Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 20-11-14, 12:32   #5371
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
dacia si lupo este foarte buna,dar presupun ca aici nu vor fi atinse viteze asa mari
Abia daca lipeste 200 km la ora , astea sunt viteze stradale , nu de circuite , de aia nu accept aceste doua tipuri de masini pe circuit , care se numeste de VITEZA ,, nu de plimbare pe el
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 15:11   #5372
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Deci, atentie: numai turisme! Fara masini de formula.
Cam imposibila o competitie formula la noi, avand in vedere ca la noi sunt doar doua, dintre care doar una participa regulat la Coasta ...

Last edited by DanSGH; 20-11-14 at 15:17.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 15:16   #5373
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Multumesc Dan...anumite portiuni seamana cu Hungaroring pe care am mers si eu si Tibi, ceea ce inseamna ca o masina cu rapoarte scurte castiga pe 80% din circuit si pierde pe linia dreapta 20%...avantaj cutia scurta...oricum imi place configuratia...este de mana 80% ca pe linie dreapta oricine stie sa mearga
Cu placere!

Am o curiozitate personala, cam de ce buget aveai nevoie ca sa faci proiectul Fiat de au fugit sponsorii? Eu cred ca ar fi fost senzatie Fiatul

P.s. N-am bani sa finantez proiectul doar sunt curios
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 16:17   #5374
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dane,tu spui imposibil masina de formula,de ce? masini de formula poti cumpara ieftin cu tot ce trebuie mult mai ieftin ca un Mitshu sau subaru sau ferrari,dar daca FRAS nu face nici o clasa bineinteles ca nu are nimeni interesul sa procre o astfel de masina curse de formula exista peste tot numai in Romania nu,chiar daca la ora actuala nu sant masini dar cel putin ar trebui sa existe regulamentul,asa a fost si cu Easterle,la inceput numai regulamentul,dupa aceea o masina L.Moldovan,a doua Kulpinski samd.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 17:16   #5375
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Dane,tu spui imposibil masina de formula,de ce? masini de formula poti cumpara ieftin cu tot ce trebuie mult mai ieftin ca un Mitshu sau subaru sau ferrari,dar daca FRAS nu face nici o clasa bineinteles ca nu are nimeni interesul sa procre o astfel de masina curse de formula exista peste tot numai in Romania nu,chiar daca la ora actuala nu sant masini dar cel putin ar trebui sa existe regulamentul,asa a fost si cu Easterle,la inceput numai regulamentul,dupa aceea o masina L.Moldovan,a doua Kulpinski samd.
Da, spun ca esti imposibil, cu toate ca ai perfecta dreptate legat de costuri, dar daca se dorea cu adevarat un campionat, o cupa formula, nu se astepta ca Fras sa faca ceva. Sa dau un exemplu : RoSBK (Romanian Superbike Championship) este o competitie organizata privat de catre Ionut Mistode si nu are nici o legatura cu FRM. Deci se poate organiza un campionat/cupa formula si fara Fras, dar nu se baga nimeni sa organizez pentru ca nu au cu cine si cu ce, parerea mea ca un regulament se face foarte usor, mai greu sa aduci formulele la start. Si ca sa mai dau un exemplu ca daca se vrea se poate, in vara care a trecut, pe 19-20 Iulie la Constanta a fost o etapa de Drift KOE (King of Europe), care a fost organizata de un grup mic de prieteni (unul din grup am fost si eu) si a fost una dintre cele mai bune curse de drift organizate in Romania (ca sa nu zic ca cea mai buna ca as putea sa fiu subiectiv) Si o sa dau cateva detalii, nu prea multe ca nu vreau sa sune a lauda, sau sa va plictisesc : taxa inscriere piloti - gratis; taxa spectatori - gratis; automat au venit si sponsorii, pentru ca a fost spectacol. Si ca sa vin cu ceva sa confirm ca nu aberez, un pilot din bulgaria chiar in primele ture de antrenament s-a dat peste cap, s-a dus in bulgaria si pana seara a venit cu alta masina, a ajuns fix la calificari, si s-a calificat. A doua zi s-a dat din nou peste cap, culmea in acelasi loc, doar ca de data asta a avut piese de schimb la el, a reparat masina in parcare si a continuat concursul. Totul tine de vointa, implicare, atitudine! Ma repet, daca cineva vrea sa organizeze un campionat de formula va spun ca poate sa-l organizeze si fara Fras! Dar atata timp cat nu exista interes, mai ales din partea pilotiilor nu o sa se implice nimeni! La Drift se implica pentru ca este un sport "nou" care a explodat in ultimii ani si lucrurile se misca, posibil sa "explodeze" si mai tare acum cu circuitul de la Adancata, pentru prima oara pot sa se dea pe un circuit adevarat la cu totul alte viteze, acum mai depinde si de cei de la Andancata, dar din auzite nu prea vor sa lase sa se organizeze etape de drift.

P.s. Ma repet, regulamentul se face cel mai usor, mai ales ca nu trebuie sa inventezi apa calda, dar un campionat fara piloti, specatori, sponsori nu poate sa existe, este un cerc vicios.

P.s.1 Cele cu Logan si Lupo se organizeaza pentru ca exista interes, exista piloti, exista masini, exista circuit, etc.

Last edited by DanSGH; 20-11-14 at 17:23.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 19:20   #5376
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dane,probabil ca ai dreptate,dar in acest caz raman la parerea mea ca cei mai multi au un "respect"cea ca priveste conducerea unei masini de formula,ani de zile lau criticat pe Lucian Hora,au incercat sa sape(reducerea cilindreiei) au cheltuit imense sume de bani sa faca sute si sute de cai putere,masini cu tractiune integrala,Ferrari cu motor de 5 litri totul numai ca sal bata pe Hora,dar nici unul nu sa incumetat sa aduca la start o formula egala cu cea alui Hora.Oare de ce?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 19:37   #5377
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Dane,probabil ca ai dreptate,dar in acest caz raman la parerea mea ca cei mai multi au un "respect"cea ca priveste conducerea unei masini de formula,ani de zile lau criticat pe Lucian Hora,au incercat sa sape(reducerea cilindreiei) au cheltuit imense sume de bani sa faca sute si sute de cai putere,masini cu tractiune integrala,Ferrari cu motor de 5 litri totul numai ca sal bata pe Hora,dar nici unul nu sa incumetat sa aduca la start o formula egala cu cea alui Hora.Oare de ce?
De frica!
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 19:46   #5378
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

2 formule, cateva Eastere si cel putin 2 barchete exista in Romania.
Dar ca sa fie viabil un campionat trebuie sa se si uite cineva la el, si nu stiu cati vor face +100km din Bucuresti la Adancata sa vada 5-10 sau 15 Logane plimbandu-se "spectaculos". La FIA GT le-a vazut lumea pt ca au fost intercalate intre alte curse, era mai la inceputul productiei de Logan, banii circulaualtfel etc. Dacia cu siguranta nu e interesata sa sprijine asa ceva, modelul deja a fost inlocuit, iar alt dealer, importator sau producator nu se intrevede, se auzea de Ford in c.n.r. dar acum aia concediaza in masa de la fabrica dein Craiova...
Si coasta de la Teliu, dpdv pilotaj e faina, dar ca vizibilitate si eveniment e 0 barat. Sa presupunem ca in weekend nu ar ploua si la Adancata ar fi etapa, 5-6 "lupi" si 10 Logane la start. Te duci ,bati 120 km dus-intors? Eu unul nu, raman la tv sa vad "finala" f1, chiar daca tre sa ma uit la Rtl si nu pricep o iota.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-14, 20:20   #5379
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Sa presupunem ca in weekend nu ar ploua si la Adancata ar fi etapa, 5-6 "lupi" si 10 Logane la start. Te duci ,bati 120 km dus-intors? Eu unul nu, raman la tv sa vad "finala" f1, chiar daca tre sa ma uit la Rtl si nu pricep o iota.
Ca sa fiu "Gica Contra" pana la capat, trebuie sa fii prost sa programezi o etapa la Adancata intr-un weekend in care este F1 (cu toate ca in Romania nu mai sunt asa multi pasionati de F1) sau o alta competitie gen WTCC .. Cand programezi un campionat, chiar si un Track Day studiezi calendarul competitional (nu doar al Romaniei), te uiti la statistici ... daca vrei sa ai succes nu poti sa faci asa dupa ureche cand ai tu chef ... adevarul e ca se poate face si asa, dar rezultate ..
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 21-11-14, 16:13   #5380
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

dupa parerea mea Logan si Lupo sint foarte importante pentru circuit,pentru a invata ceva si sa concurezi pe circuit cu bani putini,dar pentru spectacol lipseste ceva si anume viteza cum zice Racer,dar acuma intrebarea mea cati dintre cei mari si tari de la coasta vor participa,ca sa fi competitiv trebuie facut cateva modificari cel putin transmisia
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 00:59   #5381
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Eu nu cred ca o sa se prea inghesuie "costasii" la circuit, dar poate ma insel. Oricum si la evenimentele mari cu zeci de curse pe weekend tribunele se umplu doar la cursa vedeta.
Dane, daca tu crezi ca poti face calendar numai printre etape... Eu am zis ipotetic, daca ar fi in we asta nu m-as duce oricum sa ma murez pe camp si sa ma bata vantul, iar in sezon tot timpul va fi ba F1, ba DTM, ba Moto GP, deci nu se poate "strecura" nimeni printre!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 12:33   #5382
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

eu in moment cred ca singurele masini care sar potrivi la circuit,fara prea mari modificaru ar fi cele 2 Ferrari,cutie 7 trepte,frina mari carbon vorbesc dintre cei mari das este numai unul Cristea? ce este cu e?de fapt si timtul scos de Batocchi vorbeste pentru toeria mea cursele de formula 1 eu le urmaresclive la televizor din 1990 un an am avut selit in Romania,am vazut si cateva live te traseu dar la televizor se vede mai bine si ai mai multe informatii,eu de aproape 25 de ani nu am pierdur decat max 10 curse,dar in momentul de fata ma uit mai mult din traditie decat de placere de fapt si aici se invarte totul numai dupa bani sportul ramane pe drum
eu sunt curios ce se intampla mai departe
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 12:40   #5383
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Dane, daca tu crezi ca poti face calendar numai printre etape... Eu am zis ipotetic, daca ar fi in we asta nu m-as duce oricum sa ma murez pe camp si sa ma bata vantul, iar in sezon tot timpul va fi ba F1, ba DTM, ba Moto GP, deci nu se poate "strecura" nimeni printre!
Eu personal nu ma uit la DTM la ora actuala, este o porcarie, la F1 iarasi nu ma uit din acelasi motiv, competitia mea preferata a fost WTCC-ul inca de pe vremea cand era ETCC, dar iarasi nu ma mai uit ca nu-mi place ce se intampla, cum sunt aranjate lucrurile ca sa castige anumiti constructori, anumiti piloti .. Singura competitie la care ma uit regulat este Moto GP, iar in grupul meu de prieteni nu cred ca mai sunt mai mult de doi care sa se uite fie la DTM, fie la F1, fie la WTCC .. Nici tata nu se mai uita la F1 cred ca de vreo 2 ani, nu-i mai place, plus ca il lua somnul in ultima perioada cand se uita ... Cursele din ziua de azi, ca sa fiu elegant, sunt dirijate, si nu intr-o directie buna, parerea mea.

Si da, chiar cred ca poti sa faci un calendar intre etape, si daca chiar nu gasesti un weekend liber fara competitii, poti programa lejer o etapa cand este weekend de SBK, nici eu nu ma mai uit regulat, iar in afara de cativa prieteni care participa in RoSBK nu mai stiu pe nimeni sa se uite ... de alte competitii .. Cursele s-au schimbat, oamenii s-au schimbat, e simplu, te adaptezi sau nu, pana si clima s-a schimbat. Eu personal cand o sa fiu in tara, si o sa fie etapa, o sa ma duc sa ma uit la Logan si la Lupo, pefer oricand sa ies din casa la aer curat decat sa ma uit la tv. Eu impreuna cu prietenii abia asteptam sa fie etapa de Autoslalom pe AMCKART - Tunari, sa mergem sa ne uitam, si tribunele erau destul de pline! Chiar daca puteau sa se duca la un gratar in padure ..

Eu ma bucur ca in Romania dupa foarte multi ani o sa fie un campionat pe circuit, puteau sa concureze si cu carute, tot ma duceam sa ma uit. Nu este nimic mai frumos decat sa vezi depasiri pe circuit, si nu la boxe! Iar cand vezi, chiar si doua loganuri care se dapasesc pe circuit, nu are cum sa nu-ti placa, chiar daca nu esti mare pasionat.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 18:49   #5384
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dane,in tot cespui ai dreptate
DTM foarte interesanta pe vremea lui Klaus Ludwig,Bernd Schneider,Keke Rosberg,acuama snt masini de retorta,aceiasi cusca.aprximativ 70 de componentw identice trebuie sa fie folosite de toti important numai efectul de reclama
Formula 1 a deviat complet pe vremuri se construiau masinile in garajul din curte si acuma o masinerie de stricat bani
probabil ca ma repet,dar cea mai frumoasa cursa a vazuto la Most cu masini de formula egale,simple derivate din Skoda,pana si cursele de la Schleitz cu Eastere LK2 leistungsklasse 2 limitate la 90 de CP erau mai interesante decat LK1 unde erau mai multi participanti,sau cursele cu Trabant cca 70CP dar se bateau ca dracii,atunci de ce sa nu fie interesant Logan sau Lupo este adevarat ca spectatorii prefera curse mai rapide,dar trebuie si in acest caz sa fie destui la start si cu masini cat de cat egale,din pacate cu cat este o masina mai tare cresc si costurile
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-14, 19:39   #5385
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by DanSGH View Post
Cu placere!

Am o curiozitate personala, cam de ce buget aveai nevoie ca sa faci proiectul Fiat de au fugit sponsorii? Eu cred ca ar fi fost senzatie Fiatul

P.s. N-am bani sa finantez proiectul doar sunt curios
Nu este vorba de buget si cat am apreciat eu (sigur este subapreciat) dar suma este mai mica decat daca cumperi o Lola in stare de functionare ...problema este ca ei miau spus ca daca alergam in Germania unde impactul publicitar este incomparabil cu ce este la noi, atunci ma sponsorizau ...cam asta este...nu ca as fi nostalgic dar in vremurile apuse am facut sport pe banii nostrii...2 gume Barum 235/40/13 costau 4000 lei deci aproape 1000 de euro acum, un bloc motor de Lada 1500 costa 5000 lei ...o axa cu came gr. A 3000 lei ....s.a.m.d. ...astea le suportam noi...clubul suporta undeva la 5%....FARA CUVINTE !
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 22-11-14 at 19:45.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -