Quote:
Originally Posted by za_kristake
daca ai pompa de presiune si injectie cu pompe diuze, cam ce ai descris tu e pompa de inalta nu mai face destula presiune. Ca sa fi sigur incearca sa o pornesti la cald cu spray de pornire sau orice spray after shave ai pe acasa, daca pornestre cu spray e pompa, eu am patit la o scanie, dar principiul e la fel. singura solutie e inlocuirea
|
Si la rece si la cald, daca o pornesti cu spray`ul e pompa de injectie, daar, exista un dar, daca bujiile incandescente nu functioneaza, la rece n-ar trebui sa porneasca, eu am patit la fel, din 6 bujii, doar una mai functiona, si am zis ca e pompa de injectie, dimineata o porneam cu spray, si la cald tot cu spray, dupa ce am schimbat bujiile, porneste la sfert dimineata, si la cald la fel, spre surprinderea mea, am observat ca bujia se aprinde si la cald.. Teoria motorului diesel, era ca pornirea la cald se face prin compresie, nu ? Dar uite ca la TDS/TD bujiile se aprind
Eu zic ca e un lucru relativ ok, iti usureaza putin pornirea.. Singura solutie nu este neaparat inlocuirea, se poate reconditiona, nu iesi mai ieftin, dar ai garantie, asa daca cumperi una e la cineva, poate sa mearga o zi, o ora, un an, sau o luna ...
Sa incerce cum ai spus tu cu spray de pornire, dar mai intai, sa verifice bujiile alea, ca la rece ar trebui sa porneasca, indiferent de cat de varza ar fi pompa de injectie ...