08-12-09, 12:51
|
#31
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Heheee si iata ca sezonul cabrioletelor s-a inchis!
Acum, sta in parcare cu prelata pe dansa asteptand venirea primaverii...
Last edited by Sorin Golf 3 cabrio; 08-12-09 at 12:57.
|
|
|
03-09-10, 09:02
|
#32
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Cateva poze cu jantele de "rezerva" pe 18 Alutech Germania, 7,5J x 18 ET 37
|
|
|
10-09-10, 08:53
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 497
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Sorineee...ma simt nevoit sa iti scriu si eu aici, pentru ca ti am gasit topicu asta... acest e46 este o bijuterie si mai ales cum ai tu grija de ea; cred ca este una din putinele masini care au beneficiaza de atata atentie, asta datorita proprietarului. Este mai mult decat o placere sa mergi cu ea...
...ca sa te bine dispun un pic...iti atasez o poza cu "bijuu" aici... sper sa iti placa si sa nu te superi...
__________________
---love 4 vw---
|
|
|
08-11-10, 19:55
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Poze noi cu hainutza de iarna...
|
|
|
08-11-10, 20:35
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 639
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Asa da! Sa te bucuri fericit de ea si pe vreme rea! Numai bine!
|
|
|
09-11-10, 08:02
|
#36
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Multumesc frumos P A K E , numai bine si tie !
|
|
|
09-11-10, 15:31
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
mai jos...si e perfecta
|
|
|
09-11-10, 15:37
|
#38
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 192
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Ce bine ii sta cu hainuta de iarna !
|
|
|
20-11-10, 20:44
|
#39
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Noile arcuri originale M3 e46 ce vor utila cat de curand posibil autoturismul....
|
|
|
20-11-10, 20:55
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport] [Echipa de sprijin] [4Rally]
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
pot sa te intreb de ce ti-ai luat arcuri de m3 ? ca ele au fost gandite pentru greutatea unui m3, in primul rand pe fata o sa se vada cel mai mult diferenta, motorul de m3 > 2.0 si o sa stea prea ridicata
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
|
|
|
20-11-10, 21:16
|
#41
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Diferenta de greutate intre cele 2 autoturisme este de fix 25 kg
Am ales aceasta varianta fiind probabil cea mai eficienta si bine gandita de catre fabricant oferind confort si sportivitate in acelasi timp!
Last edited by Sorin Golf 3 cabrio; 20-11-10 at 21:18.
|
|
|
20-11-10, 22:31
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,153
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Quote:
Originally Posted by Sorin Golf 3 cabrio
Diferenta de greutate intre cele 2 autoturisme este de fix 25 kg
Am ales aceasta varianta fiind probabil cea mai eficienta si bine gandita de catre fabricant oferind confort si sportivitate in acelasi timp!
|
Imi pare rau dar te contrazic, cea mai buna solutie pentru tine gandita de catre fabricant pentru masina ta, ar fi fost suspensia completa M-Sport, si in nici un caz doar arcurile de m3.
Tu vei pune arcuri de M3, pe amortizoare comfort... arcurile de m3 (chiar daca masina ta cantareste la fel ca un M) au un spring rate foarte mare... iar amortizoarele comfort nu vor ajuta deloc ecuatia... Masina ta o sa fie extraordinar de rigida... si de bouncy, si vei pierde foarte mult din dinamica masinii pe viraje datorita acestui lucru.
Nu zic nu, felicitari, sa le stapanesti sanatos... dar nu este varianta corespunzatoare pentru ceea ce doresti tu.
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed
|
|
|
21-11-10, 07:37
|
#43
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 2,173
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Suspensie M-pachet am si nu sunt foarte incantat de ea! Ajuta intr-adevar fata de una normala dar nu suficient cat vreau eu...
Unde ai vazut tu ca voi pune arcurile de M3 pe amortizoarele normale? Daca era asa simplu pana acum erau clar deja puse pe masina dar....arcurile fata de M3 NU se "pupa" cu flansele si automat cu amortizoarele normale ..... pur si simplu nu se pot monta decat cu: amortizor, aparatoare praf, bucsa protectie, flansa, taler si rulment + alte maruntisuri toate originale M3
Last edited by Sorin Golf 3 cabrio; 21-11-10 at 07:43.
|
|
|
21-11-10, 12:05
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Quote:
Originally Posted by Sorin Golf 3 cabrio
Suspensie M-pachet am si nu sunt foarte incantat de ea! Ajuta intr-adevar fata de una normala dar nu suficient cat vreau eu...
Unde ai vazut tu ca voi pune arcurile de M3 pe amortizoarele normale? Daca era asa simplu pana acum erau clar deja puse pe masina dar....arcurile fata de M3 NU se "pupa" cu flansele si automat cu amortizoarele normale ..... pur si simplu nu se pot monta decat cu: amortizor, aparatoare praf, bucsa protectie, flansa, taler si rulment + alte maruntisuri toate originale M3
|
sau poti da suspensia ta jos ...te duc eu la un nene in comuna rosu ...iti tai arcul,iti intareste amortizorul la duritate drift ,scurteaza tija !!! ...si crede-ma ai garantie 2 ani !!! ..si o suspensie care este la fel de stabila ca una de 1000 d euro ....doar ca nu este reglabila ..
eu asa am avut pe 2 masini..si crede-ma aproape toti tovarasii mei au apelat la nenea Codescu ...deci daca esti interesat de "Tranteala pe bani putini si calitate net superioara" (HAI ,KNS,TRAIAN,DOBRE,CALIN,) TOTI AU SUSPENSIILE PENTRU MASINILE DE DRIFT FACUTE LA EL !!!
DA-MI UN PM..SI TE AJUT !!!
Last edited by Marian_nebunu; 21-11-10 at 12:10.
|
|
|
21-11-10, 12:50
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 639
|
Re: E46 - 320 ci CABRIO (2002)
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
sau poti da suspensia ta jos ...te duc eu la un nene in comuna rosu ...iti tai arcul,iti intareste amortizorul la duritate drift ,scurteaza tija !!! ...si crede-ma ai garantie 2 ani !!! ..si o suspensie care este la fel de stabila ca una de 1000 d euro ....doar ca nu este reglabila ..
eu asa am avut pe 2 masini..si crede-ma aproape toti tovarasii mei au apelat la nenea Codescu ...deci daca esti interesat de "Tranteala pe bani putini si calitate net superioara" (HAI ,KNS,TRAIAN,DOBRE,CALIN,) TOTI AU SUSPENSIILE PENTRU MASINILE DE DRIFT FACUTE LA EL !!!
DA-MI UN PM..SI TE AJUT !!!
|
Ce spui tu Mareane e lucrare pt anumite aplicatii gen drift, si alte chestii la care masina asta nu se preteaza. Pacat ca vii cu idei de 2 lei, auzi arcuri taiate... Vai de tine...
|
|
|
|
|