24-07-11, 17:44
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,001
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Unde sa o mai coboare de jantele alea asa mari?
No offence, dar ce este peste 16'' este prea mare pentru urs si deja o dai in tractor..uite ce urat arata din spate
15'' sunt putin cam mici, dar merg daca sunt f late iar 16'' is the best la urs ..parerea mea si a multora cu care am mai vorbit
|
roti pe 16 9j cu et15 stie toata lumea sa puna pe urs...si dupa sa il coboare..merge coborata si cu 17 linistit...cine stie cunoaste ...gume trase cat se poate de mult...roluit aripi..etc..chiar sunt destui ursi la noi cu 10j r17 pe spate..si coborati bine!...
__________________
|
|
|
24-07-11, 19:31
|
#107
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Calin_CGM
roti pe 16 9j cu et15 stie toata lumea sa puna pe urs...si dupa sa il coboare..merge coborata si cu 17 linistit...cine stie cunoaste ...gume trase cat se poate de mult...roluit aripi..etc..chiar sunt destui ursi la noi cu 10j r17 pe spate..si coborati bine!...
|
asta cu aripile chiar nu e problema la el, pe fata are arc -60 taiat din el, pe spate a incercat si cu susp reglabila, arc-75, si tot nu coboara.... poate ii dai tu o idee....
|
|
|
24-07-11, 19:51
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,467
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Unde sa o mai coboare de jantele alea asa mari?
|
Poti sa o cobori foarte mult, nu conteaza ca ai roti pe 17 sau 16
catalin: Ce gume ai acum pe jante?
|
|
|
24-07-11, 19:59
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Calin_CGM
roti pe 16 9j cu et15 stie toata lumea sa puna pe urs...si dupa sa il coboare..merge coborata si cu 17 linistit...cine stie cunoaste ...gume trase cat se poate de mult...roluit aripi..etc..chiar sunt destui ursi la noi cu 10j r17 pe spate..si coborati bine!...
|
Am vazut si ursi cu jante pe 18'' (a lui BEU), care erau coborati, insa ceva venea putin fortat..
Eu ma refeream ca sa cobori un E30 fara sa-i modifici pasajele si sa arate natural, ca si cum ar fi de acolo..si cu jante de 17'' sau peste 17'' nu mi se mai pare sa existe acel echilibru intre roti si dimensiunea caroseriei de unde nici coborarea nu se mai poate face natural...sper sa ma fi facut inteles..este o chestie de proportionalitate care este mereu cheia unui aspect reusit
|
|
|
24-07-11, 20:42
|
#110
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Am vazut si ursi cu jante pe 18'' (a lui BEU), care erau coborati, insa ceva venea putin fortat..
Eu ma refeream ca sa cobori un E30 fara sa-i modifici pasajele si sa arate natural, ca si cum ar fi de acolo..si cu jante de 17'' sau peste 17'' nu mi se mai pare sa existe acel echilibru intre roti si dimensiunea caroseriei de unde nici coborarea nu se mai poate face natural...sper sa ma fi facut inteles..este o chestie de proportionalitate care este mereu cheia unui aspect reusit
|
ce treaba are daca rotile sunt pe 16-17-18" cu atinsu in aripi? poate sa iti atinga in aripi si cu jante pe 14 daca ai et aiurea....
225/45/17 are anvelopele... si nu din anvelope este problema, de curand a schimbat si jambele fata (goase) si puntea spate cu discuri.... deci?
|
|
|
24-07-11, 22:00
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,467
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
225/45/17 are anvelopele... si nu din anvelope este problema,
|
Nu e numai din anvelope, dar au si ele vina. Sa puna cu talon pe 40
|
|
|
24-07-11, 22:41
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,001
|
Re: E30 - Old School
@Nastase Bogdan
intr-adevar 18 e cam mult...
nu vreau sa par arogant..dar 16 am tot avut pe ursi...
tocmai asta e provocarea...masina joasa cu roti mari..fara a taia din aripi sau nu mai stiu eu ce..
din punctul meu de vedere 17 e exact ce trebuie pe urs pt a arata bine..
vezi exemple
@burnout_bmw
o idee nu stiu sa dau exact pt el pt a fi mai jos...fiindca la el mai difera si pasajele la aripi..masina fiind modelul vechi...conteaza foarte mult et-ul jantei..marimea cauciucurilor..etc..
.dar pot sa zic de ce m-am lovit eu...initial am cumparat o suspensie reglabila JOM..(din cate stiu la fel are si el..sau avea)...eu nu am fost deloc multumit...nu reuseam nicicum sa cobor si eu spatele deajuns....iar tinuta de drum deloc buna fata de suspensia fixa pe care o aveam inainte...dupa care am trecut la koni reglabila...doar pe fata..iar pe spate am cumparat doar telescoape koni...si arcuri foarte scurte de pe un alt model de bmw
acum am 8.5j pe fata cu 205.40.17 si 10j spate cu 215.40.17.. iar masina pot sa spun ca sta jos..singura problema la mine ar mai fi roluitul aripilor spate deoarece imi freaca in cauciuc..
Last edited by Calin_CGM; 24-07-11 at 22:56.
|
|
|
25-07-11, 14:08
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
Pe spate am 225/45/17 acum, janta fiind de 9.5j, dar inainte am avut 215/40/17,pe janta de 8j si stateau cam la fel. Am incercat cu suspensia mai multe variante, cu cauciucuri diferite dimensiuni, pozitia cauciucului fata de aripa este cam aceeasi. urmatoarea varianta este sa incerc cu arcuri de la alta masina.
Diferenta intre diametrul unui cauciuc 225/45/17 si 225/40/17 este de 2.2cm, adica 1 cm raportat la garda la sol-zic ca nu e diferenta mare
Oricum, masina asta nu vrea deloc sa fie joasa: arcurile sunt de la Mouse, le-am vazut pe masina inainte sa le iau, le-am pus la mine, venea masina f ridicata-diferenta era ca pe masina lui mouse era un motor de 2.5, iar eu aveam 1.8. Am taiat cam o spira si jumatate, si venea masina cam cum vine acum. Am schimbat motorul, am pus tot 2.5, nu a coborat de fata nici macar 5mm, burnout_bmw poate confirma, ca era de fata. Intre timp am schimbat si jambele, si amortizoarele, dar nu vrea sa coboare.
Pe spate aceeasi problema, am incercat mai multe arcuri, dar nu vrea deloc sa coboare- cea mai joasa suspensie a fost cea de la JOM-ei zic ca coboara parca -90-am scos si tampoanele de cauciuc de pe arc, am scos inclusiv sistemul de reglare pe inaltime a arcului, si statea la fel cum sta acum.
@Nastase Bogdan:Unde sa o mai coboare de jantele alea asa mari?
No offence, dar ce este peste 16'' este prea mare pentru urs si deja o dai in tractor..uite ce urat arata din spate
15'' sunt putin cam mici, dar merg daca sunt f late iar 16'' is the best la urs ..parerea mea si a multora cu care am mai vorbit
eu nu urmaresc sa am un urs sa arate sport, ci un urs old-school, de aceea si pastrez barele de metal
atasez prima poza cu o masina super-nu asa ceva urmaresc-as vrea sa il fac ca pe cel portocaliu, doar ca mai lasatputin de spate, si cu jante mai inguste, si fara sa modific liniile masinii-e un model, o idee, nu vreau sa il copiez. Asa imi place mie, si in primul rand il fac sa imi placa mie, nu ma voi supara niciodata daca unora nu le place
|
|
|
17-04-14, 12:11
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
Am revenit!!
Ursul a intrat anul trecut in reparatii capitale, tinichigerie, ceara, antifoane, izolat interior termic, fonic, si acum, important pentru mine, am asezat noul motor la locul lui. Urmeaza un lung sir de operatiuni, care nu stiu cand se va termina.
|
|
|
17-04-14, 12:21
|
#115
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 630
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by catalin_marin00
Am revenit!!
Ursul a intrat anul trecut in reparatii capitale, tinichigerie, ceara, antifoane, izolat interior termic, fonic, si acum, important pentru mine, am asezat noul motor la locul lui. Urmeaza un lung sir de operatiuni, care nu stiu cand se va termina.
|
Motorul e un M57?
|
|
|
17-04-14, 12:34
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
exact, m57d30, de pe e39, 190cp
|
|
|
24-04-14, 12:53
|
#117
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 630
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by catalin_marin00
exact, m57d30, de pe e39, 190cp
|
Poate 193 cp si cel mai important 401 Nm . Cred ca va fi super tare, eu nu stiu sa mai fie vreun urs cu motorul asta pe la noi.
Ce cutie ii pui? Ar fi ceva sa fie automata.
__________________
|
|
|
24-04-14, 15:47
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 443
|
Re: E30 - Old School
Quote:
Originally Posted by XAVIER
Poate 193 cp si cel mai important 401 Nm . Cred ca va fi super tare, eu nu stiu sa mai fie vreun urs cu motorul asta pe la noi.
Ce cutie ii pui? Ar fi ceva sa fie automata.
|
mai este un urs in botosani cu 3.0 diesel. bafta cu proiectul.
|
|
|
24-04-14, 16:38
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
eu nu stiam sa mai fie altul in tara. ai ceva date despre el, pt ca as vrea sa vb cu proprietarul, m-ar ajuta orice informatie, culoare, nr inmatriculare, orice.
Cutia e manuala, zf, tot de pe e39, 530d, sunt niste cutii f rezistente, destul de lunga, nu stiu exact cum se va impaca cu grupul, dar vom vedea.
|
|
|
01-10-14, 20:16
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 605
|
Re: E30 - Old School
|
|
|
|
|