare, se misca mai lent decat un 525d, are lag mare la plecare, schimbare trepte etc. La viteze mari se simte un plus de putere.
Nu cred ca se justifica dierenta de pret, mult mai scump 530d.
Recomand 525d, le-am condus si testat pe ambele, dar alegerea iti apartine.
|
Eu zic sa mai lasi aroganta asta deoparte ! pe f10 au mai fost scapate si 525d in 6 cilindri de 3000 de cmc [ Dar probabil ai fi stiut daca intradevar tu erai un "cunoscator" ]
Si daca tot vrei sa ajuti omul , macar o faci cum trebuie , 525d 4 cilindri biturbo a aparut undeva prin 2011 nu 2010 ! am luat strict motorizarile din acelasi an [ 2010 ].
Daca e vorba de ala de 4 cilindri biturbo , atunci da , au probleme cu electronica/electrica dar , au fost raportate prea putine cazuri la ora actuala ca sa fie motiv de grija !
PS : pentru alte nelamuriri poti da pm brandex si un sfat din partea mea: rezumate la ceea ce stii sa faci cel mai bine ! bafta !