Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 21-05-14, 06:57   #1411
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Despre wankel nu mi se pare aberatia atat de mare, pentru ca are 3 camere pe piston, e ca si cum maine ar scoate un un motor clascic dar cu piston cu dubla actiune, sa fie cate o camera de ardere pe fiecare fata a pistonului si sa fie taxat la fel.
Dupa mine si motoarele in doi timpi nu ar trebui taxate identic, dar fiind ~inexistente la auto nu se deranjaza nimeni sa le ia in seama.

De fapt ca sa fiu cinstit pana la capat consider ca taxarea pe cilindree e o aberatie, ar trebui taxate pe putere, pentru ca aia e un indicator mai bun al starii financiare a propietarului, cand ma gandesc ca un 1.9sdi plateste in ro la fel ca un 328i actual nu mi se pare ok deloc.
Sau cel mai si cel mai ok ar fi impozit zero si valoarea lui distribuita in combustibil, pentru ca daca unu are 5 masini, in principiu nu poate sa mearga cu toate odata si deci nu consuma, polueaza etc cat alti 5 cu cate o masina de caciula.

@fritz (si moderatorii) dupa atatia ani in sfarsit am avut o revelatie, acest user este special creat pentru revigorarea topicurilor, nu cunosc in viata reala pe cineva care sa "mearga" atat de tare in zig-zag intre eurpene-japoneze, diesel-otto, hai recunoasteti ca am nimerito
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 22-05-14, 21:12   #1412
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Toyota s-a menţinut pe prima poziţie īn topul celor mai valoroase mărci auto din lume, BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands alcătuit de Milward Brown.

"Toyota şi-a menţinut strategia inteligentă reuşind să facă din brandul pe care īl reprezintă un sinonim pentru calitate şi valoare. Īn plus continuă să dezvolte latura ecologică fiind unul din liderii īn domeniul automobilelor cu propulsie hibridă"


Poz Marcă Valoare (miliarde $) Procent
1 Toyota 29.6 +21%
2 BMW 25.7 +7%
3 Mercedes-Benz 21.5 +20%
4 Honda 14.1 +14%
5 Ford 11.8 +56%
6 Nissan 11.1 +9%
7 Volkswagen 8.4 -4%
8 Audi 7.1 +27%
9 Chevrolet 4.9
10 Hyundai 4.6 +15%
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-05-14, 09:27   #1413
dany2good4u

Stage 5
 
dany2good4u's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 904
Member of:
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Bineeee maaaaaa .. mi-am luat o Mazda 323 f, 74 de cai, motor de 1,3. Masina germana nu-mi mai trebuie in veci. Multi zic ca, la masinile japoneze sint scumpe piesele. Daa, sint putin mai scumpe, da nu se strica. Da la masinile nemtesti sint mai ieftine, si se strica mai des. Deci cum e mai bine ? Puteam sa-mi iau o japoneza cu motor mai puternic, da nu e nevoie, pt ca nu ma duc la curse si nu vreau sa ma intrec cu nimeni. Am incredere in masini si motociclete japoneze, pt ca nu se strica. Orice e japonez e bun. Binee, am vazut o masina marca Mitsubishi ( model mai nou ), cu motor de Volkswagen, am ramas uimit. Pai ce cauta in Mitsubishi, motorul de la Vw ? Asa si la Nisan Almera, motor de Renault 1,5 dci. Masinile astea noi sint corcite, ca si oamenii de altfel De ami iau o bicicleta, sa fie japoneza. De ami iau masina, sa fie japoneza. De ami iau motocicleta, sa fie japoneza. Am avut si masini germane, si masini japoneze, si am vazut diferenta. Eeeuuuu ramin la orice e japonez. Voi puteti sa va luati Peugeot-uri, Renault-uri, Golf-uri, Bmw-uri, etc, ca oricum is pline atelierele de ele.
dc nu iti iei si nevasta japoneza?! poate nici ea nu se strica...nu dai banii pe doctor..sau dc nu te muti in japonia,poate au case mai bune. ideea e sa iti cumperi o masina care iti place,sa ai erectie cand te urci in ea.nu zic ca nu tre sa tii cont si de fiabilitate,dar totusi...
__________________


O masina te duce dintr-un loc in altul,o masina buna te duce dintr-una intr-alta
dany2good4u is offline   Reply With Quote
Old 31-05-14, 18:13   #1414
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Bineeee maaaaaa .. mi-am luat o Mazda 323 f, 74 de cai, motor de 1,3. Masina germana nu-mi mai trebuie in veci. Multi zic ca, la masinile japoneze sint scumpe piesele. Daa, sint putin mai scumpe, da nu se strica. Da la masinile nemtesti sint mai ieftine, si se strica mai des. Deci cum e mai bine ? Puteam sa-mi iau o japoneza cu motor mai puternic, da nu e nevoie, pt ca nu ma duc la curse si nu vreau sa ma intrec cu nimeni. Am incredere in masini si motociclete japoneze, pt ca nu se strica. Orice e japonez e bun. Binee, am vazut o masina marca Mitsubishi ( model mai nou ), cu motor de Volkswagen, am ramas uimit. Pai ce cauta in Mitsubishi, motorul de la Vw ? Asa si la Nisan Almera, motor de Renault 1,5 dci. Masinile astea noi sint corcite, ca si oamenii de altfel De ami iau o bicicleta, sa fie japoneza. De ami iau masina, sa fie japoneza. De ami iau motocicleta, sa fie japoneza. Am avut si masini germane, si masini japoneze, si am vazut diferenta. Eeeuuuu ramin la orice e japonez. Voi puteti sa va luati Peugeot-uri, Renault-uri, Golf-uri, Bmw-uri, etc, ca oricum is pline atelierele de ele.
franz sunt pline atelierele de oameni care au grija de masinile lor, schimba o placuta de frana, o suspensie, un filtru de carburant sau de aer, verifica eventualele jocuri de la roti, regleaza un far sa nu orbeasca pe ceilalti in trafic, nu e o crima si nici o rusine sa duci masina la service si nici nu inseamna ca e o rabla, dimpotriva e de bine, inseamna ca iti pasa de tine, de masina ta si de cei din jur. la service nu e diavolul, e cel care are impreuna cu tine grija de masina si viata ta
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-06-14, 15:54   #1415
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

@ dany2good4u @ - Mi-as prinde o femeie japoneza, nu e rea idea, ca sint fidele si fiabile , numai ca mie ami plac femeile dotate, si japoneze dotate nu prea sint, ca toate-s mici si slabe, plus ca mie nu-mi plac ochii aia mici si oblici.

@ ondin @ - Eeee , nu e vorba de filtre si ulei, ci de restu. De exemplu, cite masini germane si cite japoneze vezi in atelierele auto ? Ati spun eu : 1 japoneza si 5 germane. Acuma nu mai poti zice ca sintem pe timpul lui Ceausescu, cind lumea nu-si lua masini japoneze pt ca nu erau piese. Gata, am evoluat si noi, acuma multi asi iau masini japoneze, tot mai multe japoneze vezi pe strada, si totusi in atelierele auto vezi o japoneza si 5 germane, siiiii 10 masini franceze. De ce ? Sti reclama aia cu Toyota ? , o Corola nu se strica niciodata ?
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 04-06-14, 22:31   #1416
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Da. il inamtriculezi in orice alta tara civilizata, si nu in Romania....
Prietena mea are RX-8 si tocmai am reusit sa convingem rar-ul sa ne treaca 1308 cmc in talon, acum asteptam sa ne vina talonul. Va primi si 80% din taxa de inmatriculare platita (~2200 euro) si i se vor restitui tot vreo 80% din impozitul pe ultimii 2 ani (3700 RON in Cluj).
Se poate si la noi, explicatia celor de la rar cum ca masina trebuie incadrata ca 2.6 nu tine, din moment ce cartea tehnica a masinii mentioneaza motorul cu 1308 cmc, nu cu 2616, iar GTU si organismul englez echivalent considera tot 1308 cmc.

Se poate si la noi, mai sunt proprietari care au reusit.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 01:03   #1417
Skyll3x

Stage 4
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 298
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
numai ca mie ami plac femeile dotate, si japoneze dotate nu prea sint, ca toate-s mici si slabe
La fel ca masinile lor. )

Sper sa nu se simta alt fan ofensat, e doar o gluma, mie imi plac masinile japoneze

Eu tot nu inteleg.... De ce se fac piese daca ele nu se strica?
__________________
BMW 320i E36 Coupe
Skyll3x is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 10:17   #1418
YouLost20

Stage 3
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 153
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Inca unul ! S-Class, numere rosii, in pana pe Sos Buc-Ploiesti, ieri ora 18:30.
YouLost20 is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 18:18   #1419
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Skyll3x View Post
La fel ca masinile lor. )

Sper sa nu se simta alt fan ofensat, e doar o gluma, mie imi plac masinile japoneze

Eu tot nu inteleg.... De ce se fac piese daca ele nu se strica?
Pai se uzeaza sau se strica si japonezele, da peste 20 de ani. Auzi, da Bmw-ul ala 320 i nu-i nu stiu ce de capul lui, mai ales ca consuma 15 litrii.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 22:35   #1420
Skyll3x

Stage 4
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 298
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ai spus ca nu se strica, hotarastete. Manca el 15 litri da nu ma rog la D-zeu cand ma bag in depasire. Ce vrei de la o masina de 21 de ani ? Am un prieten cu o Mazda 323 BD cu probleme de carburator si nu o repara nimeni, si nici altu' nu gaseste. Aici se vorbesc de masini mai noi, nu de 20-30 de ani.
Skyll3x is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 08:02   #1421
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Skyll3x View Post
Ai spus ca nu se strica, hotarastete. Manca el 15 litri da nu ma rog la D-zeu cand ma bag in depasire. Ce vrei de la o masina de 21 de ani ? Am un prieten cu o Mazda 323 BD cu probleme de carburator si nu o repara nimeni, si nici altu' nu gaseste. Aici se vorbesc de masini mai noi, nu de 20-30 de ani.
Pai a mea e din 2000, si nu e pe carburator. Carburatoarele se pot repara, sincroniza, etc, daaa la meseriasii din Romania nu te mira. Ca in Romania toata lumea e meserias, priceput, inginer, unul e mai destept decit celalalt, asa ca nu te mira. In Romania daca iti duci masina la reparat, o aduci acasa si mai stricata. Ca la doctor, mergi cu o problema, si vi acasa cu altele doua, adica mai distrus decit ai fost. Am fost cu un Vw Golf in Romania sa-mi regleze directia, pt ca tragea intr-o parte. N-au putut face nimica mecanicii aia. Au zis ca calculatoru indica ca e totul ok. Apoi maaa, si tu sti sa lucrezi cu calculatoru, daca iti arata cineva cum functioneaza. Asta nu inseamna ca esti meserias. Fara calculator toti mecanicii sint la pamint. Am mai fost la un alt atelier recomandat de fostul meu sef, cu o Dacie, sa-mi schimbe pompa de apa, si cind sa-mi ridic masina, nu mai pornea. Am stat o juma de ora acolo sa faca ceva cu masina aia ca nu mai porneste. O venit unu sa se uite la ea si nu-i gasea baiu. Apoi o mai venit inca unu, nimic. Apoi au mai aparut inca 2, deci in total erau patru meseriasi la un giug de Dacie. Pina la urma iau gasit buba, nu au fost puse bujiile la locul lor, erau schimbate, au alea o oride, 1 la 3 ; 2 la 4 ; ceva de genu. Deci din astia meserisi avem noi in Romania. Am avut multe masini germane la viata mea, si cu toate am avut probleme. Apoi am trecut la japoneze. Nisan Almera, Honda Civic, Mazda, si cu nici una n-am avut probleme. Asta inseamna Made in Japan.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 11:13   #1422
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Pai a mea e din 2000, si nu e pe carburator. Carburatoarele se pot repara, sincroniza, etc, daaa la meseriasii din Romania nu te mira. Ca in Romania toata lumea e meserias, priceput, inginer, unul e mai destept decit celalalt, asa ca nu te mira. In Romania daca iti duci masina la reparat, o aduci acasa si mai stricata. Ca la doctor, mergi cu o problema, si vi acasa cu altele doua, adica mai distrus decit ai fost. Am fost cu un Vw Golf in Romania sa-mi regleze directia, pt ca tragea intr-o parte. N-au putut face nimica mecanicii aia. Au zis ca calculatoru indica ca e totul ok. Apoi maaa, si tu sti sa lucrezi cu calculatoru, daca iti arata cineva cum functioneaza. Asta nu inseamna ca esti meserias. Fara calculator toti mecanicii sint la pamint. Am mai fost la un alt atelier recomandat de fostul meu sef, cu o Dacie, sa-mi schimbe pompa de apa, si cind sa-mi ridic masina, nu mai pornea. Am stat o juma de ora acolo sa faca ceva cu masina aia ca nu mai porneste. O venit unu sa se uite la ea si nu-i gasea baiu. Apoi o mai venit inca unu, nimic. Apoi au mai aparut inca 2, deci in total erau patru meseriasi la un giug de Dacie. Pina la urma iau gasit buba, nu au fost puse bujiile la locul lor, erau schimbate, au alea o oride, 1 la 3 ; 2 la 4 ; ceva de genu. Deci din astia meserisi avem noi in Romania. Am avut multe masini germane la viata mea, si cu toate am avut probleme. Apoi am trecut la japoneze. Nisan Almera, Honda Civic, Mazda, si cu nici una n-am avut probleme. Asta inseamna Made in Japan.
Bujiile poti sa le pui in orice ordine vrei tu. E acelasi rahat. Tu vorbesti de fisele de la bujii care daca nu sunt puse corespunzator nu va aprinde bujia potrivita la momentul potrivit.
Dar vad ca esti meserias, ti-a spus cineva ca de la bujii a fost si tu acuma este mester din aceia de care vorbeai mai sus.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 11:37   #1423
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Bujiile poti sa le pui in orice ordine vrei tu. E acelasi rahat. Tu vorbesti de fisele de la bujii care daca nu sunt puse corespunzator nu va aprinde bujia potrivita la momentul potrivit.
Dar vad ca esti meserias, ti-a spus cineva ca de la bujii a fost si tu acuma este mester din aceia de care vorbeai mai sus.
Si tu acuma este mester ? Asta da exprimare. Tu vb mai prost decit ungurii, si aia vb mai bine romineste decit tine. Esti frustrat rau vad. Da nu esti tu singurul. Aaaa daa, tu esti asta cu Seatu, e clar atunci.

Last edited by franz34sm; 14-06-14 at 11:39.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 12:27   #1424
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Da, sunt mester. Poti sa imi spui Nea Iulian. )
Ce ti se pare anapoda in exprimarea mea? Serios acum...

Cine e 'ala cu seatul'? Am si dacie break pe care o conduc destul de des (asta o zisai sa ma dau mare, iti dai seama).
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 14:10   #1425
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Da, sunt mester. Poti sa imi spui Nea Iulian. )
Ce ti se pare anapoda in exprimarea mea? Serios acum...

Cine e 'ala cu seatul'? Am si dacie break pe care o conduc destul de des (asta o zisai sa ma dau mare, iti dai seama).
Asta o zisai ? Numa oltenii vorbesc asa. Am auzit ca la olteni nu le prea place munca, numa bautura. Foarte bine fac, ca numa o viata au.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -