VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
03-12-12, 16:17
|
#796
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Ce sa zic....daca diferenta de la 500RON la 1000RON pt. o revizie la o masina cu pretentii ti se pare "avere" atunci fiecare sa circule cu masina pe care si-o permite. Nu ca m-am nascut cu ATE si Textar pe dacia 1310 dar decat Remsa mai bine Ferodo sau TRW. Remsa sunt un fel de Fermit romanesti, nu am avut eu dar asa zice lumea. Nici pe Golf3 nu as pune asa ceva
|
|
|
03-12-12, 16:55
|
#797
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Eu tocmai am pus discuri ATE si placute Pagid si ma bucur ca n-am mers pe solutii mai ieftine gen Brembo sau Bosch; m-am convins din nou ca la capitolul siguranta nu trebuie sa faci niciodata economie.
Si poate ca faptul ca nu fac niciodata economie la consumabile si merg pe ce stiu ca e mai bun contribuie destul de mult la faptul ca masina mea nu s-a defectat niciodata in 7 ani, nici macar o eroare pe tester n-a dat vreodata.
De-aia repet ce-am mai zis si in alte locuri: fiabilitatea unei masini depinde mai mult de proprietar decat de producator (evident, in cazul in care vorbim de producatori decenti).
De curiozitate, cati dintre voi schimba uleiul din cutie odata la ~50k km? Sau lichidul de servo, l-a schimbat cineva vreodata macar la 150k km? Sau discurile de frana odata la 2 schimburi de placute?
Intreb asta pentru ca aud peste tot: "uleiul din cutie nu se schimba", "discurile se schimba la 2-300k km" si tot asa. Apoi vezi mesaje pe forumuri ca marca x e cea mai de rahat, ca s-a stricat masina, el doar a schimbat uleiul si a pus benzina, ca doar n-are nevoie de mai mult masina, e nemteasca.
|
|
|
03-12-12, 17:16
|
#798
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
intr-adevar conteaza foarte mult intretinerea pe care i-o faci masinii
personal... uleiul in cutie il schimb la cca 20k, indiferent daca a vazut numai track sau strada...discurile de frana in functie de ce placute folosesc, upgrade-ul la franele fata de+3.8cm ma fac sa tocesc mai greu discurile cu placutele ce e drept moi de pana acum.
__________________
|
|
|
03-12-12, 18:26
|
#799
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Ce sa zic....daca diferenta de la 500RON la 1000RON pt. o revizie la o masina cu pretentii ti se pare "avere" atunci fiecare sa circule cu masina pe care si-o permite. Nu ca m-am nascut cu ATE si Textar pe dacia 1310 dar decat Remsa mai bine Ferodo sau TRW. Remsa sunt un fel de Fermit romanesti, nu am avut eu dar asa zice lumea. Nici pe Golf3 nu as pune asa ceva
|
Mai citeste o data post-ul meu si apoi vezi ce mi-ai raspuns tu. Am pomenit eu ceva de costul total al unei revizii? Am spus ca atata timp cat placutele de frana sunt eficiente in sensul ca franeaza bine si nu scartaie, nu vad unde ar fi problema si daca as da 2 lei pe set. Pe noi ne face marca, stiu, este in trend prin Romania. Esti invitatul meu sa folosesti TRW pe masina ta, si sa-mi spui si mie apoi, de curiozitate, daca te confunda lumea cu personalul de Constanta. Si nu, eu nu vorbesc din auzite, cum am vazut ca se practica, eu vorbesc din experienta, pentru ca am folosit si TRW acum ceva timp. Pe Golf 3 nu ai pune Remsa pentru ca nu merita masina, nu ca nu sunt placutele bune
|
|
|
03-12-12, 23:18
|
#800
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by fasso
Mai citeste o data post-ul meu si apoi vezi ce mi-ai raspuns tu. Am pomenit eu ceva de costul total al unei revizii? Am spus ca atata timp cat placutele de frana sunt eficiente in sensul ca franeaza bine si nu scartaie, nu vad unde ar fi problema si daca as da 2 lei pe set. Pe noi ne face marca, stiu, este in trend prin Romania. Esti invitatul meu sa folosesti TRW pe masina ta, si sa-mi spui si mie apoi, de curiozitate, daca te confunda lumea cu personalul de Constanta. Si nu, eu nu vorbesc din auzite, cum am vazut ca se practica, eu vorbesc din experienta, pentru ca am folosit si TRW acum ceva timp. Pe Golf 3 nu ai pune Remsa pentru ca nu merita masina, nu ca nu sunt placutele bune
|
am folosit si ate si trw si lpr si va asigur ca toate sunt cat se poate de bune, eficienta maxima si fara nici un scartait.remsa nu am folosit
p.s. daca ai pe seria 5 gume cu dot din 2000 nu mai conteaza deloc placutele.
:P
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?
Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
|
|
|
03-12-12, 23:33
|
#801
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Eu am avut set schimbat, discuri si placute TRW si faceau zgomot intr-un mare fel. Ce sa zic, probabil a fost un lot de rebuturi, nu ma intereseaza in mod deosebit. Repet, pot costa si 2 ron/set, daca eficienta la franare este buna si nu sunt zgomotoase, nu vad unde e problema. De cauciucuri chiar nu stiu, am avut masina cca 2 luni de zile, timp in care n-am avut absolut deloc curiozitatea sa ma uit ce dot au
|
|
|
04-12-12, 21:03
|
#802
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by fasso
Mai citeste o data post-ul meu si apoi vezi ce mi-ai raspuns tu.
|
Am inteles ce-ai spus. Tu doar ai vrut sa minimizezi costurile. Eu nu gandesc asa chiar daca nu ma dau banii afara din casa. Nu vreau sa risc, sunt prea sarac ca sa risc. De asta spuneam de Fermit, ce alea nu sunt si ele placute?
Sau Asam, iti faci treaba si cu ele, e in top la taximetristii cu logan.
Insa eu nu merg pe ideea asta. Daca gasesc ceva ieftin, ma feresc. Ieftin si bun nu prea exista nici macar la produse romanesti. Daca nu am bani mai astept o vreme
|
|
|
04-12-12, 22:14
|
#803
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Ti-am zis, de TRW m-am convins, de LPR nu stiu ce sa zic, daca nu ma insel astea sunt facute la noi, probabil ca si calitatea este tot romaneasca. Minimizarea costurilor mi se pare un lucru normal in tot ce tine de intretinerea unui autoturism, atata timp cat merg pe principiul ca masina trebuie sa si faca bani, nu numai sa toace. Probabil ca mai am mult de sapat pana voi gasi ulcica cu galbeni care m-ar face sa bag numai ce e mai scump in autoturism si sa ma plimb cu el numai sambata si duminica doar ca sa agat gagici.
|
|
|
05-12-12, 00:01
|
#804
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
TWR sunt ok, LPR sunt niste petarde.
|
|
|
05-12-12, 15:29
|
#805
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
TWR sunt ok, LPR sunt niste petarde.
|
alea Pro tv sunt si mai si decat Twr sau Antena 1.
iar lpr ar trebui scosi din grila si trimisi cu petardele de sarbatori.
|
|
|
05-12-12, 15:41
|
#806
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
O greseala onesta, sa nu cumva sa scapati vreun prilej sa va atacati unii pe altii! Repet, probabil ca lotul de TRW-uri din care am avut eu pe masina era din rebuturi, deja prea multi au zis ca sunt ok si mie imi faceau scandal si la cea mai mica frana.
|
|
|
05-12-12, 18:34
|
#807
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by fasso
O greseala onesta, sa nu cumva sa scapati vreun prilej sa va atacati unii pe altii! Repet, probabil ca lotul de TRW-uri din care am avut eu pe masina era din rebuturi, deja prea multi au zis ca sunt ok si mie imi faceau scandal si la cea mai mica frana.
|
Eu nu cred ca ai nimerit lot defect ci lot contrafacut .... daca vrei sa stii intradevar cat de buna este o piesa ...cumpara din afara tarii [ de pe germania spre exemplu ] sau de la surse in care esti sigur ca produsul vine de la mama lui ! Eu sunt patit ....nu ma mai uit asa tare la firma , am nimerit si brembo si trw contrafacute , partea cea mai trista e ca sunt diferente extrem de minore intre original si replica ! pe mine ma costat doar timp pierdut , pe altii si bani sau mai rau , probleme cauzate de acele produse contrafaute ! aveti mare grija la ce cumparati din romania !
|
|
|
05-12-12, 19:35
|
#808
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Foarte posibil si ceea ce spui tu. Dar in ziua de azi, exista replici atat de bine realizate, incat e foarte greu sa-ti mai dai seama care e original si care nu. De ulei am auzit ca e problema generala, Castrol in mod deosebit.
|
|
|
05-12-12, 21:42
|
#809
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Eu nu cred ca ai nimerit lot defect ci lot contrafacut .... daca vrei sa stii intradevar cat de buna este o piesa ...cumpara din afara tarii [ de pe germania spre exemplu ] sau de la surse in care esti sigur ca produsul vine de la mama lui ! Eu sunt patit ....nu ma mai uit asa tare la firma , am nimerit si brembo si trw contrafacute , partea cea mai trista e ca sunt diferente extrem de minore intre original si replica ! pe mine ma costat doar timp pierdut , pe altii si bani sau mai rau , probleme cauzate de acele produse contrafaute ! aveti mare grija la ce cumparati din romania !
|
crezi ca mai conteaza prea mult sigla? oricum toate sunt acum made in china sau alte tari din lumea a 3-a.
|
|
|
05-12-12, 21:46
|
#810
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by fasso
O greseala onesta, sa nu cumva sa scapati vreun prilej sa va atacati unii pe altii! Repet, probabil ca lotul de TRW-uri din care am avut eu pe masina era din rebuturi, deja prea multi au zis ca sunt ok si mie imi faceau scandal si la cea mai mica frana.
|
trebuie sa mai glumim si noi ca altfel unde ajungem?
trw vin pe original la vw si probabil si multe ale marci auto, iar lpr am eu pe spate la masina si pot sa spun ca se comporta super ok. le-am luat de curiozitate ca aveau un pret super bun, iar daca va uitati pe net cele de pe fata sunt mai scumpe chiar decat trw, astfel ca, decat ceva super cunoscut dar facut in taiwan, china, etc. sau fake, mai bine un lpr original made in italy.
|
|
|
|
|