Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Voi pe care ati alege-o ?
BMW M3 (71-90.000 $) 64 54.70%
Dinan 335i (56.000 $) 53 45.30%
Voters: 117. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 19-01-10, 23:28   #16
laur1705

Stage 2
 
laur1705's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 61
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

aleg m3 pentru ca nu cred ca o firma de tuning poate face o masina mai buna decat a facut-o un anumit producator de autovehicule(ma refer la performante, fiabilitate, cost de intretinere, etc)
laur1705 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-10, 19:01   #17
andrew 46

Stage 5
 
andrew 46's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,438
Member of:
[Colectionar Machete]
[Toyota]
[2 Roti]
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

dupa parerea meu , cel mai reusit bmw de ceva timp incoace e m3[modelul nou, prezentati aici]

asa ca el primeste votul meu
andrew 46 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 14:34   #18
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

M3-ul il aleg si eu, pt plus-urile de la suspensii, sasiu, transmisie, fiabilitate si mai ales pt ca 335i-ul ala e deja fortat bine sa scoata caii aia, spre deosebire de M3, care cred ca e destul de relaxat cu puterea pe care o are. cu alte cuvinte, daca lasam fiabilitatea deoparte, si privim lucrurile doar prin prisma performantei, poate 335i e f apropiat de M3, insa e deja dus aproape de max. M3-ul, cu un pachet de la G-Power:

"G-POWER M3 Supercharger system SK II - plus 180 hp - (Export)
Basis: M3 V8, 420 hp (309 kW)/400 Nm increased to 600 hp (441 kW)/570 Nm".

si inca un argument (nu stiu cat de obiectiv, dar asa parea) in favoarea M3-ului, dpdv al fiabilitatii de data asta. era un review facut la 335i, de fapt un versus cu infiniti g37, facut de motor trend, unde 335i se cam supra-incalzea cand era exploatat la maxim. daca aveti rabdare sa-l vedeti..

mistreku is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 16:30   #19
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

400 CP dintr-un 3.0 6 cilindri biturbo chiar nu e fortat, de fapt e chiar lejer. Mai de graba un 4.0 420 CP aspirat e mai "stors" si are nevoie de 8000 RPM sa faca asta.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 23:14   #20
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

o sa vedem, in timp.. nu ti se pare fortat 400 de cai din 3 litri, in schimb ti se pare fortat 420 din 4 litri aspirat..
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 23:45   #21
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
o sa vedem, in timp.. nu ti se pare fortat 400 de cai din 3 litri, in schimb ti se pare fortat 420 din 4 litri aspirat..
Tu ai vre-o legatura cu lumea auto???? si cu motorizariile ????

4000 cmc 420 CP motor aspirat inseamna 105 CP/l adica o performanta respectabila si destul de ridicata pentru un motor de serie, recordul pentru o masian de serie fiind detinut in trecut de Honda cu 125 CP/l si mai nou de Ferrari cu >130 CP/l.

La motoare turbo 400 CP dintrun motor turbo de 3l inseamna 133.3.... CP/l adica o valoare normala, tinand cont ca in 1996 Subaru scotea 160 CP/l motor de serie si in 2005 Mitsubishi oferea 202.5 CP/l.

Oricum alegerea mea merge catre M3, tuningul facut de Dinan il consider slab.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 00:02   #22
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
o sa vedem, in timp.. nu ti se pare fortat 400 de cai din 3 litri, in schimb ti se pare fortat 420 din 4 litri aspirat..
Dupa cum a explicat GTR, la ala de 3 litri ai uitat cele 2 turbine care fac un pic de diferenta. Se pot scoate si 500-600 CP / litru din turbo iar pe masini de serie 200CP e cat se poate de realizabil.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 00:21   #23
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

@GTR: nu inteleg de unde atitudinea asta de spartan, dar in fine.. sa depasim momentul.

vorbim de cai/litru aici, vorbim de cat de fortate snt motoarele. iar cilindreea inseamna acelasi lucru si la un motor aspirat si la unul turbo. iar 400 de cai din 3L e mai fortat decat 420 din 4L. nu e vb de cati cai/L scoate un aspirat si cati scoate un turbo. e vb de motoare, si de cat de fortate snt, de fiabilitate.

p.s. incearca un ton o idee mai urban, e doar o discutie.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 08:51   #24
tigermotorsport
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
tigermotorsport's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of:
[Opel]
[CSR]
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Vot m3 din cauza diferentelor la tinuta de drum.
tigermotorsport is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 12:15   #25
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
@GTR: nu inteleg de unde atitudinea asta de spartan, dar in fine.. sa depasim momentul.

vorbim de cai/litru aici, vorbim de cat de fortate snt motoarele. iar cilindreea inseamna acelasi lucru si la un motor aspirat si la unul turbo. iar 400 de cai din 3L e mai fortat decat 420 din 4L. nu e vb de cati cai/L scoate un aspirat si cati scoate un turbo. e vb de motoare, si de cat de fortate snt, de fiabilitate.

p.s. incearca un ton o idee mai urban, e doar o discutie.
Puterea nu arata cat de "fortat" este un motor ci modul cum a scos puterea aia.

Pentru un turbo la 130 cp / litru e floare la ureche, nu e deloc fortat dovada ca sunt motoare de SERIE cu 200+ CP / litru si sunt garantate o gramada de timp.

400CP din 3 litri e mai fortat ca 400 CP din 4 litri daca ar fi ambele ori turbo ori aspirate dar in situatia asta nu e deloc asa. Un motor de F1 scoate 300CP / litru si tine cateva ore (4-10) in timp ce dintr-un turbo poti scoate 300 cp / litru si sa te tina mii de ore, zeci de mii de KM ceea ce e imposibil de facut cu un motor care ajunge la 20 000 RPM ca sa scoata aceeasi putere. Cred ca e clar ca nu e acelasi lucru si acelasi "stres" X cp / litru dintr-un turbo cu X cp / litru dintr-un benzinar.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:20   #26
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
@GTR: nu inteleg de unde atitudinea asta de spartan, dar in fine.. sa depasim momentul.

vorbim de cai/litru aici, vorbim de cat de fortate snt motoarele. iar cilindreea inseamna acelasi lucru si la un motor aspirat si la unul turbo. iar 400 de cai din 3L e mai fortat decat 420 din 4L. nu e vb de cati cai/L scoate un aspirat si cati scoate un turbo. e vb de motoare, si de cat de fortate snt, de fiabilitate.

p.s. incearca un ton o idee mai urban, e doar o discutie.
Poate am atitudinea spartana din urmotaorul motiv, ai:
Age: 28
Posts: 1,545
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]

nu prea inteleg la varsta ta, cu 1545 de posturi, ca participant curse si facand parte dintr-un club strans legat de lumea auto CUM? sa nu ai habar de niste notiuni elementare, dar in schimb faci observatii de gen " nu ti se pare fortat 400 de cai din 3 litri, in schimb ti se pare fortat 420 din 4 litri aspirat.."

Sunt acid pentru ca nu suport atitudinea tipica romanului, habar nu are, nu intreaba si nu da un google, dar isi da cu parerea. De bun simt cand nu stii, intrebi sau te documentezi si dupa iti dai cu parerea ca sa nu mai scoti perle de gen pe gura.

explicatia este foarte simpla si ti-a dat-o _anaconda_, daca nu ai inteles iti explic eu mai detaliat.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:23   #27
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Puterea nu arata cat de "fortat" este un motor ci modul cum a scos puterea aia.

Pentru un turbo la 130 cp / litru e floare la ureche, nu e deloc fortat dovada ca sunt motoare de SERIE cu 200+ CP / litru si sunt garantate o gramada de timp.

400CP din 3 litri e mai fortat ca 400 CP din 4 litri daca ar fi ambele ori turbo ori aspirate dar in situatia asta nu e deloc asa. Un motor de F1 scoate 300CP / litru si tine cateva ore (4-10) in timp ce dintr-un turbo poti scoate 300 cp / litru si sa te tina mii de ore, zeci de mii de KM ceea ce e imposibil de facut cu un motor care ajunge la 20 000 RPM ca sa scoata aceeasi putere. Cred ca e clar ca nu e acelasi lucru si acelasi "stres" X cp / litru dintr-un turbo cu X cp / litru dintr-un benzinar.
mah, insusi principiul turbinei, care baga aer "fortat" in motor, sugereaza un stres suplimentar al motorului, pt un plus de performanta in detrimentul fiabilitatii. gandeste-te la 2 masini, una turbo si una aspirata, amandoua exploatate la maxim continuu. care crezi ca va ceda primul? cei de la motor trend au reusit sa supra-incalzeasca 335-ul ala in 2 ture de circuit. ce crezi ca s-ar fi intamplat daca ar fi continuat sa il forteze? si nu e vb doar de 335i, in general de motoarele turbo. in fine, cum ziceam, acum nu prea avem pe ce sa discutam, snt prea noi masinile. dar pana acum M3-urile, care snt aspirate, nu au dezamagit dpdv al fiabilitatii, si cu atat mai putin m-as astepta la E92 sa o faca. sa vedem si 335i-ul. sau putem sa incercam un poll pe versus, turbo versus aspirat, prin prisma fiabilitatii, si sa mai cerem niste pareri.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:44   #28
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Eu cred ca 335i-ul ala avea probleme cu sistemul de racire nu ca e o problema la turbo sau bmw 335i in general. Daca ar fi asa inseamna ca aproape toate diesel-urile de pe piata se incing ca naiba avand in vedere ca ~ toate sunt turbo si lucreaza la boost mai mare ca benzinarele (in general) dar nu este cazul.

Sa zicem ca turbo "afecteaza" fiabilitatea (desi amandoi stim ca sunt motoare turbo cu sute de mii de KM, fie ele benzina sau diesel) dar diferenta de turatie intre un benzinar turbo gen 335i si un M3 nu se pune ? Adica alea 2000 RPM in plus nu sunt stres in plus pentru motor ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:57   #29
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

pai nu baga dieselul, ca nu e acelasi lucru cu benzinarele. dieselul turbo, da, e fiabil, dar nu scoate performantele benzinei. de aia cred ca e si asa fiabil. diferenta de ture, da, probabil pune un stres suplimentar pe M3, insa dupa parerea mea, e mult mai putin semnificativ decat cel pus de cele 2 turbine pe 335i. si problema de racire e cam general valabila la benzina turbo, mai ales vara, cand la nivelul asfaltului snt poate 70 de grade. sau nu stiu, poate am ramas eu cu impresii gresite de la turbo mai vechi, gen 200sx, leon 1, R5, 20LET etc. poate nu o mai fi asa mare problema cu generatiile noi. oricum, chiar snt curios sa vad cat de fiabil va fi 335i-ul in timp, mai ales in configuratia asta, cu 100bhp in plus peste stock, insa daca ar fi sa pun un pariu acum, as paria fara ezitari pe M3. E46-le tot 9000RPM avea, si nu am auzit de probleme de fiabilitate, sau supra-incalzit la el. in fine, nu stiu ce sa zic, nu am argumente concrete cred, doar incidente adunate in timp, care iti formeaza o parere.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 20:50   #30
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Dinan 335i vs. Stock M3

Am votat M3, clasic si peste 20 de ani, posibil sa fie ultimul M aspirat.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -