Clubul THE OTHERS a hotarat sa va prezinte cel mai ambitios proiect al clubului........... dupa parerea NOASTRA si cea mai rapida masina din Romania incepand cu primavara lui 2010. Avem ca target de putere pentru acest proiect - 1000 cp.........multi dintre voi ati vazut masina....mai multi dintre voi ati auzit vorbindu-se despre aceasta masina....parerea noastra este ca lucrarea asta este cel mai indraznet proiect de pana acum din Romania......Acest m5 e34 s38b36 turbo apartine userului 4 tuning:GOLLUM_
STAGE 1 - 2008 - 2009
Modificari efectuate de catre Luca Motorsport la partea mecanica, transmisie si caroserie:
•Motor BMW M5 E34 (S38B36)
•Pistoane cu acoperire de ceramica si teflon (comanda custom pentru Luca Motorsport by Ross Racing Piston)
•Biele L1HR (comanda custom pentru Luca Motorsport by Crower Co.)
•Vibrochen fabricat in technologia Billet Crank (comanda custom pentru Luca Motorsport by Crower Co. )
•Axe cu came design pentru motor turbo (comanda custom pentru Luca Motorsport by Crower Co.)
•Supape admisie si evacuare din aliaj special - motor turbo ( Inconel 714 comanda custom pentru Luca Motorsport by Ferrea)
•Arcuri pentru supape tip racing ( 100 Nm / supapa ) comanda custom pentru Luca Motorsport by Ferrea
•Sistem ungere ulei cu pompa externa / baie uscata / pompa cu 5 etaje - de tip Nascar racing (comanda custom pentru Luca Motorsport by FWRC)
•Turbina Garrett GT 45- Diesel cu westgate extern / galerie evacuare si traseu evacuare custom ( executie by Luca Motorsport)
•Sistem racire cu apa - pompa de apa mecanica externa / debit marit tip Nascar (comanda custom pentru Luca Motorsport by Mezierre)
•Punte fata/spate ( custom by Luca Motorsport)
•Sistem de franare cu discuri ventilate Fi 360 mm
•Kit ambreiaj Triplu Disc (comanda custom pentru Luca Motorsport by Tilton) / Volanta custom executie Luca Motorsport
•Transmisie - cutie de viteze manuala 5 trepte by Tremec (custom by Luca Motorsport)
•Grup diferential autoblocant by Quaife UK
•Cardan si planetare custom (proiectare si executie by Luca Motorsport)
•Sistem amortizoare si flanse (executie si adapatare custom by Luca Motorsport)
Electronica control motor :
•Vi-pec V88 - Full Stand Alone ECU ( software management motor by Luca Motorsport - dealer in Romania al produselor VI-PEC / vi-pec . com )
•Aprindere electronica individuala cu bobina pe fiecare cilindru
Monitorizare parametri functionare externi pentru:
•Temperatura gazelor de evacuare / individual pe fiecare cilindru
•Presiune ulei motor / presiune rampa combustibil
•Temperatura ulei - Motor / Transmisie / Diferential
•Amestecul Aer / Benzina
•Boost / RPM
Target initial putere motor : 1 000 Cp
Performanta atinsa toamna 2009 : 505 cp la roata
Stage 2 - deja in lucru ...........