Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-06-05, 17:36   #31
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"UNLORD\"
1. daca vrei masina care la care sa nu ai probleme 15 ani, ia-ti toyota!
2. daca vrei masina care la care sa nu ai probleme 14.5 ani cu un look mai misto, motorizari mai multe, rafinament si care se si revinde mai bine, ia-ti opel astra!
prin ce metoda de calcul ai ajuns la cei 15 ani si 14.5 ani?

look mai misto e chestie de gust.

rafinamentul este dicutabil (ce se intelege prin rafinament?)

motorizari mai multe e irelevant pt ca omul isi ia o singura motorizare

revanzarea mai buna este acum. Nu poti sa stii ce e peste cativa ani. Cu ascensiunea Toyota in Ro e f posibil (daca e sa urmarim trendurile actuale) ca revanzarea sa fie mai buna in 4-5 ani.
pimp_lex is offline  
Old 22-06-05, 17:38   #32
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SV-05-YBG\"
Salutare,

Iar Toyota este producatorul numarul 1 in lume.
este inca numarul 2, dupa GM
pimp_lex is offline  
Old 22-06-05, 17:46   #33
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: :D

Quote:
Originally Posted by \"spike_nfs\"
va multumesc pt sfaturi! scuze ca nu am raspuns mai repede dar nu am mai avunt net! e vorba de astra gtc de 1.7 tdci 100 cp si de corolla 2.0 de 115 cai!! intre tim am facut si drive test cu masinile si trebuie sa recunosc ca merge mai bine toyota, la astra m-a deranjat suspenia cam rigida, zgomotul motorului care se aude la 2500 de ture cum se aude la corolla la 4000 nu stiu de ce dar asa e plus la astra e un sesizabil lag la schimbarea vitezei, trece cam 1 sec pana intra in functiune turbina! In schimb astra e la design mult peste corolla si la interior si la exterior, e modelul nou si cred ca atunci cand o voi vinde voi pierde mai putini bani decat la corolla. aa mai trebuie sa adaug ca la astra am facut drive testul cu un caravan nu cu gtc \"meu\" la 3 usi si mai mult ca sigur e o diferenta! In principiu m-am decis la astra! Multumesc pt sfaturi
f ciudate motorizari concurente ai ales
Parerea mea e ca ar trebui sa te decizi intai ce tip de combustibil vrei si compari ambele masini cu motorizari comparabile si cu acelas combustibil. Apoi iei modelul mai bine dotat standard sau mai greu de configurat (Toyota in acest caz), apoi iei Astra si o configurezi in asa fel incat ambele masini sa aiba dotari identice(pe cat posibil) si apoi faci drive-test si le compari preturile.
pimp_lex is offline  
Old 22-06-05, 19:26   #34
AlexT

Stage 3
 
Join Date: May 2005
Posts: 94
Member of:
[Midnight Racers]
Default

salutere, ia-ti toyota ca e mai buna, parerea mea
AlexT is offline  
Old 22-06-05, 19:34   #35
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re: :D

Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
Quote:
Originally Posted by \"spike_nfs\"
va multumesc pt sfaturi! scuze ca nu am raspuns mai repede dar nu am mai avunt net! e vorba de astra gtc de 1.7 tdci 100 cp si de corolla 2.0 de 115 cai!! intre tim am facut si drive test cu masinile si trebuie sa recunosc ca merge mai bine toyota, la astra m-a deranjat suspenia cam rigida, zgomotul motorului care se aude la 2500 de ture cum se aude la corolla la 4000 nu stiu de ce dar asa e plus la astra e un sesizabil lag la schimbarea vitezei, trece cam 1 sec pana intra in functiune turbina! In schimb astra e la design mult peste corolla si la interior si la exterior, e modelul nou si cred ca atunci cand o voi vinde voi pierde mai putini bani decat la corolla. aa mai trebuie sa adaug ca la astra am facut drive testul cu un caravan nu cu gtc \"meu\" la 3 usi si mai mult ca sigur e o diferenta! In principiu m-am decis la astra! Multumesc pt sfaturi
f ciudate motorizari concurente ai ales
Parerea mea e ca ar trebui sa te decizi intai ce tip de combustibil vrei si compari ambele masini cu motorizari comparabile si cu acelas combustibil. Apoi iei modelul mai bine dotat standard sau mai greu de configurat (Toyota in acest caz), apoi iei Astra si o configurezi in asa fel incat ambele masini sa aiba dotari identice(pe cat posibil) si apoi faci drive-test si le compari preturile.
Pai amandoua masinile sunt diesel. Arunca si tu un ochi la Toyota si te convingi
Sc0OTeR is offline  
Old 22-06-05, 20:15   #36
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

2.0 115 cp e d4-d?

ok, nu stiam (ma gandeam eu ca e cam ciudat 2.0 benzina si doar 115 cp pe o toyota)

si la preturile respective dotarile sunt identice?
pimp_lex is offline  
Old 22-06-05, 22:20   #37
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Romanii, in general, am vazut ca au o boala. Cum apare ceva nou, hop sa-l luam sa fim unici. Asta pentru o jumatate de an si cam atat. Nu se gandeste nimeni ca o masina mai veche are ceva ani de experienta, retusari si corectari are erorilor de fabricatie in timp. Adica mai fiabila cu fiecare an.
Ca fiabilitate si rentabilitate, Toyota nici nu se compara cu Opel. Asta e clar chiar si pentru nemti. Chiar daca e mai putin aratoasa, nu frumusetea isi spune cuvantul dupa 100.000 km, cand tragi linie si te ingrozesti cat ai bagat in Opel.
Am vazut de curand ca exista o oferta la Toyota Romania: 3 ani garantie, 3 ani revizii gratuite. Foarte interesant.
Toyota este top manufacturer, daca tinem cont ca este doar o marca, pe cand General Motors are vreo 12 in portofoliu: » Chevrolet » Pontiac » Buick » Cadillac » GMC » Oldsmobile
» Saturn » HUMMER » Saab » Holden » Opel » Vauxhall.
http://www.scaruffi.com/politics/cars.html
 
Old 22-06-05, 22:32   #38
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Romanii, in general, am vazut ca au o boala. Cum apare ceva nou, hop sa-l luam sa fim unici. Asta pentru o jumatate de an si cam atat. Nu se gandeste nimeni ca o masina mai veche are ceva ani de experienta, retusari si corectari are erorilor de fabricatie in timp. Adica mai fiabila cu fiecare an.
Ca fiabilitate si rentabilitate, Toyota nici nu se compara cu Opel. Asta e clar chiar si pentru nemti. Chiar daca e mai putin aratoasa, nu frumusetea isi spune cuvantul dupa 100.000 km, cand tragi linie si te ingrozesti cat ai bagat in Opel.
Am vazut de curand ca exista o oferta la Toyota Romania: 3 ani garantie, 3 ani revizii gratuite. Foarte interesant.
Toyota este top manufacturer, daca tinem cont ca este doar o marca, pe cand General Motors are vreo 12 in portofoliu: » Chevrolet » Pontiac » Buick » Cadillac » GMC » Oldsmobile
» Saturn » HUMMER » Saab » Holden » Opel » Vauxhall.
http://www.scaruffi.com/politics/cars.html
Si Toyota are 4 marci: Toyota, Lexus, Scion si Daihatsu. Oricum acest lucru nu ii impiedica sa faca masini de calitate
Sc0OTeR is offline  
Old 22-06-05, 22:40   #39
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Lexus de abia acum incepe sa miste in afara SUA, Scion de-abia a aparut, iar Daihatsu nu prea mai misca international, din pacate. N-am uitat de ele, dar tot mama Toyota face peste 80% din vanzari.
 
Old 22-06-05, 22:53   #40
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Lexus de abia acum incepe sa miste in afara SUA, Scion de-abia a aparut, iar Daihatsu nu prea mai misca international, din pacate. N-am uitat de ele, dar tot mama Toyota face peste 80% din vanzari.
Ai dreptate, Lexus e foarte scump, Scion incepe sa aiba succes in State, iar Daihatsu e ca si inexistent. Grosul vanzarilor il inregistreaza firma mama. Pe de alta parte, Corolla e facuta in Europa [Polonia sau Spania, una din ele, ca Toyota are fabrici in ambele tari] si de calitate nu pot sa ma pronunt ca nu sunt aceleasi standarde ca in Japonia. Oricum, Toyota sunt masini foarte fiabile, nu cred ca e un impediment major productia in alta tara decat cea de origine
Sc0OTeR is offline  
Old 23-06-05, 01:03   #41
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Toyota este top manufacturer, daca tinem cont ca este doar o marca, pe cand General Motors are vreo 12 in portofoliu: » Chevrolet » Pontiac » Buick » Cadillac » GMC » Oldsmobile
» Saturn » HUMMER » Saab » Holden » Opel » Vauxhall.
http://www.scaruffi.com/politics/cars.html
calculand pe marca, da

si asta e adevarat, Astra este inca un model nou, eu sincer as mai astepta macar un an pana ii rectifica eventualele hibe

Corrola e deja in productie in varianta asta de ceva timp deci cam orice problema ar fi avut la inceput acum ar trebui sa nu mai existe. Plus ca-i mai puternica. Acum stiiind la ce modele tre referi (inca n-ai zis echipamentul) as alege Corrola chiar daca e putin mai scumpa diferenta e mica.
pimp_lex is offline  
Old 23-06-05, 01:12   #42
SHOGUN-A8

Stage 5
 
SHOGUN-A8's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
Default

Comparatie foarte grea...
As alege GTC-ul! :P
SHOGUN-A8 is offline  
Old 23-06-05, 09:36   #43
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Sc0OTeR\"
Quote:
Originally Posted by \"Soichiro\"
Lexus de abia acum incepe sa miste in afara SUA, Scion de-abia a aparut, iar Daihatsu nu prea mai misca international, din pacate. N-am uitat de ele, dar tot mama Toyota face peste 80% din vanzari.
Ai dreptate, Lexus e foarte scump, Scion incepe sa aiba succes in State, iar Daihatsu e ca si inexistent. Grosul vanzarilor il inregistreaza firma mama. Pe de alta parte, Corolla e facuta in Europa [Polonia sau Spania, una din ele, ca Toyota are fabrici in ambele tari] si de calitate nu pot sa ma pronunt ca nu sunt aceleasi standarde ca in Japonia. Oricum, Toyota sunt masini foarte fiabile, nu cred ca e un impediment major productia in alta tara decat cea de origine
Toyota Corolla este ansamblata in Anglia iar piesele vin din Japonia si Franta.

De asemenea, la Toyota lucreaza in general roboti. Diferenta intre cei din Anglia, Franta, Cehia, Turcia, Brazilia, USA, Japonia este curentul electric care ii alimenteaza. In nici un caz nu vine mai nimeni cu surubelnita sa stranga suruburi. Controalele de calitate sunt extrem de dure. La noi procentul de rebuturi este de aprox. 0.3% (ceea ce aste aproape 0).

Daca pe o piata ca a SUA, unde pretentiile sunt extrem de ridicate, si unde concureaza cu GM la el acasa face fata si este lider de vanzari, eu zic ca Grupul Toyota este valabil in orice competitie.
__________________
Toyota Supra MKIII 3000 tubo 6 linie 238 + CP
poate mai mult pe viitor ..... cine stie ...... in lucru ... a fost

Benelli Tornado Tre 900 cmc in linie - 141 Cp - 180 kg - RWD (1 tire)

Honda Civic 1994 ..... work in progress .... cand or fi bani


Rover 820 Ti .....
SV-05-YBG is offline  
Old 23-06-05, 17:07   #44
TND--TEAM

Stage 5
 
TND--TEAM's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,123
Default

ia-ti frate opel e foarte nervoasa +++ pise de schimb gasesti :P
TND--TEAM is offline  
Old 03-07-05, 01:20   #45
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default

apropos de fiabilitate...toyota a rechemat de curand (acum o luna) 880.000 de masini pt defectiuni tehnice!
UNLORD is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -