Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Scuterul meu

Reply
 
Thread Tools
Old 07-06-13, 14:26   #46
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Eventual ai putea sa il pui pe cric si sa il lasi sa mearga cu relantiul setat suficient de mare incat sa se invarta roata. Eu zic ca e cam acelasi lucru.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 16:55   #47
dru_darius

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 65
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Eventual ai putea sa il pui pe cric si sa il lasi sa mearga cu relantiul setat suficient de mare incat sa se invarta roata. Eu zic ca e cam acelasi lucru.
Numa mecanici avem pe site...
Domnule eHM, ce ai spus tu cu suspendatul motorului pe ceva, si lasat sa mearga in voie, ii cea mai mare prostie.
In primu rand, motorul are nevoie de racire, daca te plimbi cu el, iti bate vantul in radiator, si iti raceste lichidul, stand pe loc nu are cum sa raceasca lichidul, deci supra-incalzesti motoru=arderea garniturei de chiuloasa.
In al doilea rand, motorul trebuie sa fie in sarcina, nu doar ca se invarte pistonul in el, dar are nevoie si de ceva sa impinga, el fiind suspendat nu depune nici un efort, ca si ai spune unui alpinist, sa se urce in pom ca ii la fel ca pe munte, asa o fi?
dru_darius is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 18:17   #48
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by dru_darius View Post
Numa mecanici avem pe site...
Domnule eHM, ce ai spus tu cu suspendatul motorului pe ceva, si lasat sa mearga in voie, ii cea mai mare prostie.
In primu rand, motorul are nevoie de racire, daca te plimbi cu el, iti bate vantul in radiator, si iti raceste lichidul, stand pe loc nu are cum sa raceasca lichidul, deci supra-incalzesti motoru=arderea garniturei de chiuloasa.
In al doilea rand, motorul trebuie sa fie in sarcina, nu doar ca se invarte pistonul in el, dar are nevoie si de ceva sa impinga, el fiind suspendat nu depune nici un efort, ca si ai spune unui alpinist, sa se urce in pom ca ii la fel ca pe munte, asa o fi?
Domnule Durdraius (am scris intentionat asa), in primul rand nu am zis ca sunt mecanic si am zis clar ca e doar o parere. Citeste tot, daca tot te-a trimis maica-ta la scoala de stii sa citesti. Ca vad ca la scris oricum nu te descurci.
In al doilea rand motorul oricum are racire, ca doar pentru asta ai pompa de apa care face sa circule apa prin motor / radiator. Daca te plimbi cu el iti bate vantul in radiator, intr-adevar, si raceste lichidul si asa mai departe, dar daca il lasi pe loc nici nu e nevoie sa iti bata vantul pentru ca motorul nu se incalzeste atat de tare incat sa ai nevoie de super-mega-racire. Arderea garniturii de chiulasa e in capul tau.
In al treilea rand, motorul nu trebuie neaparat sa fie in sarcina, motorul trebuie sa se invarta! Nu conteaza daca se invarte greu sau se invarte usor, important e doar sa se invarta!

Din nou, pentru cei mai grei de cap (cum e colegul Durdraius), nu spun neaparat ca asa trebuie facut, e doar o opinie! Doar ca argumentele colegului Durdraius sunt gresite.
P.S.: Eu am facut chestia asta la un Aprilia SR racit cu apa, l-am lasat 4 (patru) ore pornit fara sa mearga in sarcina dupa ce i-am schimbat setul si dupa asta a mai functionat inca ~6.000 km (in care am tras de el destul) dupa care l-am vandut si nu stiu ce s-a intamplat cu el.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 18:53   #49
dru_darius

Stage 2
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 65
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Domnule Durdraius (am scris intentionat asa), in primul rand nu am zis ca sunt mecanic si am zis clar ca e doar o parere. Citeste tot, daca tot te-a trimis maica-ta la scoala de stii sa citesti. Ca vad ca la scris oricum nu te descurci.
In al doilea rand motorul oricum are racire, ca doar pentru asta ai pompa de apa care face sa circule apa prin motor / radiator. Daca te plimbi cu el iti bate vantul in radiator, intr-adevar, si raceste lichidul si asa mai departe, dar daca il lasi pe loc nici nu e nevoie sa iti bata vantul pentru ca motorul nu se incalzeste atat de tare incat sa ai nevoie de super-mega-racire. Arderea garniturii de chiulasa e in capul tau.
In al treilea rand, motorul nu trebuie neaparat sa fie in sarcina, motorul trebuie sa se invarta! Nu conteaza daca se invarte greu sau se invarte usor, important e doar sa se invarta!

Din nou, pentru cei mai grei de cap (cum e colegul Durdraius), nu spun neaparat ca asa trebuie facut, e doar o opinie! Doar ca argumentele colegului Durdraius sunt gresite.
P.S.: Eu am facut chestia asta la un Aprilia SR racit cu apa, l-am lasat 4 (patru) ore pornit fara sa mearga in sarcina dupa ce i-am schimbat setul si dupa asta a mai functionat inca ~6.000 km (in care am tras de el destul) dupa care l-am vandut si nu stiu ce s-a intamplat cu el.
Bun, vrei sa facem un pariu?
Convigem fiecare un amic sa ii schimbam setul, si facem rodajul fiecare cum crede el, si dupa ce terminam rodajul, verificam segmenti, si cilindru, cine setul cel mai bun castiga pariul.
Pun la bataie 200 Euro, de acord?
P.S. User-ul meu ii dru_darius, si nu o sa ma iau de ''maica-ta'' ca nu te-a dus la oftamolog.
dru_darius is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 19:11   #50
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Si userul meu e eMH si nu o sa ma iau de maica-ta ca nu s-a tinut de tine sa inveti citire.
Eu nu am pe cine sa conving sa schimb setul pentru ca eu nu sunt mecanicul nimanui si tot ce am invatat am invatat pe agregatele mele, eu nu fac teste pe motoretele prietenilor.
Daca ai fi stiut care e de fapt rolul unui rodaj ai fi tacut din gura. Eu stiu si tocmai de aia cred ca ar fi mai bine sa nu iti mai raspund, din respect pentru omul care a deschis topicul si care probabil nu e interesat de discutia noastra.

P.S.: Doar o idee, poate ti se aprinde lumina: Daca scuterul era nou atunci era mai bine sa faca rodajul in mers pentru a folosi si transmisia si toate angrenajele. Altfel nu e nicio diferenta intre rodajul unui motor care sta pe loc si rodajul unui motor care "circula". Asta e parerea mea.

Sa ai o seara frumoasa!
eMH is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 22:28   #51
BOGDAN_UWW

Stage 5
 
BOGDAN_UWW's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Eu stiu si tocmai de aia cred ca ar fi mai bine sa nu iti mai raspund, din respect pentru omul care a deschis topicul si care probabil nu e interesat de discutia noastra.


Sa ai o seara frumoasa!
Vorbiti linistiti dragi colegi
rodajul il fac si si...adica il las si sa mearga in gol...dar si fac ture cu el...azi a fost prima zi de rodaj....ce ma mananca sa ii dau in gura...dar nu pot
__________________
Dacia 1610 loading....
my scoot....Yamaha Aerox
BMW e46 320
DACIA Motorsport Arad Member

Nu`ti pune mintea cu prostul! Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!


SST 06 aka shoby13 -MM de Tepar !
BOGDAN_UWW is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 10:58   #52
F12 b00sT

Stage 3
 
F12 b00sT's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 133
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Si userul meu e eMH si nu o sa ma iau de maica-ta ca nu s-a tinut de tine sa inveti citire.
Eu nu am pe cine sa conving sa schimb setul pentru ca eu nu sunt mecanicul nimanui si tot ce am invatat am invatat pe agregatele mele, eu nu fac teste pe motoretele prietenilor.
Daca ai fi stiut care e de fapt rolul unui rodaj ai fi tacut din gura. Eu stiu si tocmai de aia cred ca ar fi mai bine sa nu iti mai raspund, din respect pentru omul care a deschis topicul si care probabil nu e interesat de discutia noastra.

P.S.: Doar o idee, poate ti se aprinde lumina: Daca scuterul era nou atunci era mai bine sa faca rodajul in mers pentru a folosi si transmisia si toate angrenajele. Altfel nu e nicio diferenta intre rodajul unui motor care sta pe loc si rodajul unui motor care "circula". Asta e parerea mea.

Sa ai o seara frumoasa!

Rodajul e cand se aseaza setul , se "obisnuiesc" segmentii cu pistonul si cilindrul , poate merge si in GOL . Ai dreptate .
F12 b00sT is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 11:37   #53
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Stiu asta. Mai ales ca e motor in 2 timpi. Daca era in 4 timpi si era cu pompa de ulei as fi zis ca nu are presiunea prea mare la ulei cand functioneaza in gol si atunci ar fi fost recomandat sa mearga in sarcina pentru o presiune a uleiului optima. Dar atata timp cat e in 2 timpi exista 2 variante: Are rezervor separat si atunci uleiul picura strict in functie de turatia motorului sau pune uleiul in benzina si atunci se intampla exact acelasi lucru.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 17-06-13, 00:11   #54
BOGDAN_UWW

Stage 5
 
BOGDAN_UWW's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

am cam terminat cu rodajul...zilele astea i-am dat blana pe autostrada care se face acum pe aici prin vest . cu un prieten pe motor...merge foarte bine...relantiu stabil...la cald e mai mic relantiul...la rece e ok

are vlaga...

In curand : Ambreaj polini montat , Carburator 17.5 , grup malossi fuga...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_4378.jpg
Views:	95
Size:	583.5 KB
ID:	2799417   Click image for larger version

Name:	IMG_4394.jpg
Views:	86
Size:	838.0 KB
ID:	2799418  
BOGDAN_UWW is offline   Reply With Quote
Old 17-06-13, 03:30   #55
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Foarte bine, dar nu ne spui si cat a mers?
eMH is offline   Reply With Quote
Old 18-06-13, 19:30   #56
F12 b00sT

Stage 3
 
F12 b00sT's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 133
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Foarte bine, dar nu ne spui si cat a mers?
Uite ca iti spun eu : 90 km/h .. Vrei sa ti-o dovedesc ? Ok ..

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

Daca nu merge cel de pe fb .. uitati acesta : <iframe src="https://www.facebook.com/video/embed?video_id=575364749176565" width="320" height="240" frameborder="0"></iframe>
F12 b00sT is offline   Reply With Quote
Old 18-06-13, 20:59   #57
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Nu era vorba de dovada, era doar o curiozitate.
Foarte bine, spor cu el si asfalt curat, ca pana la urma si pe ploaie ii fain.
P.S.: Dar de ce nu purtati voi casti?

Last edited by eMH; 18-06-13 at 21:02.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 18-06-13, 22:48   #58
BOGDAN_UWW

Stage 5
 
BOGDAN_UWW's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Nu era vorba de dovada, era doar o curiozitate.
Foarte bine, spor cu el si asfalt curat, ca pana la urma si pe ploaie ii fain.
P.S.: Dar de ce nu purtati voi casti?
Multumesc frumos..undeva la 90 merge...ma gandeam sa modific in curand setul de 49...gen...sa maresc gaura de la evacuare...sa fie perfect rotunda nu pe jumate cum e la seturile de 49....sa pun un carb de 17.5 , un variator malossi...ambreaj polini....si atunci sper ca se vor vedea performante...

casca nu o port pe acolo....nu e politie pe unde am fost eu....cand am venit mai spre seara chiar am avut nevoie de casca...o gramada insecte am luat cu fruntea si ochii ) in rest nu suport sa port casca... stiu ca e pentru siguranta mea dar na...
BOGDAN_UWW is offline   Reply With Quote
Old 19-06-13, 07:36   #59
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by BOGDAN_UWW View Post
Multumesc frumos..undeva la 90 merge...ma gandeam sa modific in curand setul de 49...gen...sa maresc gaura de la evacuare...sa fie perfect rotunda nu pe jumate cum e la seturile de 49....sa pun un carb de 17.5 , un variator malossi...ambreaj polini....si atunci sper ca se vor vedea performante...

casca nu o port pe acolo....nu e politie pe unde am fost eu....cand am venit mai spre seara chiar am avut nevoie de casca...o gramada insecte am luat cu fruntea si ochii ) in rest nu suport sa port casca... stiu ca e pentru siguranta mea dar na...
Daca ii faci chestia cu evacuarea vezi sa ai grija, ca la motoarele in 2 timpi e foarte importanta evacuarea! Daca pui o evacuare prea mare poate sa nu mai traga deloc.
De casca la fel spuneam si eu, pana cand am plecat de la un prieten si am cazut intr-o curba. Foarte banala curba, am luat-o de sute de ori, dar atunci am cazut. Intamplator am avut si casca (chiar a fost o intamplare) si am simtit cum am dat de cateva ori cu capul de pamant.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 26-06-13, 23:10   #60
BOGDAN_UWW

Stage 5
 
BOGDAN_UWW's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
Default Re: [My Scoot] Malagutti f12

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Daca ii faci chestia cu evacuarea vezi sa ai grija, ca la motoarele in 2 timpi e foarte importanta evacuarea! Daca pui o evacuare prea mare poate sa nu mai traga deloc.
De casca la fel spuneam si eu, pana cand am plecat de la un prieten si am cazut intr-o curba. Foarte banala curba, am luat-o de sute de ori, dar atunci am cazut. Intamplator am avut si casca (chiar a fost o intamplare) si am simtit cum am dat de cateva ori cu capul de pamant.
m-am razgandit
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0408.jpg
Views:	75
Size:	475.0 KB
ID:	2806420  
BOGDAN_UWW is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -