Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-10-09, 16:55   #946
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

CSL ...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 16:57   #947
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

CSL e masina de circuit orientata clar pentru asta deci nu are nicio legatura cu RS4 sau RS6 care sunt masini normale. Cand o sa vezi versiuni hardcore gen CSL de la Audi atunci sa le compari. Dovada ca NU au legatura este faptul ca si M3 E92 ia bataie de la E46 CSL. Ce sa intelegem din asta ? Ca E92 este o masina slaba si BMW a luat-o inapoi daca ia bataie de la generatia trecuta ? Sau ca e aiurea sa faci comparatii de genu' ? Hmm...greu de gasit raspunsul. Cand ai cauciucuri exclusiv pentru asfalt uscat, semi slick-uri, dotari ioc in mare parte, suspensie setata in asa fel incat daca treci peste o moneda iti dai seama daca a fost cap sau pajura si alte chestii setate fix pentru circuit e NORMAL ca bati o masina buna la toate care nu e track car. Cat de greu e sa iti dai seama de asta ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 15-10-09 at 17:01.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 20:28   #948
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
CSL e masina de circuit orientata clar pentru .... dotari ioc in mare parte,
Majoritatea CSL-urilor puse la vanzare au xenon, 4 geamuri electrice, cd-player, bancheta spate rabatabila asimetric. Toate au climatronic .E doar o versiune mai dopata si mai usoara a M3-ului E46 si nu vad de ce nu ar putea fi folosita ca masina de zi cu zi si mi-e greu sa cred ca toate CSL-urile scoase la vanzare au km facuti pe circuit.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 20:44   #949
HoricutzWSR
Virtual Tuner

Stage 5
 
HoricutzWSR's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of:
[Design Team]
[PARTICIPANT CURSE]
[Virtual Tuning]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

sa bata RS4`le cu motor 4.0 aspirat un M3 E92...now that`s justice!

singurii care au dreptate deplina sunt dupa cum e mentionat si in paginile precedente fostii/actualii proprietari ai marcilor in cauza...restu cu gura mare, doar drojdie...
HoricutzWSR is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 20:55   #950
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Majoritatea CSL-urilor puse la vanzare au xenon, 4 geamuri electrice, cd-player, bancheta spate rabatabila asimetric. Toate au climatronic .E doar o versiune mai dopata si mai usoara a M3-ului E46 si nu vad de ce nu ar putea fi folosita ca masina de zi cu zi si mi-e greu sa cred ca toate CSL-urile scoase la vanzare au km facuti pe circuit.
Astea sunt dotari elementare. Un M3 normal cu optionale destule (cum probabil sunt majoritatea) nu se rezuma la 4 geamuri electrice, CD player si servo, dotari care le are si un Logan. Tocmai, e mai usoara, lucru obtinut si prin renuntarea la anumite chestii inutile. Aceeasi politica este aplicata si la unele Porsche-uri orientate spre circuit (nici macar logo-ul din fata nu este din acelasi material, este un fel de sticker subtire care mai salveaza cate ceva ). Faptul ca proprietarii l-au avut dar nu l-au folosit unde exceleaza el este partea a doua. Referitor la masina de zi cu zi..tare imi e greu sa cred. Sa trecem peste setarea suspensiei dar ajungem la cauciucuri. Conform unui fost proprietar de M3 el de abia se tara prin oras cu cauciucuri de IARNA nu semi slick-uri...so...o mare parte din an ai fi penalizat. Cel mai elocvent exemplu este sa te uiti peste dotarile standard ale unui M3 normal si ale unui CSL care nu are CD Player, geamuri electrice si multe altele, este stripped out aproape la maxim. Pana si fundul portbagajului este din un fel de carton. Multi care si le-au luat au adaugat optionale dar asta mai penalizeaza performanta, partea a doua este ca de obicei exemplarele trimise pentru a fi testate si implicit a posta timpi erau troaca pentru a fi cat mai rapide. Cand lumea se uita la niste date pe circuit vede ce este mai bun din masina aia fara sa fie ingreunata la loc (cel putin intr-o anumita masura) de optionale pe care si le aleg unii. E drept ca pe strada 99% din soferi nu ar simti diferenta aia de greutate.

E clar ca undeva s-au facut compromisuri din moment ce E46 CSL este mai rapid ca E92 M3. Daca nu erau compromisuri cu siguranta E92 (care e o masina relativ normala, fara sa se exagereze pe undeva si sa fie track car) era MULT mai rapid, dar nu s-a putut dovada ca e mai lent. Nu poti sa le ai pe toate, ceva trebuie sacrificat totdeauna. O masina luxoasa si confortabila nu o sa exceleze pe circuit, o sa aiba ruliu pe viraje, performantele nu o sa fie de top, feelingul probabil o sa fie afectat etc. Una foarte performanta pe circuit clar nu o sa fie foarte confortabila din cauza profilului cauciucurilor, dotari, setarea suspensiei si altele. Greu sa impaci si capra si varza.

Last edited by _anaconda_; 15-10-09 at 21:01.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 16-10-09, 17:34   #951
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Astea sunt dotari elementare. Un M3 normal cu optionale destule (cum probabil sunt majoritatea) nu se rezuma la 4 geamuri electrice, CD player si servo, dotari care le are si un Logan. Tocmai, e mai usoara, lucru obtinut si prin renuntarea la anumite chestii inutile. Aceeasi politica este aplicata si la unele Porsche-uri orientate spre circuit (nici macar logo-ul din fata nu este din acelasi material, este un fel de sticker subtire care mai salveaza cate ceva ). Faptul ca proprietarii l-au avut dar nu l-au folosit unde exceleaza el este partea a doua. Referitor la masina de zi cu zi..tare imi e greu sa cred. Sa trecem peste setarea suspensiei dar ajungem la cauciucuri. Conform unui fost proprietar de M3 el de abia se tara prin oras cu cauciucuri de IARNA nu semi slick-uri...so...o mare parte din an ai fi penalizat. Cel mai elocvent exemplu este sa te uiti peste dotarile standard ale unui M3 normal si ale unui CSL care nu are CD Player, geamuri electrice si multe altele, este stripped out aproape la maxim. Pana si fundul portbagajului este din un fel de carton. Multi care si le-au luat au adaugat optionale dar asta mai penalizeaza performanta, partea a doua este ca de obicei exemplarele trimise pentru a fi testate si implicit a posta timpi erau troaca pentru a fi cat mai rapide. Cand lumea se uita la niste date pe circuit vede ce este mai bun din masina aia fara sa fie ingreunata la loc (cel putin intr-o anumita masura) de optionale pe care si le aleg unii. E drept ca pe strada 99% din soferi nu ar simti diferenta aia de greutate.

E clar ca undeva s-au facut compromisuri din moment ce E46 CSL este mai rapid ca E92 M3. Daca nu erau compromisuri cu siguranta E92 (care e o masina relativ normala, fara sa se exagereze pe undeva si sa fie track car) era MULT mai rapid, dar nu s-a putut dovada ca e mai lent. Nu poti sa le ai pe toate, ceva trebuie sacrificat totdeauna. O masina luxoasa si confortabila nu o sa exceleze pe circuit, o sa aiba ruliu pe viraje, performantele nu o sa fie de top, feelingul probabil o sa fie afectat etc. Una foarte performanta pe circuit clar nu o sa fie foarte confortabila din cauza profilului cauciucurilor, dotari, setarea suspensiei si altele. Greu sa impaci si capra si varza.
In primul rand daca tot vorbeai de RS6, am posta un filmulet tot pe acest tread in care M3 E90 Sedan era mai rapid decat RS6-le pe un circuit umed. Cred ca iti mai amintesti si tu ... In al doilea rand CSL-ul E46 a fost intradevar o masina eminamente pt circuit, avea sub 1400 de kg si e si in ziua de azi f. performanata si se pare ca e mai rapida decat M3 E92, doar ca BMW are in teste versiunea CSL a M3-ului actual: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=311551 . Si se zvoneste ca ava avea 470 de hp si cel putin 100 de kg in minus. Adica un posibil concurent pt R8 v10, asta doar din punct de vedere al performantelor.


Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Majoritatea CSL-urilor puse la vanzare au xenon, 4 geamuri electrice, cd-player, bancheta spate rabatabila asimetric. Toate au climatronic .E doar o versiune mai dopata si mai usoara a M3-ului E46 si nu vad de ce nu ar putea fi folosita ca masina de zi cu zi si mi-e greu sa cred ca toate CSL-urile scoase la vanzare au km facuti pe circuit.
Cand iti comandai CSL-ul, el venea standard fara nicio optionala (de la geamuri pana la clima, toate erau scoase). Iar daca vreai optionale, scoateai bani din buzunar. Plafonul portbagajului e facut din carton iar ca fapt divers venea cu semi-slickuri pt care BMW recomanda sa nu depasesti 50 km/h pe carosabil ud. Si ca alt fapt divers, ma gandesc sa imi cumpar unul dar deocamdata sunt inca f. scumpe.

Last edited by UNLORD; 16-10-09 at 17:39.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 15:57   #952
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Reiau acest post fiindca nu a fost discutat
Quote:
Originally Posted by CLM_Audi View Post
off-topic la ce se discuta aici:

TT-RS-------------SLK-55-AMG---Z4-sDrive-35i----Z4-M(2003 parca)
2.5 {L5} Turbo-----5.5 {V8} ------3.0 {6L} Twinturbo-----3.2 {6L}
340/5400----------360/5750------306/6400------------343/7900 [HP/rpm]
450/1600----------510/4000------400/2750------------365/4900 [Nm/rpm]
4.6 s--------------4.9 s----------5.2 s-----------------5.0 s [0-100 km/h]
9.2 %-------------12.0 %--------9.4 %----------------12.1 % [consum mixt]
48 k---------------72 k-----------39 k-----------------50 k [pret. mii euro]

surse: auto-bild.ro mercedes-benz.ro top-gear.com automol.ro bmw.ro audi.ro

La Z4 am pus doua versiuni: actualul Z4 care exista pe site, cu cea mai tare motorizare si fostul Z4M pentru a putea compara modelele prin ceea ce ofera producatorii la ora actuala, respectiv pentru a avea un M de comparatie. Am luat aceste modele in comparatie fiindca sunt din aceeasi clasa. nu am postat dimensiunile ext fiindca sunt identice, la fel viteza maxima de 250 limitata este valabila la toate inafara de Z4-35i la care este 242km/h.
TT vine cu cel mai mic motor, 2.5 {L5} si scoate cu 20CP mai putin decat 5.5{V8} al lui Mercedes, la turatii apropiate. Z4M scoate acelasi nr de cai ca si TT-RS la 7900r/m si asta din 6 cilindri si motor tot mai mare. La cuplu castiga tot Audi, ba chiar in ture mult mai joase. La 0-100 cel mai bun timp il scoate Audi. (Sper ca nu voi fi banat daca am pus un post in care castiga Audi) Daca senzatia incepe pe la 200km/h cum ziceti (si intr-o oarecare masura sunt de acord) nu inteleg de ce producatorii dau mereu timpii de la 0-100. Cam depasit sa zicem, mai ales pt masini sport. La ce motoare si masini se fabrica in prezent ar trebui timpii masurati si a viteze mai mari. Consumul nu este un aspect important la masini sport, in opinia mea. TT vine cu cel mai mic consum. Pret: la Audi mai mic decat Mercedes.
Ce nu inteleg eu: la toate modelele MB vine cu motorizari f mari ca sa scoata aceeasi putere cu a celorlalti doi producatori. Z4M totusi este mai vechi cu vreo 6 ani (poate ma insel, nu imi sariti in cap) decat TT-RS. Sunt convins ca urmeaza ceva tare si din partea bmw ca raspuns la TT-RS.

La fel si in cazul RS4 cu noul M3... RS4 s-a produs in 2006. clar ca M3 nou domina RS4, dar nu categoric. La lansare RS4 era peste E46, apoi a venit E90 putin peste RS4. Totusi dominatia nu a fost una categorica incat sa spunem ca RS4 a fost facut praf. Sunt de fapt legile ciclurilor de productie. Concurenta niciodata nu va scoate ceva mai slab, mai ales daca exista 1-2 ani diferenta. Un nou RS4 sau poate un viitor RS5 in aceasta clasa ar schimba lucrurile sunt convins. Cu actualul model M3 domina bmw, fiindca RS4 e de generatie mai veche, dar repet nu categoric incat sa putem spune ca Audi a fost facut muci. Tot in aceasta clasa, ce au scos bmw si Audi din motoare de 4.0 sau 4.2, MB nu a reusit decat din 6.2 litri.

In clasa mare, RS6 domina M5 si E-AMG, clar. Un RS6 trecut pe la MTM rupe stilul, parerea mea.

In clasa compacta nu exista RS, AMG sau M, insa Audi au anuntat RS3. Astazi am gasit o stire pe Auto.ro cum ca si bmw vine cu M1 din urma.

Testul celor de la fifth gear:
https://www.youtube.com/watch?v=ultwFlD9b3A (vedeti ca este filmulet continuare)
-Demaraj linie dreapta: castiga Audi (quattro)
-Drift: bmw nota 10, Audi nota 7
-Circuit: castiga Audi
Totusi in aceste teste depinde reactia soferului, si mult alte chestii. Nu este relevant un singur film. Cand insa din 10 filme, o masina castiga doar intr-unul, atunci e clar. Valabil pentru toate comparatiile. Filmulete pro sau contra unui lucru se gasesc.

Referitor la subvirare, se pare ca din cauza tractiunii si pe fata, ar exista aceasta problema insa la modelele pe care nu a fost EDL sau Haldex, eu asa stiu. In filmulet (https://www.youtube.com/watch?v=-4xe48RC924) RS4 depaseste in curba M3-ul, deci...

Referitor la design: il consider relevant pentru un versus Audi, bmw, MB, dar nu pentru un versus al masinilor sport, unde se urmareste performanta. Finisajele interioare la aceste modele au importanta in masura in care influenteaza condusul, atat.

Cat despre sfanta treime a automobilelor germane, este clar ca un posesor de bmw isi va sustine M-ul, unul de Audi RS-ul, iar unul de Merts va sustine AMG. Ok pana aici. As vrea insa parerea celor neutri celor 3 marci, desi la auzirea numelui multi ar spune bmw cand vorbim de masini sportive. A... sa nu uit: este un topic al posesorilor celor 3 modele? Daca nu te-ai urcat intr-unul nu ai voie sa postezi?

Last edited by CLM_Audi; 17-10-09 at 16:11.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 16:13   #953
babau88

Stage 5
 
babau88's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of:
[MERCEDES]
[PORSCHE]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In filmulet (https://www.youtube.com/watch?v=-4xe48RC924) RS4 depaseste in curba M3-ul, deci...

in filmuletz este vb de rs4 vs M3 E46 ... dar fie cum zici u ! ai dreptate ! Pana la urma toate sunt bune , dar asta nu inseamna ca una din ele este de c***t (cum spun altzi)... deci sunt egale nu domina niciuna !! exista 8346568 de filmuletze in care unul iese castigator,apoi celalalt si vesnic aceasi problema..
babau88 is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 16:17   #954
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

da, pai RS4 a fost lansat dupa E46. E clar ca lucrurile au evoluat intre timp si pentru bmw
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 16:51   #955
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by CLM_Audi View Post
...
Tu uiti un aspect important.

1) TT-RS e turbo, Z4M e aspirat de turatie, MB e aspirat fara turbo si fara sa aiba nevoie de 8000RPM ca sa scoata putere. De aia au nevoie de cilindree ca sa scoata CP, fiecare cu politica lor.

2) Situatie identica si la RS4/M3/C63. RS4/M3 sunt aspirate de turatie in timp ce C63 AMG e aspirat "normal", de aia ii trebuie cilindree mare ca sa scoata caii putere dar la capitolul motor eu il vad invingator. De ce ?

Pai unu la mana e detuned, varianta normala de 6200 V8 AMG are 500+ CP in timp ce asta e lasata mai moale intentionat pe la 450. Doi la mana acest motor e mai usor ca ala de pe M3/RS4 cu toate ca are inca 2000CMC in plus. De asta ce zici ? Cu ce ma incalzeste ca RS4/M3 au 100cp/litru deci 400+CP la 4000CMC daca motorul lor este mai greu ca unul de 6000CMC AMG care are cu 50% mai mult cuplu ? E pointless.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 17:36   #956
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

mersi de lamuriri. asa este, fiecare producator cu politica lui in ceea ce priveste turbo/aspirate. se pare insa ca turbo aduce performanta clara unui motor, vorbesc cel putin de Audi unde se vede clar la RS6 cu bi-turbo... de ce nu pun toti turbo?
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 17:41   #957
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai nu vezi ca si BMW a inceput sa renunte la aspirate si anunta turbo pentru urmatoarele M-uri? Evident ca tehnologia a evoluat si turbo este viitorul. AMG folosesc supra alimentarea de mult, numai BMW a ramas in urma cu aspiratele dar se pare ca si-au dat seama ca nu mai merge asa chit ca s-au tinut bine cu aspiratele lor de turatie dupa turbo/compresoare. Imi place ce ai postat CLM, decent si fara fanatisme, este evident ca nici unul nu "sterge pe jos cu competitia", tot timpul e o concurenta intre cei 3 si din asta profita consumatorii.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 17:52   #958
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

revista autobild nr 18:
Chiar daca viitoare serie 5 nu va fi disponibila in showroom-uri mai devreme de primavara 2010, a fost surprinsa foto viitoarea versiune M5 care va fi lansata un an mai tarziu (pfuu deci asta inseamna 2011, cred ca pana atunci nici Audi nu se chinuie sa scoata RS6 mai nou). Noutatea este motorul V8 bi-turbo, 4.4 litri, 555cp de pe X6M si X5M care va inlocui V10 de 5.0.
Cutia cu 7 tr. va fi inlocuita cu 8 trepte su dublu-ambreiaj.


Deci cand iese asta, o sa le dea batai de cap celor de la Audi.
Chiar sunt curios ce va face RS5 cu concurenta, fiindca din cate stiu este anuntat cu motorizarea lui RS6, care deocamdata e competitiva pt clasa ei. RS5 se pare ca va fi lansat la unul din saloanele de anul viitor, posibil Geneva

Last edited by CLM_Audi; 17-10-09 at 17:56.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 18:04   #959
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

foarte elocventa lamurirea adusa tuturor iubitorilor emblematici

Last edited by SEBASTIAN; 17-10-09 at 18:07.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 18:05   #960
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by CLM_Audi View Post
revista autobild nr 18:
Chiar daca viitoare serie 5 nu va fi disponibila in showroom-uri mai devreme de primavara 2010, a fost surprinsa foto viitoarea versiune M5 care va fi lansata un an mai tarziu (pfuu deci asta inseamna 2011, cred ca pana atunci nici Audi nu se chinuie sa scoata RS6 mai nou). Noutatea este motorul V8 bi-turbo, 4.4 litri, 555cp de pe X6M si X5M care va inlocui V10 de 5.0.
Cutia cu 7 tr. va fi inlocuita cu 8 trepte su dublu-ambreiaj.


Deci cand iese asta, o sa le dea batai de cap celor de la Audi.
Chiar sunt curios ce va face RS5 cu concurenta, fiindca din cate stiu este anuntat cu motorizarea lui RS6, care deocamdata e competitiva pt clasa ei. RS5 se pare ca va fi lansat la unul din saloanele de anul viitor, posibil Geneva
eu zic ca va avea mai mult de 555cp undeva la 570-600cp ..
nu cred ca se va folosi pe platforma de B8 motoare v10 de pe RS6 doar viitorul S8 va utiliza v10 de 5.2 de pe R8 V10..politica de downsize va continua viitorul SLK AMG va avea V6 de 3.6l si 480cp iar urmatorul M3 3L Biturbo..Se va pune mai mult accent pe reducerea greutatii si consumului de combustibil implicit reducerea noxelor de CO2
Since Audi postponed a number of their new product launches, thanks to the global recession, the RS 5 has had to bide its time and clock up extra test miles. Hopefully that makes it an even sharper road hog than originally planned.

Under the bonnet lurks a rumoured 330kW (449hp) of power from a 4.2-litre V8 engine. It would be placed under the care of quattro AWD and a standard 6-speed manual or a 7-speed R Tronic. As with recent versions of quattro most torque should head rearwards under certain driving conditions.

The RS 5 will debut at an international motor show within the next few months, with first sales scheduled for July 2010.
__________________

Last edited by adrian78bmw; 17-10-09 at 18:08.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -