Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 5

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 13-07-10, 22:14   #1
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default E39 - The Z U F

Va salut. Acum vreo 3 luni am revenit la dragostea din tinerete BMW.

Am un E39.530d, manual,2002, 193 cp, foarte ingrijita, luata de la cinev care stie ce inseamna un avion(BMW) si a avut foarte bine grija de ea.

Vine din nastere cu MPachet, suspensii Mteknic 1, jante pe 17(trecute in carte), volan M + frane complete ATE PowerMax...doar trebuie sa se opreasca..din cand in cand.

Interiorul piele crem, arata foarte bine,doar pe scaunul soferului se cunosc ceva urme de folosinta mai accentuate.

Masina,arata se prezinta foarte bine, sincer nu stiu daca ar mai avea nevoie de ceva...capitol suspensii+frane,sta foarte bine pe drum..chiar nu m-as baga sa-i schimb suspensiile..ca sa n-o stric. La jante as umbla totusi, ma tenteza o pereche de jante pe 19, sau poate 20 inchi...am vazut un E39 cu jante pe 19 si e bestial. Nu stiu cat de practice sunt pentru Romanica,dat fiind faptul ca am reusit sa le indoi si pe astea pe 17...dar pe 19....sau daca ar intra fara probleme,pe suspensiile de M?

Alte modificari, sau mai bine spus imbunatatiri ar fi de ordin estetic:Angel Eyes CCFL, Xenon in proiectoare, semnalizarile laterale albe, folie pe faruri,stopuri, eleron luneta+portbagaj.....pedale de M5+cateva detalii la interior...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	26042010349.jpg
Views:	224
Size:	804.7 KB
ID:	1567659   Click image for larger version

Name:	26042010340.jpg
Views:	177
Size:	665.5 KB
ID:	1567660   Click image for larger version

Name:	26042010364.jpg
Views:	398
Size:	711.1 KB
ID:	1567661  

Click image for larger version

Name:	26042010358.jpg
Views:	176
Size:	793.4 KB
ID:	1567662   Click image for larger version

Name:	26042010352.jpg
Views:	318
Size:	851.6 KB
ID:	1567663   Click image for larger version

Name:	26042010339.jpg
Views:	399
Size:	603.2 KB
ID:	1567664  

Click image for larger version

Name:	26042010345.jpg
Views:	781
Size:	607.7 KB
ID:	1567665   Click image for larger version

Name:	26042010342.jpg
Views:	254
Size:	622.5 KB
ID:	1567666  
juice_2407 is offline  
Old 13-07-10, 22:19   #2
quze

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,477
Default Re: E39 - The Z U F

Vezi ca n-ai pachet M, exterior
quze is offline  
Old 13-07-10, 23:10   #3
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: E39 - The Z U F

Arata foarte bine masina ! Ar merita un set de stopuri Facelift... si lasata putin mai jos . . . in schimb este bijuterie . . . Daca vrei sa dai jantele anuntama si pe mine . . . Bafta !

p.s : Pune cateva poze si cu imbunatatirile aduse ulterior !

Last edited by crysty.bobok; 13-07-10 at 23:14.
crysty.bobok is offline  
Old 14-07-10, 00:21   #4
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: E39 - The Z U F

foarte misto masina , arata intretinuta dupa cum zici....
interiorul e perfect ... la exterior ar da misto un kit M ( ma refer la bari) , stopuri alb rosu si poate niste jante .

de curiozitate , cat te-a costat un asa exemplar ??
leonard is offline  
Old 14-07-10, 01:03   #5
SAX1987
4Tuning International Member


Stage 5
 
SAX1987's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,804
Member of:
[4Tuning International]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: E39 - The Z U F

Arata bine masina !

Cred ca a avut faruri su semnal galben odata dar le'a schimbat unu din proprietarii trecuti.

Stopurile si semnalele din aripi le poti schimba cu un model alb sau fumuriu.

A, si nu are M teck 1 (nici nu exista asa ceva la E39) .
SAX1987 is offline  
Old 14-07-10, 10:33   #6
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

M teknic..m-am referit la suspensii...(am comandat bucsile de la bara stabilizatoare..si a fost foarte greu sa la identifice, din cauza suspensiei M),mi-au spus pe viitor sa tin minte ca am Mteknic 1....(cica exista si Mteknic2)

M-am gandit, la partea cu suspensiile dar si acum e foarte joasa(cat un pachet de tigari), chiar ating unele limitari de viteza

Jante da, vreau sa le schimb...am gasit unele pe 20 Bayern Multi, voi pune si niste poze.... Asa ca ale mele trebuie date,daca e cineva interesat am acelasi id si pe ym
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Vand-jante-5x120-20-B2eyern-Multi.jpg
Views:	171
Size:	64.4 KB
ID:	1568017   Click image for larger version

Name:	Vand-jante-5x120-20-Beyern-Mu3lti.jpg
Views:	382
Size:	63.7 KB
ID:	1568018  
juice_2407 is offline  
Old 14-07-10, 10:51   #7
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Am dat pe 7700E, dar masina a fost in stare foarte buna, exact cm mi-a descris-o proprietarul, si nu m-a mintit cu nimic...de 3 luni de and am masina, n-am gasit nimic rau la ea...

Ce belea am patit acum 2,3 saptamani: am prinns o seara cand a plouat foarte tare in minunatul Bucuresti(si cum bausem...),am lasat o gagica sa conduca masina(sau mai bine zis barca...) A bagat-o intr-o balta de ajungea pana sus la roti. A tras apa in motor, indoit o biela si fisurat pistonul, Le-am schimbatincoluit filtre,ulei, doar ca dupa ce a pus "un mecanic" totul la loc, masina era foarte lenesa, turbo sufla, dar nu la capacitate maxima. Am dus-o pe tester, la alt mecanic, i-a dat o eroare ceva legat de presiunea in turbo, a sters-o si a zis sa merg cu ea 2 zile, sa vad daca isi da drumul, apoi o testeaza din nou. Episodul urmator a curatat un fel de sita de la turbo, si acum se pare ca turbo sufla bine, si are si suieratul ala puternic. Masina trage 1,2,3 nu cum ar trebuie, dar nu mai e dacia1310, a4-a si a a5-a se plafoneaza, in a5-a nu trece de 3000rpm adica 160km/h.

Acum mecanicul zice ca ar putea fi infundat catalizatrul,si sa "le scoata" ca sunt 2....Din ce am citit pe net, ar putea fi si debitmetru,si un regulator de presiune pt turbo. Chiar suspectez si debitmetru, pt ca uneori cand e rece motorul mai vibreaza, si chiar de o vreme mai dinainte de incident am observat ca i-a crescut cosumul cu vreo 2l asa fara nici un motiv...

Lucru al dracului ca pe tester nu mai apare nici o eroare,asa ca trebuiesc luate prin eliminare...alti bani,alta distractie...

Chiar daca stiti,ma poate ajuta cineva cu un mecanic priceput(genul sa o auda,sau sa mearga cu ea, si sa-si dea seama care e buba), sa scpa odata de caruta asta...ca numai BMW nu mai e
juice_2407 is offline  
Old 14-07-10, 11:32   #8
bitzucv9

Stage 5
 
bitzucv9's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,109
Default Re: E39 - The Z U F

arata foarte ingrijita masina! felicitari!...sa te bucuri de ea!....jantele pe 20 sunt superbe...eu zic ca ar da foarte bine pe masina!
bitzucv9 is offline  
Old 14-07-10, 11:40   #9
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Multumesc, am avut noroc sa o gasesc asa de bine ingrijita.....dar nu prea de gagica care a vrut sa o faca salupa
juice_2407 is offline  
Old 14-07-10, 12:19   #10
JusT_SaY_BoBo
VW Driver

Stage 5
 
JusT_SaY_BoBo's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,353
Member of:
[VW]
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
Multumesc, am avut noroc sa o gasesc asa de bine ingrijita.....dar nu prea de gagica care a vrut sa o faca salupa
arata foarte bine masina!interiorul imi palce la nebunie!jantele o sa o schimbe foarte mult!mai ales ca vrei sa treci pe o dimensiunea doarte wow!
JusT_SaY_BoBo is offline  
Old 14-07-10, 15:37   #11
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: E39 - The Z U F

pacat ca s-a intamplat faza cu motorul.... cred ca o sa te usuce de bani pana o sa-i dai de cap la ce "mecanici" avem ....
leonard is offline  
Old 14-07-10, 18:55   #12
liviu tex

Stage 5
 
liviu tex's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,876
Default Re: E39 - The Z U F

[QUOTE=juice_2407;3517199]Am dat pe 7700E, dar masina a fost in stare foarte buna, exact cm mi-a descris-o proprietarul, si nu m-a mintit cu nimic...de 3 luni de and am masina, n-am gasit nimic rau la ea...

Ce belea am patit acum 2,3 saptamani: am prinns o seara cand a plouat foarte tare in minunatul Bucuresti(si cum bausem...),am lasat o gagica sa conduca masina(sau mai bine zis barca...) A bagat-o intr-o balta de ajungea pana sus la roti. A tras apa in motor, indoit o biela si fisurat pistonul, Le-am schimbatincoluit filtre,ulei, doar ca dupa ce a pus "un mecanic" totul la loc, masina era foarte lenesa, turbo sufla, dar nu la capacitate maxima. Am dus-o pe tester, la alt mecanic, i-a dat o eroare ceva legat de presiunea in turbo, a sters-o si a zis sa merg cu ea 2 zile, sa vad daca isi da drumul, apoi o testeaza din nou. Episodul urmator a curatat un fel de sita de la turbo, si acum se pare ca turbo sufla bine, si are si suieratul ala puternic. Masina trage 1,2,3 nu cum ar trebuie, dar nu mai e dacia1310, a4-a si a a5-a se plafoneaza, in a5-a nu trece de 3000rpm adica 160km/h.

Acum mecanicul zice ca ar putea fi infundat catalizatrul,si sa "le scoata" ca sunt 2....Din ce am citit pe net, ar putea fi si debitmetru,si un regulator de presiune pt turbo. Chiar suspectez si debitmetru, pt ca uneori cand e rece motorul mai vibreaza, si chiar de o vreme mai dinainte de incident am observat ca i-a crescut cosumul cu vreo 2l asa fara nici un motiv...

Lucru al dracului ca pe tester nu mai apare nici o eroare,asa ca trebuiesc luate prin eliminare...alti bani,alta distractie...

Chiar daca stiti,ma poate ajuta cineva cu un mecanic priceput(genul sa o auda,sau sa mearga cu ea, si sa-si dea seama care e buba), sa scpa odata de caruta asta...ca numai BMW nu mai e[/QUO
vezi sa n-ai condens la calculator! verifica si acolo! mie mi sa intamplat!
liviu tex is offline  
Old 19-07-10, 21:45   #13
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Astazi am fost din nou la mecanic. Mi-a scos catalizatoarele, nu erau chiar infundate..dar nici mult nu mai aveau dupa cum aratau. Apoi a demontat turbina, geometria functioneaza, desfacut turbina si curatat-o, si aici a gasit depuneri foarte mari de funingine, nu stiu daca se poate chiar sa ajunga la un stadiu sa blocheze turbina, sau sa nu mai deschida total.

Dupa ce a pus totul la loc, pune din nou testerul si ii da eroare regulator presiune turbo. Ce s-a intamplat, a sters eroarea, si am plecat cu masina...la inceput chiar m-am speriat in cel tragea..dar dupa cativa km, a murit,parca nu mai intra turbo, de m-am intors acasa la fel cum am plecat cu ea....

Aceasta eroare, a mai aparut si acum vreo 2 saptamani, dar am zis sa merg si daca reapare, intervin. Se pare ca asta mi-a ramas ultima varianta de a incerca...
juice_2407 is offline  
Old 19-07-10, 21:52   #14
liviu tex

Stage 5
 
liviu tex's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,876
Default Re: E39 - The Z U F

Quote:
Originally Posted by juice_2407 View Post
Astazi am fost din nou la mecanic. Mi-a scos catalizatoarele, nu erau chiar infundate..dar nici mult nu mai aveau dupa cum aratau. Apoi a demontat turbina, geometria functioneaza, desfacut turbina si curatat-o, si aici a gasit depuneri foarte mari de funingine, nu stiu daca se poate chiar sa ajunga la un stadiu sa blocheze turbina, sau sa nu mai deschida total.

Dupa ce a pus totul la loc, pune din nou testerul si ii da eroare regulator presiune turbo. Ce s-a intamplat, a sters eroarea, si am plecat cu masina...la inceput chiar m-am speriat in cel tragea..dar dupa cativa km, a murit,parca nu mai intra turbo, de m-am intors acasa la fel cum am plecat cu ea....

Aceasta eroare, a mai aparut si acum vreo 2 saptamani, dar am zis sa merg si daca reapare, intervin. Se pare ca asta mi-a ramas ultima varianta de a incerca...
uita-te prietenee si la calculator sa nu aiba condens,apa ceva ca nu te costa nimic!! eu n-am mari cunostinte de mecanica dar ti-am dat doar o parere!
liviu tex is offline  
Old 19-07-10, 21:56   #15
juice_2407

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 86
Default Re: E39 - The Z U F

Multumesc.Ma voi uita si dupa chestia asta, dar din cate stiu eu calculatorul e inchis etans, nu ar trebui sa aiba nici o problema nici peste 30 de ani...
juice_2407 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -