27-01-13, 02:05
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
salutare ,sunt pe punctul de a achizitiona un bmw e34 M5 ,varianta 3.6 315 cai,as dori daca se poate de la cei care au avut sau au ,sa mi spuna cam care ar fi defectele sau mai bine zis cam la ce ar trebui sa ma uit inainte de al lua ,astazi am facut o proba cu el si tinand cont de faptul ca dormea intrun garaj de vreun an de zile ,dupa ce l am luat la o tura ,primul defect sa zic (nu prea le am cu bmw mai mult cu japonezele ) era ca avea relantiul cam instabil,urca si cobora in ture ,dar era o diferenta mica se auzeaa ca nu merge motorul rotund dar tragea destul de bine, ar fi ceva grav la motoarele astea??? sau pur simplu cu o revizie se poate rezolva.alt lucru rar ce am mai vazut ca timpul mersului probat doar pe distanta scurta de cel mult un km ,se auzea un fluierat ce venea dinspre cutia de viteze parea un avion in curs de decolare vitezele intrau toate bine fara sa agate in vreuna din ele sau poate fi doar de la prea mult stat pana se unge iarasi bine si al treilea lucru a fost ca spatele era mai lasat ca fata ,am inteles ca ar avea suspensie autonivelanta electronica sau ceva de genu ,si cand nu functioneaza sta lesinata de cur ,barca
cam ce ar trebui sa mai verific inainte de al lua ,nu vreau sa fac greseala de al lua si dupa sa nu pot avea placerea sa profit de el
|
|
|
27-01-13, 02:22
|
#2
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 707
Member of: [DACIA]
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
Nu cunosc prea bine bmw-urile, dar problema cu relantiul si cutia le-am avut si eu la masina mea, relantiul oscila de la senzorul de turatii, care trebuia curatat, iar problema cutiei inca persista la mine si e de la faptul ca mi-a curs uleiul din cutie pe la un semering si pe la planetara si nu mi-am dat seama si apoi a inceput sa faca urat, nu am desfacut-o inca, dar daca-i verific uleiul si completez nu se mai aude nimic, dar o cutie la masina mea e 400 roni, pe cand la un M5.... ) , deci sfatul meu verifica cutia la un service profi, sa nu iti para rau.
__________________
Dacia 1310L
|
|
|
30-01-13, 16:05
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
sfatul meu este sa iei un tester dupa tine data viitoare, sunt masini rare si orice problema poate fi fatala din cauza lipsei de piese ( a nu se intelege senzori, placute de frane si alte acareturi care nu sunt greu de cumparat noi)
si daca se poate vreun fanatic in ale bmw-ului
__________________
|
|
|
30-01-13, 18:45
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 483
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
|
|
|
30-01-13, 23:28
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 900
Member of: [4Tuning International] [Opel] [Fiat] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
Quote:
Originally Posted by dragomir_tibi
|
ruginita mai mult ca sigur nu e ,sambata o sa ma intalnesc iarasi cu omu ,o sa incerc pana atunci sa fac rost si de un tester
masina in general ar fi asta
|
|
|
03-02-13, 07:23
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Jun 2012
Posts: 133
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
La modelul asta nu vezi foarte multe cu testerul, problema cu ralantiul se poate remedia printr-o simpla curatare a regulatorului de ralanti s-au prin inlocuirea unor senzori (clapeta acceleratie, axa came, arbore, temperatura etc...). Trebuie sa ai in vedere faptul ca piese de E34 gasesti pe toate drumurile dar nu de M5. Verifica cu atentie grupul, cutia si motorul de probleme evidente gen improvizatii, senzori lipsa/mufe scoase pt ca vei fi nevoit sa le cumperi noi. Zgomotul de avion poate fi de la rulmentul de la flansa cardanului, se aude doar in mers s-au si pe loc?
In general E34 e mai lasata de cur, nu cred ca M5-ul are suspensie electro-hidraulica cu self leveling, in general cele touring au. Uitete unde este luchidul de servo, daca nu are vasul are cam 0.5L, daca are este un vas mai mare.
|
|
|
03-02-13, 18:57
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: bmw e 34 M5 ,cateva intrebari
NU cred ca e un m5 , probabil un 535i sau eventual un e34 si un motor de m5 aruncat pe el ! cel mai bine e sa vii cu o serie de sasiu [ ce scrie in cartea masinii sau de pe masina ] ! Ca sa te asiguri ca motorul e in stare buna , fai un test de compresie si daca o tine ! relantiul neregulat poate fi de la senzorul lambda dus / debitmetrul sau regulatorul de relanti ! exista posibilitatea ca masina fiind statuta , piesele sa fi cedat ! verificat si senzorul de la arborele cotit si cel de la axul cu came ! Tot din cauza faptului ca masina e statuta , verifica articulatia /climatizarea , cel mai probabil va pica cat de curand ! cauciucul isi pierde din proprietati odata cu trecerea timpului ! verifica daca si rotile sunt ovalizate sau nu ! cand masina sta mult timp pe rotile ei ... se duc la vale si necesita inllcuire !
__________________
|
|
|
|
|