Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Discutii generale moto

Reply
 
Thread Tools
Old 25-10-09, 15:25   #106
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

A saptea "operatie" reusita pentru "doctorul" Rossi

Podiumul cu numarul doisprezece al sezonului si cel al 163-lea al carierei i-au dus lui Valentino Rossi la Sepang titlul cu numarul sapte la clasa motogp si cel de al noualea la toate clasele.
In conditii de ploaie si pista uda plecat de pe pozitia a zecea a grilei de start italianul a reusit sa treaca peste startul mai putin reusit insa a reusit sa recupereze loc dupa loc terminand cursa pe locul trei in spatele lui Casey Stoner si Dani Pedrosa de ajuns pentru a se incununa Campion in fata coechipierului sau Joege Lorenzo..
Este o mare realizare, iar pentru mine este campionatul cu numarul nouă, al şaptelea în MotoGP. Trebuie să mulţumesc tuturor celor de la Yamaha, care sunt exeptionali, si echipei Fiat Yamaha, de la Jeremy (Burgess, mecanic şef) şi toţi mecanici care lucrează pentru mine, şi toţi prietenii mei. Toţi cei care m-au ajutat pentru acesta mare realizare.
"De-a lungul sezonului am avut rivali grei, mai ales la sfârşitul campionatului Jorge coechiperul meu, care a rămas foarte aproape de mine, şi am avut unele lupte stranse. El a fost un rival greu de batut de aceea toate felicitările mele pentru el "
"Dar suntem in top, iar acum ne vom relaxa şi să încercam sa ne bucuram de această mare realizare. Sunt atât de fericit. " a spus Rossi

1 C. STONER AUS Ducati Marlboro Team 47'24.834
2 D. PEDROSA SPA Repsol Honda Team + 14.666
3 V. ROSSI ITA Fiat Yamaha Team + 19.385
4 J. LORENZO SPA Fiat Yamaha Team + 25.850
5 N. HAYDEN USA Ducati Marlboro Team + 38.705
6 C. VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP + 41.061
7 T. ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini + 48.555
8 M. MELANDRI ITA Hayate Racing Team + 55.557
9 L. CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP + 1'00.303
10 M. KALLIO FIN Pramac Racing + 1'00.440
11 A. ESPARGARO SPA Pramac Racing + 1'01.655
12 A. DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini + 1'01.847
13 C. EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 + 1'10.778
14 G. TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP + 1'15.851
15 J. TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 + 1'50.672
Nu s-au clasat
A. DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 7 Lap
R. DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 20 Lap


1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 286
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 245
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 220
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 209
5 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 152
6 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 148
7 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 108
8 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 108
9 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 105
10 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 105
11 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 105
12 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 101
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 93
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 88
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 64
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 38
17 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP 19
18 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing 13
19 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
20 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	n504560_RAIN01.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	35.6 KB
ID:	1144341   Click image for larger version

Name:	n504566_rossi_20.preview_big.jpg
Views:	88
Size:	22.1 KB
ID:	1144342   Click image for larger version

Name:	n504571_MOTOGP01_16.preview_big.jpg
Views:	77
Size:	41.0 KB
ID:	1144343  

Click image for larger version

Name:	n504572_ROSSI04_7.preview_big.jpg
Views:	84
Size:	30.2 KB
ID:	1144344   Click image for larger version

Name:	n504575_STONER01_2.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	34.9 KB
ID:	1144345   Click image for larger version

Name:	n504579_ROSSI05_2.preview_big.jpg
Views:	84
Size:	30.0 KB
ID:	1144346  

Click image for larger version

Name:	n504581_rossipr.preview_big.jpg
Views:	88
Size:	36.7 KB
ID:	1144347   Click image for larger version

Name:	n504607_ROSSI06.preview_big.jpg
Views:	89
Size:	48.3 KB
ID:	1144348   Click image for larger version

Name:	n504612_LORENZO04.preview_big.jpg
Views:	93
Size:	35.7 KB
ID:	1144349  

Click image for larger version

Name:	n504614_STONER03.preview_big.jpg
Views:	92
Size:	26.9 KB
ID:	1144361   Click image for larger version

Name:	n504615_STONER04.preview_big.jpg
Views:	86
Size:	34.6 KB
ID:	1144362   Click image for larger version

Name:	n504616_STONER05.preview_big.jpg
Views:	86
Size:	29.4 KB
ID:	1144363  

Click image for larger version

Name:	n504617_ROSSI07_0.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	33.8 KB
ID:	1144364   Click image for larger version

Name:	n504618_ROSSI08.preview.jpg
Views:	103
Size:	28.6 KB
ID:	1144365  
__________________

Last edited by adrian78bmw; 25-10-09 at 15:28.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 20:13   #107
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Pentru prima dată am văzut o ştire din MotoGP pe toate canalelel, pe Pro, pe Antena1, pe TVR etc
Relaxat Rossi, şi figura de final de cursă, ca de-obicei
aleks is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 20:38   #108
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

pai sigur azi nu ai m-ai vazut si stirea ca Loeb e campion mondial?..sau poate maine:P
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 06:15   #109
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Am probleme cu vederea eu?
Oricum, a fost un campionat disputat, dar tranşat rapid de Doctor, mai sunt câteva momente de urmărit degajat acum
aleks is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 09:31   #110
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Aleks de subliniat ca Rossi si-a dominat clar adversarii profitand de imaturitatea lui Lorenzo accidentarea lui Stoner si inconstanta lui Pedrosa..E cel mai bun an pentru Yamaha au reusit o dubla istorica ieri au mai castigat titlul la piloti in WSBK in superbike prin BEN SPIES dupa o pauza de 26 de ani..baiatul e fantastic s-a luptat cu Haga pana in ultima etapa de la Portimao din Portugalia mai are 3 titluri in AMA campionatul american de Superbike si la anu vine MotoGP la Yamaha Tech3 alaturi de Colin Edwards.Va fi un sezon pe cinste in Motogp dar pot spune ca finalul din Superbike mi s-a parut mult ma incitant si disputat e bine ca mai vine un concurent tare pentru Rossi ca altfel risca sa monopolizeze tot campionatul si sa il transforme in unul anost ca cel de F1
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 13:20   #111
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Adrian, nimeni nu putea să spună mai bine ca tine asta
Mulţumim de precizări
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-10-09, 07:31   #112
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Aleks de subliniat ca Rossi si-a dominat clar adversarii profitand de imaturitatea lui Lorenzo accidentarea lui Stoner si inconstanta lui Pedrosa..E cel mai bun an pentru Yamaha au reusit o dubla istorica ieri au mai castigat titlul la piloti in WSBK in superbike prin BEN SPIES dupa o pauza de 26 de ani..baiatul e fantastic s-a luptat cu Haga pana in ultima etapa de la Portimao din Portugalia mai are 3 titluri in AMA campionatul american de Superbike si la anu vine MotoGP la Yamaha Tech3 alaturi de Colin Edwards.Va fi un sezon pe cinste in Motogp dar pot spune ca finalul din Superbike mi s-a parut mult ma incitant si disputat e bine ca mai vine un concurent tare pentru Rossi ca altfel risca sa monopolizeze tot campionatul si sa il transforme in unul anost ca cel de F1
Spies o sa fie bucuros daca o sa reuseasca sa-l bata si pe Melandri, e el campion la SBK ,dar e alta mancare de peste MotoGp-ul.

Diferenta intre Rossi si sa zicem Shumacher ...in F1, e ca el depaseste pe circuit curat , "opereaza" Doctorul pe viraje datorita talentului si nu datorita ordinelor de echipa, sau strategiei echipei , sau sa isi scoata intentionat de pe circuit adversarul direct, sau sa lase masina in acul de par de la M Carlo, ca urmatorul care vine (Alonso) sa incetineasca sa nu iasa cu timp de PoleP.
Asta e diferenta dintre motoGp si F1 !!!!

Recorduri detinute de VR / 46 !!!

Records
All records are correct as of October 24, 2009

At the Netherlands's MotoGP at TT Assen on 27 June, 2009, Rossi became only the second rider to reach 100 Grand Prix wins. He is only behind Giacomo Agostini who has 122 wins, but ahead of Ángel Nieto with 90 wins.[27]

500 cc/MotoGP records: Rossi is

First in all time race wins standings with 77 race wins.
First in all time podium standings with 127 podiums in premier class.
First in most podiums in a season with 16 podiums in 2003, 2005 and 2008.
First in most fastest laps in a season with 12 fastest laps in 2003.
First in most points in one season with 373 points in 2008.
Second in all time pole positions standings with 48 pole positions, behind Michael Doohan with 58 pole positions.
Second in all time premier class world championship wins with 7 world championships behind Giacomo Agostini with 8 titles.
Second in consecutive world championship wins with 5 consecutive world championships in 2001-2005 along with Michael Doohan with 5 consecutive world championships in 1994-1998, behind Giacomo Agostini with 7 consecutive world championships in 1966-1972.
Second in all time race fastest laps standings with 63 race fastest laps, behind Giacomo Agostini with 89.
Second in most race wins in a season with 11 race wins in 2001, 2002 and 2005 along with Giacomo Agostini, behind Michael Doohan with 12 race wins in 1997.
Third in most pole positions in a season with 9 pole positions in 2003 along with Casey Stoner and Kevin Schwantz, behind Michael Doohan with 12 pole positions in 1997, Wayne Gardner and Freddie Spencer with 10 pole positions in 1987 and 1985 respectively.

250 cc records: Rossi is

Third in most race wins in a season with 9 race wins in 1999 along with Jorge Lorenzo, Marco Melandri and Max Biaggi, behind Daijiro Kato with 11 race wins in 2001, Anton Mang and Mike Hailwood with 10 race wins in 1981 and 1966 respectively.
Second most podiums in a season with 12 podiums in 1999 along with Jorge Lorenzo, Marco Melandri, Shinya Nakano, Max Biaggi, Luca Cadalora, John Kocinski and Sito Pons, behind Dani Pedrosa, Tetsuya Harada, Daijiro Kato and Ralf Waldmann with 13 podiums in 2004, 2001, 2001 and 1996 respectively.

125 cc records: Rossi is

First in most race wins in a season with 11 race wins in 1997.
Second in most podiums in a season with 13 podiums in 1997, behind Álvaro Bautista with 14 podiums in 2006.

Overall records:

First in all time points with 4006 points, the only rider to achieve more than 4000 points in the history of the continental circus.
First in all time podium standings with 163 podiums.
First in all time pole positions standings with 58 pole positions, the same pole positions number than Michael Doohan.
Second in all time race wins standings with 103 race wins, behind Agostini with 122 race wins.
Second in all time fastest laps standings with 83 fastest laps, behind Agostini with 117 fastest laps.
Third in all time world championship wins with 9 world championships along with Carlo Ubbiali and Mike Hailwood, behind Ángel Nieto with 13 world championships and Giacomo Agostini with 15 world championships.

Other records: Rossi is

the only rider to win World Championship titles in five different classes: 125 cc, 250 cc, 500 cc, 990 cc & 800 cc.
the only rider to win consecutive races with different manufacturers. He won the final race of 2003 with Honda at Valencia and the first race of 2004 with Yamaha at Welkom (South Africa).
the only rider to win championships with the 3 different engines used in MotoGP history, 500cc 2 stroke (2001), 990cc 4 stroke (2002/03/04/05) and 800cc 4stroke (2008/09).
the only rider to win seven consecutive races at his home Grand Prix at Mugello in 2002-2008.
the only rider to win three races after starting the race from 11th or lower on the grid (British GP 2001, German GP 2006 & Dutch TT 2007).
the only rider to win the premier-class title on four different types of motorcycle: A Honda 500cc four-cylinder two-stroke (2001), Honda 990cc five-cylinder four-stroke (2002, 2003), Yamaha 990cc four-cylinder four-stroke (2004, 2005) and a Yamaha 800cc four-cylinder four-stroke (2008, 2009).
the second rider to win consecutive world championships with different manufacturers (2001-2003 with Honda and 2004-2005 with Yamaha) along with Eddie Lawson (1988 with Yamaha and 1989 with Honda).
the second rider in history - after Giacomo Agostini - to regain the premier-class crown after two successive defeats.
Yamaha's most successful rider in the premier class with 44 wins,and 4 titles (2004/05/08/09).
Aprilia's most successful rider in all classes with 26 wins (12 wins in 125 cc and one title in 1997, and 14 wins in 250cc and one title in 1999).
From all the active riders, he is Honda's most successful rider in all classes with 33 wins (13 500cc, 20 MotoGP), and 3 world titles (2001 500cc, 2002 2003 MotoGP).
The only rider to win at least one race per each year for 14 consecutive years

Varful sezonului, comentatorii italieni fac toti banii !!!

https://www.youtube.com/watch?v=4tc9M33lpm8
__________________
VR / 46

Last edited by gtigabi; 27-10-09 at 07:57.
gtigabi is offline   Reply With Quote
Old 27-10-09, 09:03   #113
andra_bb

Stage 1
 
andra_bb's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 14
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Perfect de acord cu gtigabi.

Ben Spies a participat si in sezonul 2008 la 2 curse in Moto GP, la teste ce e drept, insa nu s-a clasat mai sus de locul 8 parca. In plus, diferenta intre SBK si GP e enorma, campionatul mondial la SBK nu ii asigura un loc intre rivalii lui Rossi.

De fiecare data cand vad fazele astea din Catalunya, am aceleasi emotii din timpul cursei efective. Monumental, pur si simplu!

BV VALE, pt a 9-a oara, BV!
andra_bb is offline   Reply With Quote
Old 27-10-09, 09:05   #114
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Quote:
Originally Posted by andra_bb View Post
Perfect de acord cu gtigabi.

Ben Spies a participat si in sezonul 2008 la 2 curse in Moto GP, la teste ce e drept, insa nu s-a clasat mai sus de locul 8 parca. In plus, diferenta intre SBK si GP e enorma, campionatul mondial la SBK nu ii asigura un loc intre rivalii lui Rossi.

De fiecare data cand vad fazele astea din Catalunya, am aceleasi emotii din timpul cursei efective. Monumental, pur si simplu!

BV VALE, pt a 9-a oara, BV!
Bine-ai revenit la noi
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-10-09, 09:43   #115
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Intr-un interviu acordat publicatiei spaniole Solomoto, Jorge Lorenzo abordeaza numeroase chestiuni dar ca in orice conversatie cu un pilot de MotoGP, se ajunge si la Valentino Rossi si nu in ultimul rand Dani Pedrosa, considerat principalul sau rival.

Valentino este foarte simpatizat de catre public, tu il simpatizezi?
Nu, nu il simpatizez deoarece nu este prieten cu mine, insa il respect ca si coechipier, il respect pentru ce a realizat pana acum si pentru ce a facut pentru motociclism. Este foarte carismatic si un model pentru mine, nu numai ca pilot ci si pentru realizarile sale in acest sport.

Poti sa traiesti alaturi de un star de neatins fara sa il urasti?
Serios, nu il urasc, nu urasc pe nimeni.

Ai vrea sa ajungi cel mai bun pilot si sa castigi la fel de multe curse ca si el?
Toti vrem sa castigam foarte mult. Sunt o fire competitiva si uneori ma enervez deoarece nu sunt suficient de rapid cand ma antrenez cu o motocicleta de motocross.

Valentino este competitiv?
Valentino este un canibal, este cel mai competitiv dintre toti. Din acest motiv nu lasa nicio firmitura pentru ceilalti.

Vorbeam inainte despre un alt fel de ura, o necesitate de a sta in fata adversarului tau dar respectandu-l in acelasi timp. Cum infrangi un rival fara a avea sentimente negative fata de acesta?
Nu am asemenea sentimente deoarece sunt un tip norocos. Motocicleta mea Yamaha merge foarte bine si am o echipa numai de profesionisti. Asta nu inseamna ca va fi usor sa-l infrang pe Rossi dimpotriva, va fi dificil dar daca reusesti automat i-ai invins pe toti ceilalti.

In garaj sunteti separati de un perete pe care Rossi l-a vrut. Crezi ca motocicletele voastre vor fi la fel?
Cred ca da. Nu sunt de parere ca Yamaha are vreun interes in a favoriza un anumit pilot. Nu sunt intr-o situatie usoara deoarece ma lupt cu cel mai bun, care se intampla sa fie si coechipierul meu.

Este dificil sa te imprietenesti cu rivalii tai, nu esti prieten cu Rossi si sigur nici cu Pedrosa. Crezi ca ai fi in stare sa-i strangi mana?
Totdeauna m-am oferit sa-i strang mana lui Dani si acest lucru este inca valabil.

Jorge, Spania trebuie sa-l invinga pe Rossi, fie prin Pedrosa, Elias sau prin tine. Cum intentionezi sa realizezi asta?
Voi munci mai mult decat el, voi frana mai tarziu decat el si voi merge mai repede decat el.

Te simti inferior lui Valentino Rossi?
Nu. Daca motocicleta merge bine atunci voi avea ocazia sa-mi joc toate cartile si intr-o zi il voi invinge.

Ce parere ai despre Pedrosa ca si pilot?
Este un pilot cu un talent natural foarte bun. Multumita celor lui Puig a invatat foarte bine cum sa lucreze. Daca nu ar fi fost Alberto, Dani nu s-ar fi aflat in momentul de fata unde este acum. Pe de alta parte timpul trece iar tot ce il invata Alberto va lua sfarsit la un moment dat. Dani ca si pilot are cateva trasaturi speciale: accelereaza intr-un mod diferit, foarte agresiv.

Ce are in comun Rossi cu Pedrosa ?
Amandurora le place sa castige si sunt foarte rapizi dar modul lor de a percepe lumea curselor si viata in sine este foarte diferit.
gtigabi is offline   Reply With Quote
Old 08-11-09, 16:32   #116
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Micutul spaniol Dani Pedrosa a castigat cursa finala a sezonului marele premiul al Spaniei la Motogp

A fost victoria de casa pentru spaniolul de la Repsol Honda Dani Pedrosa a doua din acest sezon consolindu-si si pozitia pe treapta a treia a clasamentului general in fata ghinionistului Casey Stoner
Drama a inceput inainte de cursa in turul de formare atunci cand detinatorul polului australianul Casey Stoner a pierdut controlul motocicletei iesand in decor si a fost in imposibilitatea de a isi ocupa locul pe grila de start.asta i-a permis spaniolului sa profite de avantajul creat plecand primul de pe linia de start si sa preia conducerea cursei dupa primul viraj pana la trecerea linie de sosire..
Campionul mondial Valentino Rossi a sosit al doilea la un ecart de 2.630 secunde adjudecandu-si al 13 lea podium al sezonului.Coechipierul sau Jorge Lorenzo a incheiat pe locul 3 trecand prin emotii la un moment dat motocicleta sa glisand la trecerea peste linia alba de demarcare a circuitului cu toate acestea spaniolul avand asigurat locul secund in campionat
Pe locul 4 in cursa a incheiat americanul Colin Edward acesta furandu-i locul 5 in clasamentul general lui Andreea Dovizioso
Topul 5 a fost completat de americanul Nicky Hayden de la Marlboro Ducati acesta a termnat in fata spaniolului Toni Elias acesta aflandu-se la ultima cursa alaturi de echipa San Carlo Honda Gresini
Wildcard-ul Ben Spies proaspatul campion mondial de la SBK a incheiat pe un surprinzator loc 7 acesta castigand lupta directa cu pilotul de uzina Honda Andreea Dovizioso

1 D. PEDROSA SPA Repsol Honda Team 46'47.553
2 V. ROSSI ITA Fiat Yamaha Team + 2.630
3 J. LORENZO SPA Fiat Yamaha Team + 2.913
4 C. EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 + 32.515
5 N. HAYDEN USA Ducati Marlboro Team + 34.585
6 T. ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini + 34.888
7 B. SPIES USA Sterilgarda Yamaha Team + 37.706
8 A. DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team + 38.364
9 M. KALLIO FIN Pramac Racing + 42.491
10 A. DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini + 43.689
11 R. DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP + 46.018
12 J. TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 + 50.226
13 A. ESPARGARO SPA Pramac Racing + 57.168
14 L. CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP + 1'06.877
15 C. VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP + 1'11.701
16 G. TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP + 1'14.405
17 M. MELANDRI ITA Hayate Racing Team + 1'33.425
Not starting
C. STONER AUS Ducati Marlboro Team


1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 306
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 261
3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 234
4 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 220
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 161
6 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 160
7 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 115
8 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 111
9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 110
10 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 108
11 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 106
12 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 106
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 104
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 92
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 71
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 38
17 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP 19
18 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing 16
19 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
20 Ben SPIES USA Sterilgarda Yamaha Team 9
21 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	n504980_BMW_AWARD08.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	34.0 KB
ID:	1167785   Click image for larger version

Name:	n505037_pedrosa_28.preview_big.jpg
Views:	88
Size:	33.3 KB
ID:	1167786   Click image for larger version

Name:	n505042_MOTOGP01_19.preview_big.jpg
Views:	85
Size:	46.6 KB
ID:	1167787  

Click image for larger version

Name:	n505045_PEDROSA02_2.preview_big.jpg
Views:	85
Size:	28.4 KB
ID:	1167788   Click image for larger version

Name:	n505047_WORLDCHAMPIONS02.preview_big.jpg
Views:	78
Size:	47.6 KB
ID:	1167789  
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 07:39   #117
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

cursa de motoGp, cam saraca in spectacol, noroc cu Ben Spies, care s-a clasat peste asteptari si se anunta vremuri dificile pt Capirossi, Melandri, Dovi.....si chiar si Edwards, e un pilot cu reale perspective sa fie cooptat in anul 2011 intr-o echipa de uzina, nu satelit.

mi-a placut cursa de 250 unde era sa o comita Aoyama, pana la urma Marco S., a pierdut fata si titlul s-a jucat, desi era foarte greu chiar daca castiga italianul, sa ia si titlul.

la 125 schimbari dese si repetate, dar farmecul speram sa il gasesc la Gp.

NU AM INTELES deloc, cum a reusit Casey sa inoade fata in turul de incalzire, cred ca era mai palpitanta cursa, in rest un Pedrosa care parca a mers pe sine, nicio clipa nu a dat semne ca are o bresa pe undeva si lasa loc unei greseli, a mers ceas.
Rossi a cautat sa intre in ritmul spaniolului, a reusit doar cateva tururi cand parca ii ciupea cate un pic pe tur, dar cam atat, Lorenzo...ns ce setari a abordat ,dar parca era tampon nu a mai reusit sa faca nimic si locul 3 era ok pt el. Edwards pe locul 4...dar marea surpziza pt mine a fost Ben Spies.

Valencia....o "afacere" spaniola avand in vedere ca la toate cele 3 clase s-a impus cate un iberic.

ALTE STIRI !!!!

Vesti soc in cadrul Ducati Corse: managerii echipelor MotoGP si World Superbike, Livio Suppo respectiv Davide Tardozzi, au anuntat astazi ca vor parasi Ducati.

Astfel, ultima etapa MotoGP de la Valencia va fi si ultima cursa a lui Suppo pentru Ducati. Italianul a lucrat pentru renumita companie din 1999, cotribuind la dezvoltarea proiectului MotoGP si implicit la succesele echipei ce au culminat in 2007 cu titlul mondial al australianului Casey Stoner. Suppo va fi inlocuit in functia de manager de Vittoriano Guareschi, in prezent pilot de test la Ducati, si va face parte in 2010 din echipa MotoGP Honda.

“Cred ca in viata cateodata ai nevoie de noi motivatii. Trebuie sa multumesc Ducati bineinteles pentru toate oportunitatile oferite dar si celor de la HRC pentru ca au fost interesati de mine. Este o noua provocare, nu va fi usor dar voi face tot ce imi sta in putinta. O parte din sufletul meu va ramane in aceasta companie (Ducati). Insa, cred ca Honda este ceva foarte tentant. Anul viitor voi fi Marketing Director pentru activitatile MotoGP si sper sa pornesc cu dreptul.”

Davide Tardozzi, managerul echipei Ducati World Superbike, a confirmat astazi ca va parasi compania italiana, dupa ce a colaborat cu succes aproape 20 de ani cu aceasta.

“A fost o decizie foarte dureroasa. Nu poti parasi fara regrete o companie cu care ai lucrat exceptional aproape 20 de ani,” a declarat Tardozzi pentru GPone. “Mi-am pierdut motivatia necesara si prin urmare am considerat ca trebuie sa ii anunt din timp pe cei de la Ducati de decizia mea, pentru a putea gasi un inlocuitor pentru sezonul urmator.”

“Voi ramane in lumea curselor doar daca mi se va oferi ceva important. Pana acum nimic nu a aparut. Altfel, voi continua cu alte activitati ce nu au legatura cu motociclismul. Insa cursele sunt inca lumea mea.”

Tardozzi si-a facut debutul in World Superbike chiar in anul inaugural 1988, cand a castigat 5 curse pentru constructorul Bimota, terminand sezonul pe un impresionant loc 3. Mai tarziu a ajuns in managementul echipei Ducati, cu care a traversat o perioada foarte de succes, italienii obtinand 10 titluri mondiale.

In 2009, italianul s-a confruntat cu numeroase critici pentru neimpunerea unor ordine de echipa asupra lui Fabrizio pentru a-l ajuta pe Haga sa obtina titlul, insa este necunoscut daca acest fapt a fost un factor semnificativ al deciziei de retragere. Atat Haga cat si Fabrizio vor ramane in echipa Ducati Xerox in 2010.

Se pare ca Suppo care e director la HRC din 2010, pregateste terenul pt sosirea lui Stoner din 2011 la Repsol Honda, se stie ca producatorul japonez a pierdut bataliile de cand Hayden a luat ultimul titlu. Pedrosa a afirmat ca si-ar dorii in viitor sa concureze pt Yamaha, ceea ce a agitat un pic spiritele si si-a prelungit contractul doar pe sezonul 2010.

De la Yamaha, din partea divizata a echipei cativa mecanici inclusiv cel ce ii prepara motorul pt curse, au plecat in grup la Repsol Honda, deci alte zvonuri cu trecerea lui Lorenzo la Honda din 2011, pot sa prinda aripi si sa devina realitate.

DAR STIREA CARE MERITA TOATA ATENTIA ESTE CA E POSIBIL SA SE REVINA LA MOTOARELE DE 990 CC !!!
Inca de la introducere, formula MotoGP 800cmc nu s-a bucurat de foarte multa sustinere, atat in randul fanilor cat si al pilotilor, printre care se afla si Valentino Rossi, acesta considerand trecerea la 800 cmc ca fiind cea mai mare greseala din ultimii 15 ani.

Modificarile tehnice de nivel inalt aduse motoarelor, pentru a dezvolta o putere cel putin egala, cat si folosirea intensa a electronicii pentru a face motocicletele mai usor de pilotat, au crescut foarte mult costurile pentru echipe. Astfel, o mare parte din spectacolul curselor s-a pierdut, fiind nevoie de foarte multa precizie in pilotaj pentru a obtine maximum de performanta, depasirile devenind destul de dificil de facut.

Marirea cheltuielilor in MotoGP a avut ca efect direct micsorarea numarului de echipe, implicit a numarului de piloti prezenti pe grila de start. Numai costurile unei motociclete satelit trec de 2 milioane de euro pe an. Ceva trebuie facut cu siguranta insa luand in calcul investitiile enorme facute de constructori in prototipurile de 800cmc, schimbarea capacitatii cilindrice a motoarelor nu va fi o sarcina usoara.

Carmelo Ezpeleta, CEO Dorna Sports – detinatorul MotoGP, este foarte hotarat sa incerce. Acesta a declarat recent va dezbate in acest week-end la Valencia, in cadrul Comisiei Grand Prix, planurile sale de a reveni la 990cmc. Intrebat daca acest lucru ar fi posibil din 2011, Ezpeleta a raspuns: “Momentan, nu va fi posibila modificarea in 2011 pentru ca acordul cu constructorii spune ca putem face aceasta schimbare dar nu mai devreme de sfarsitul sezonului 2011 si doar cu acordul tuturor constructorilor. Insa ne gandim la o intoarcere la cilindreea de 990cmc pentru inceputul sezonului 2012 si vom incepe discutiile in acest week-end.”

Vito Ippolito, presedintele FIM, a declarat de mai multe ori pe parcursul acestui an ca MotoGP trebuie sa isi reduca costurile si ca si-ar dori sa vada o intoarcere a motocicletelor de curse bazate pe cele de serie, precum Yamaha TZ 750 din anii 70. IRTA, asociatia echipelor, a sustinut de asemenea ideea capacitatii cilindrice mai mari, de preferat folosind motoare de serie modificate puternic. Cu trei membrii din patru ai Comisiei Grand Prix deja in favoarea schimbarii, o intoarcere la cilindreea de 990cc pare foarte posibila.



Daca MotoGP va folosi motoare de serie, Dorna Sports se va confrunta cu un obstacol major. Fratii Flammini de la Infront Motor Sports, detinatorii World Superbike, au declarat ca in urma acordurilor cu FIM, detin integral drepturile de a organiza curse cu motoare bazate pe cele de productie. Acestia si-au exprimat deja dezacordul fata de o posibila clasa bazata pe motoare de serie de capacitate mare si au atentionat ca isi vor apara drepturile cu orice pret.

Fratii Flammini au mai declarat ca si noua clasa Moto2 a incalcat termenii contractului pe care il au cu FIM insa pana acum s-au abtinut sa ia orice actiune impotriva federatiei, acceptand argumentul ca motorul Honda nu incalca contractele, desi initial era cunoscut faptul ca acestea va fi un motor de CBR 600RR puternic modificat.

Un al doilea obstacol la fel de important este chiar asociatia constructorilor MSMA. Acestia nu sunt dispusi sa permita prezenta motoarelor de serie in competitie si cu toate ca nu vor putea bloca propunerea in Comisia Grand Prix, acestia vor putea oricand sa se retraga din MotoGP.
gtigabi is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 12:57   #118
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Foarte complicat baletul între reguluile rigide ale drepturilor comerciale, interesul echipelor, ale proprietarilor competiţiilor şi păstrarea spectacolului la cote ridicate în condiţiile reducerilor masive de fonduri şi de disponibilităţi financiare.
Formula1 a demonstrat deja că nu prea se pot împăca toate variabilele, mai ales când se discută despre un nivel atât de ridicat iar jucătorii potenţiali nu sunt foarte mulţi.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 16:37   #119
gtigabi

Stage 3
 
gtigabi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 88
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

inca o stire care nu apae pe motoGp, dar e data de BBC !!!!

Intr-un interviu acordat postului britanic BBC, italianul Valentino Rossi a avertizat ca Yamaha trebuie sa aleaga intre el sau colegul sau Jorge Lorenzo, pentru sezonul MotoGP 2011.

“Yamaha trebuie sa aleaga intre mine sau Jorge in 2011,” a spus Rossi. “Am o posibilitate deosebita de a merge la Ducati.”

Spaniolul Lorenzo a terminat al doilea sau sezon MotoGP pe locul doi, fiind principalul rival al lui Rossi si pierzand sansa la titlu abia in penultima runda a sezonului de la Sepang. Rossi a declarat de mai multe ori faptul ca nu ii face deloc placere sa dezvolte o motocicleta de care poate beneficia si cel mai apropiat rival al sau.

Atat Rossi cat si Lorenzo vor pilota impreuna la Fiat Yamaha si in sezonul 2010, anul in care le expira si contractele cu aceasta echipa, optiunile acestora ramanand deschise pentru 2011.
gtigabi is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 16:59   #120
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Aici e de înteles, îţi tai singur craca de sub picioare când, deşi faci setări unice pentru motocicleta ta, de experienţa ta şi de setările optimizate pentru tine poate beneficia şi colegul tău de echipă, firesc, dar defapt rivalul tău direct la titlu.
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -